technical customer service planner with english.

oferă detalii

oferă detalii


OfferTechnical Customer Service Planner with English

București | Full-time

Căutăm un Technical Customer Service Planner with English, o persoană organizată, orientată către client și capabilă să coordoneze eficient activitățile de service tehnic pentru clienți.

Responsabilități principale

  • Planificarea și trimiterea serviciilor tehnice în Salesforce Service Cloud

  • Crearea comenzilor de service în SAP

  • Coordonarea serviciilor de urgență, instalațiilor și mentenanței programate

  • Comunicarea cu echipele locale, tehnicieni și partenerii TCS

  • Furnizarea rapoartelor de nivel de serviciu

  • Încărcarea și actualizarea fișierelor de echipamente și datelor master

Cerințe

  • Diplomă de licență

  • 4+ ani experiență în planificarea serviciilor tehnice

  • Limba engleză – nivel bun

  • Cunoștințe MS Office; experiență în SAP/ERP – avantaj

  • Abilități excelente de comunicare, multitasking și organizare

  • Reziliență la stres și orientare către client

 Ce oferim

  • Mediu profesional modern și stabil

  • Rol cu impact direct în îmbunătățirea experienței clienților

  • Oportunități de dezvoltare în cadrul unei echipe dinamice

Dacă acest rol ți se potrivește, așteptăm CV-ul tău!



OfferTechnical Customer Service Planner with English

București | Full-time

Căutăm un Technical Customer Service Planner with English, o persoană organizată, orientată către client și capabilă să coordoneze eficient activitățile de service tehnic pentru clienți.

Responsabilități principale

  • Planificarea și trimiterea serviciilor tehnice în Salesforce Service Cloud

  • Crearea comenzilor de service în SAP

  • Coordonarea serviciilor de urgență, instalațiilor și mentenanței programate

  • Comunicarea cu echipele locale, tehnicieni și partenerii TCS

  • Furnizarea rapoartelor de nivel de serviciu

  • Încărcarea și actualizarea fișierelor de echipamente și datelor master

Cerințe

  • Diplomă de licență

  • 4+ ani experiență în planificarea serviciilor tehnice

  • Limba engleză – nivel bun

  • Cunoștințe MS Office; experiență în SAP/ERP – avantaj

  • Abilități excelente de comunicare, multitasking și organizare

  • Reziliență la stres și orientare către client

 Ce oferim

  • Mediu profesional modern și stabil

  • Rol cu impact direct în îmbunătățirea experienței clienților

  • Oportunități de dezvoltare în cadrul unei echipe dinamice

Dacă acest rol ți se potrivește, așteptăm CV-ul tău!

rezumat

locuri de muncă conexe.

vezi toate joburile

Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.