randstad employer brand research

În fiecare an, chestionăm angajații români pentru a determina ce factori sunt cei mai importanți pentru ei în alegerea angajatorului. În raportul nostru de employer branding, descoperim tendințe și perspective care te vor ajuta să îți consolidezi brandul de angajator.

Raportul de employer branding este:

• o cercetare reprezentativă a mărcii angajatorului bazată pe percepțiile publicului general. La nivel global, avem experiență de peste 22 ani de știri de succes despre brandingul angajatorului;

• un sondaj independent cu aproape 163.000 de respondenți și 5.944 de companii intervievate în întreaga lume;

• o reflectare a atractivității angajatorilor de pe piața locală și internațională;

• un studiu ce oferă informații valoroase pentru a ajuta angajatorii să-și modeleze marca de angajator.

randstad employer brand research.

Suntem experți în branding-ul de angajator și efectuăm cercetări independente și cuprinzătoare asupra a ceea ce relevă nevoile, așteptările și punctul de atracție al angajaților într-o organizație. Randstad Employer Brand Research analizează principalii factori de alegere a unui angajator din 34 de piețe.

de ce e important studiul nostru de employer branding?

În contextul schimbărilor de pe piața muncii și a tendinței a 70% dintre angajați de a fi deschiși spre noi oportunități profesionale, angajatorii din sectoare diferite caută talente pentru compania lor. 

Pentru a atrage oamenii potriviți pentru business-ul tău, ai nevoie de un brand de angajator puternic. 

Cu ajutorul studiului nostru despre employer branding, vei afla ce nevoi și așteptări au angajații de la angajatorii lor și cum să îți construiești un brand de angajator relevant și în conformitate cu valorile organizației tale.

employer branding- ce este?

Employer branding este un proces strategic prin care o companie își construiește și își promovează propria imagine și reputație ca angajator, în vederea atragerii și reținerii de talente. Employer branding-ul este o componentă esențială a strategiei de resurse umane, care contribuie la creșterea atractivității și competitivității companiei în piața forței de muncă.

Randstad, ca și companie specializată în soluții de resurse umane, pune un accent deosebit pe employer branding, ajutând companiile să-și dezvolte și să-și promoveze brandul de angajator. Acest proces poate include îmbunătățirea culturii organizaționale, crearea unui mediu de lucru pozitiv, dezvoltarea și promovarea valorilor și misiunii companiei, precum și furnizarea de beneficii atractive și oportunități de dezvoltare a carierei.

Un employer branding puternic și bine dezvoltat poate atrage și reține talente valoroase, contribuind astfel la creșterea performanței și succesului companiei pe termen lung.

randstad employer brand research - comunicate de presă.