Notificare privind Protejarea datelor cu caracter personal.

Notificare privind Protejarea datelor cu caracter personal.

Randstad se angajeaza sa protejeze Datele cu Caracter Personal care ne sunt incredintate. Prin urmare, datele cu caracter personal sunt gestionate si protejate cu cea mai mare grija, in conformitate cu Legea aplicabila privind Protectia Datelor.

 Aceasta notificare explica cine suntem, in ce scop va putem utiliza datele, cum le gestionam, cui le putem dezvalui, unde pot fi transferate si care sunt drepturile dumneavoastra.

Despre Randstad
Randstad Romania Srl., o societate cu raspundere limitata constituita si functionand in baza legilor romane, cu sediul in Bdul. Dacia nr. 153-155, et. 6, Spatiul A, Sector 2, Bucuresti, Romania, inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti sub nr. J40/8174/2005, cod unic de inregistrare 17549799 (denumita in continuare in aceasta notificare: „noi” sau „Randstad Romania”), impreuna cu societatile sale afiliate din Romania din cadrul grupului, va prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal (denumite in continuare in aceasta notificare „informatii”) in scopul descris mai jos. Randstad Romania este operatorul datelor cu caracter personal („operator” avand sensul din legea aplicabila privind Protectia Datelor).

De ce aveti nevoie de informatiile mele?

Vom utiliza datele dumneavoastra cu caracter personal exclusiv in scop de recrutare, si anume pentru cautare si selectie, precum si in ceea ce priveste personalul si functiile asociate, cum ar fi statele de plata, administrarea salariilor, gestionarea resurselor umane si a personalului. Facem aceste lucruri

  1. in baza acordului dumneavoastra, dat prin semnarea formularului de acord sau prin acceptarea acestei Notificari privind Protectia Vietii Private atunci cand va transmiteti datele prin intermediul site-ului nostru.
  2. fiindca este necesar pentru executarea unui contract (de exemplu, un contract de munca).
  3. pentru a respecta obligatia noastra legala in legatura cu reglementarile aplicabile privind ocuparea fortei de munca si legile fiscale, inclusiv Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii, HotarareHotararea de Guvern nr. 500/2011 privind registrul general de evidenta a salariatilor, Legea Contabilitatii nr. 82/1991 si Codul Fiscal, precum si orice acte normative care pot fi adoptate periodic.
  4. in baza intereselor noastre legitime, folosind aplicatii care ajuta la indeplinirea sarcinilor aferente serviciilor noastre.

Nu vom utiliza datele dumneavoastra cu caracter personal in alt scop decat cel explicat in aceasta notificare fara a va informa in prealabil si, dupa caz, fara a obtine acordul dumneavoastra.


De unde obtinem informatiile dumneavoastra?

Cu exceptia cazurilor in care ne furnizati datele dumneavoastra cu caracter personal, pot exista situatii in care anumiti candidati provin din surse accesibile in mod public (de exemplu, LinkedIn, Google +, Best Jobs, Ejobs etc.). Intr-un astfel de caz, vom colecta date cu caracter personal disponibile din acele surse (datele dumneavoastra de identificare, datele de contact, educatia, experienta profesionala, interesele, CV-ul), insa vom prelucra aceste date numai daca respectiva persoana vizata ne-a furnizat consimtamantul sau in acest sens.

 
Cum veti folosi informatiile mele?

Utilizam informatiile dumneavoastra pentru a putea:

  • sa va trimitem oferte si/sau informatii despre serviciile noastre si alte activitati, precum si pentru a le coordona pe acestea mai bine cu cerintele si calificarile dumneavoastra. Aceste sarcini sunt indeplinite de catre angajatii nostri si sunt partial automatizate (de exemplu, in cazul unui anunt privind un post vacant)
  • sa va contactam in legatura cu oferte comerciale, buletine informative si promotii de care ati putea fi interesat(a), insa numai daca v-ati abonat la acestea (optiune)
  • sa stabilim daca sunteti potrivit(a) sau disponibil(a) pentru angajarea in functii permanente sau temporare sau pentru repartizari pentru care sunt folosite de asemenea rezultatele unor teste, examinarea referintelor etc.
  • sa incheiem si sa mentinem cu dumneavoastra un raport de munca si sa putem sa indeplinim sarcinile administrative relevante in acest sens
  • sa inregistram o sarcina intr-un contract cu un client, precum si sa administram si sa respectam contractul cu clientul
  • sa tratam datele pentru clientii nostri in legatura cu verificarea inainte de recrutare.
  • sa promovam dezvoltarea dumneavoastra personala si sa sporim sansele dumneavoastra de angajare, inclusiv formare profesionala, pregatire si testare
  • sa efectuam administrarea, inclusiv administrarea informatiilor, gestionarea conformitatii si controlului interne, securitatea activitatii, auditul privind siguranta la locul de munca si analiza datelor, precum si auditul general
  • sa respectam legile si reglementarile aplicabile daca am incheiat un contract de recrutare, cum ar fi, inclusiv, dar fara a se limita la, legislatia muncii, politica fiscala si sociala, limitarea fraudelor si legislatia nationala si internationala privind sanctiunile.
     

Randstad va securiza si proteja datele dumneavoastra cu caracter personal impotriva pierderii sau utilizarii nepotrivite. Facem acest lucru in baza masurilor de securitate fizice, administrative, organizatorice si tehnice.

De exemplu: Numai accesul autorizat la informatii. Daca si in masura in care datele respective sunt transmise prestatorilor de servicii privind datele care presteaza servicii sau indeplinesc sarcini in nume propriu, Randstad a incheiat de asemenea un acord cu acestia ca sa protejeze datele cu caracter personal cat mai eficient.


Cat timp imi veti pastra informatiile?
Datele dumneavoastra cu caracter personal vor fi pastrate pentru maxim 2 ani.
Veti impartasi informatiile mele cu alte persoane?


Este posibil sa dezvaluim datele dumneavoastra cu caracter personal:

 

  • clientilor nostri, pentru eventuale posturi vacante sau plasari in locuri de munca
  • furnizorilor nostri terti de servicii, pentru a indeplini sarcini in numele nostru
  • grupului de societati Randstad, in scop de raportare, si anume catre Randstad Holding International n.v.., o societate cu raspundere limitata constituita si functionand in baza legilor olandeze, cu sediul in Olanda, Diemermere 25, 1112TC, Diemen, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. 33216172.

Utilizarea informatiilor dumneavoastra in conformitate cu aceasta notificare poate implica transferul acestor informatii catre alte tari, inclusiv in afara Uniunii Europene. In acest caz, am instituit masuri corespunzatoare de securitate pentru a ne asigura ca datele dumneavoastra cu caracter personal sunt protejate in mod adecvat (puteti sa ne contactati pe adresa privacy@randstad.ro pentru a obtine o copie a acestora) si va vom informa in consecinta inainte de efectuarea oricarui transfer.
Care sunt drepturile mele?

Puteti, in orice moment, sa ne solicitati:

  • Sa revizuim informatiile pe care le detinem despre dumneavoastra;
  • Sa corectam aceste informatii daca sunt incorecte din punct de vedere faptic;
  • Sa stergem datele dumneavoastra cu caracter personal sau sa restrictionam prelucrarea datelor cu caracter personal care va vizeaza;
  • Sa va opuneti prelucrarii datelor cu caracter personal care va vizeaza;
  • Sa primiti datele cu caracter personal pe care ni le-ati furnizat, intr-un format electronic structurat si utilizat in mod curent

Vom trata solicitarea dumneavoastra cu o grija speciala, pentru a ne asigura ca drepturile dumneavoastra sunt respectate. Este posibil sa va solicitam o dovada a identitatii pentru a ne asigura ca nu transmitem datele dumneavoastra cu caracter personal altor persoane decat dumneavoastra!

Trebuie sa stiti ca, in anumite cazuri (de exemplu, din cauza prevederilor legale), este posibil sa nu raspundem imediat solicitarii dumneavoastra.

In orice caz, in termen de o luna de la transmiterea solicitarii dumneavoastra, va vom informa despre masurile luate.

Va pastrati dreptul de a formula o plangere la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal pe adresa anspdcp@dataprotection.ro.

Pot sa imi retrag consimtamantul ulterior?


Puteti sa va retrageti consimtamantul in orice moment. Totusi, trebuie sa intelegeti ca aceasta nu va afecta legalitatea prelucrarii in baza consimtamantului dat inainte de aceasta retragere si nici prelucrarea ulterioara a acelorasi date in alta baza legala, cum ar fi in baza unui contract sau pentru respectarea unei obligatii legale a Randstad Romania.

In cazul in care doriti sa va retrageti consimtamantul, puteti sa ne contactati la adresa privacy@randstad.ro, in atentia [*].

Inca mai am intrebari...
 
                                    Actualizata: septembrie 2017