OfferTechnical Customer Service Planner with English
București | Full-time
Căutăm un Technical Customer Service Planner with English, o persoană organizată, orientată către client și capabilă să coordoneze eficient activitățile de service tehnic pentru clienți.
Responsabilități principale
Planificarea și trimiterea serviciilor tehnice în Salesforce Service Cloud
Crearea comenzilor de service în SAP
Coordonarea serviciilor de urgență, instalațiilor și mentenanței programate
Comunicarea cu echipele locale, tehnicieni și partenerii TCS
Furnizarea rapoartelor de nivel de serviciu
Încărcarea și actualizarea fișierelor de echipamente și datelor master
Cerințe
Diplomă de licență
4+ ani experiență în planificarea serviciilor tehnice
Limba engleză – nivel bun
Cunoștințe MS Office; experiență în SAP/ERP – avantaj
Abilități excelente de comunicare, multitasking și organizare
Reziliență la stres și orientare către client
Ce oferim
Mediu profesional modern și stabil
Rol cu impact direct în îmbunătățirea experienței clienților
Oportunități de dezvoltare în cadrul unei echipe dinamice
Dacă acest rol ți se potrivește, așteptăm CV-ul tău!
OfferTechnical Customer Service Planner with English
București | Full-time
Căutăm un Technical Customer Service Planner with English, o persoană organizată, orientată către client și capabilă să coordoneze eficient activitățile de service tehnic pentru clienți.
Responsabilități principale
Planificarea și trimiterea serviciilor tehnice în Salesforce Service Cloud
Crearea comenzilor de service în SAP
Coordonarea serviciilor de urgență, instalațiilor și mentenanței programate
Comunicarea cu echipele locale, tehnicieni și partenerii TCS
Furnizarea rapoartelor de nivel de serviciu
Încărcarea și actualizarea fișierelor de echipamente și datelor master
Cerințe
Diplomă de licență
4+ ani experiență în planificarea serviciilor tehnice
Limba engleză – nivel bun
Cunoștințe MS Office; experiență în SAP/ERP – avantaj
Abilități excelente de comunicare, multitasking și organizare
Reziliență la stres și orientare către client
Ce oferim
Mediu profesional modern și stabil
Rol cu impact direct în îmbunătățirea experienței clienților
Oportunități de dezvoltare în cadrul unei echipe dinamice
Dacă acest rol ți se potrivește, așteptăm CV-ul tău!
Vedeți ce va urma în procesul de aplicare. Aflați cum vă ajutăm să obțineți acel loc de muncă.
1 din 7
aplicați cu randstad.
Aplicarea la noi este ușoară. Vă vom examina cererea și vom vedea dacă sunteți potrivit pentru job și companie.
2 din 7
vă vom suna.
Consultantul nostru vă va apela la un moment potrivit pentru a discuta despre cererea dvs. și despre aspirațiile viitoare de carieră.
3 din 7
verificarea conformității.
În continuare, trebuie doar să verificăm câteva lucruri - vom face verificările de conformitate relevante și vă vom ține la curent.
4 din 7
referință și verificarea fundalului.
Ca parte a procesului de asigurare a faptului că sunteți perfect pentru rol, vom lua legătura cu orice referințe relevante pe care le-ați furnizat.
5 din 7
jobul perfect pentru tine.
Echipa noastră de experți va organiza fie un interviu pentru rolul pe care l-ați solicitat, fie dacă consideră că există o oportunitate mai bună, vor sugera și opțiuni alternative.
6 din 7
interviu
Ne vom asigura că sunteți pregătit pe deplin înainte de interviu și că veți ști exact la ce să vă așteptați - noroc!
7 din 7
începe noua ta slujbă.
Felicitări, sunteți gata să începeți noua dvs. slujbă. Echipa se va asigura că sunteți pe deplin pregătiți pentru prima dvs. zi.
OfferTechnical Customer Service Admin (English & French)București | Full-timeCăutăm un Technical Customer Service Admin, vorbitor de engleză și franceză, pentru a oferi suport administrativ activităților de service tehnic dedicate clienților.Responsabilități principaleGestionarea solicitărilor de servicii de urgență (email + Salesforce)Crearea notificărilor și comenzilor de service în SAPProcesarea DMR-urilor și suport în facturareGestionarea comenzilor de
OfferTechnical Customer Service Admin (English & French)București | Full-timeCăutăm un Technical Customer Service Admin, vorbitor de engleză și franceză, pentru a oferi suport administrativ activităților de service tehnic dedicate clienților.Responsabilități principaleGestionarea solicitărilor de servicii de urgență (email + Salesforce)Crearea notificărilor și comenzilor de service în SAPProcesarea DMR-urilor și suport în facturareGestionarea comenzilor de
OfferTechnical Customer Service Team Lead (French)București | Full-timeCăutăm un Technical Customer Service Team Lead (French) – un profesionist cu abilități solide de leadership, orientat către rezultate și către dezvoltarea echipei.Responsabilități principaleCoordonarea echipei de TCS Admins/PlannersCoaching, mentorat și dezvoltare a membrilor echipeiGestionarea KPI-urilor și evaluărilor de performanțăGestionarea escaladărilor și situațiilor complexeAnal
OfferTechnical Customer Service Team Lead (French)București | Full-timeCăutăm un Technical Customer Service Team Lead (French) – un profesionist cu abilități solide de leadership, orientat către rezultate și către dezvoltarea echipei.Responsabilități principaleCoordonarea echipei de TCS Admins/PlannersCoaching, mentorat și dezvoltare a membrilor echipeiGestionarea KPI-urilor și evaluărilor de performanțăGestionarea escaladărilor și situațiilor complexeAnal
OfferInterested in starting your career in content creation? Do you have an advanced level of Dutch and English? Perfect!Responsibilities:Analyzing videos, texts, posts, and advertising content to ensure compliance with company regulations;Identifying content that does not meet requirements;Providing feedback to improve policies, tools, and processes.Requirements:Advanced proficiency in Dutch and English;High school diploma;Work permit for non-EU citizens;
OfferInterested in starting your career in content creation? Do you have an advanced level of Dutch and English? Perfect!Responsibilities:Analyzing videos, texts, posts, and advertising content to ensure compliance with company regulations;Identifying content that does not meet requirements;Providing feedback to improve policies, tools, and processes.Requirements:Advanced proficiency in Dutch and English;High school diploma;Work permit for non-EU citizens;
Caută locuri de muncă similare.
Te vom ține la curent când vom avea posturi similare.
Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.