cine eşti tu?
Află ce facem pentru tine în situații specifice pentru a îți asigura confidențialitatea datelor.
confidențialitatea ta contează pentru noi
Această notificare privind protecția datelor se aplică prelucrării datelor cu caracter personal pe care le colectăm atunci când vizitați site-ul nostru web, utilizați aplicația noastră mobilă, când vă oferim Serviciile noastre Randstad Romania și prelucrării datelor cu caracter personal ale persoanelor care lucrează pentru companii cu pe care le desfășurăm (sau intenționăm să le desfășurăm) afaceri.
Confidențialitatea și securitatea datelor dvs. cu caracter personal este importantă pentru Randstad România SRL și pentru restul companiilor din Grupul Randstad. Avem responsabilitatea de a ne asigura că toate datele cu caracter personal care ne sunt încredințate sunt prelucrate în conformitate cu legislația aplicabilă în materie de protecția datelor.
Prezenta politică explică cine suntem, care sunt scopurile în care putem utiliza datele dvs. cu caracter personal, modul în care le tratăm, persoanele către care le putem dezvălui, unde pot fi transferate sau de unde pot fi accesate și care sunt drepturile dvs.
-
despre Randstad
Randstad România SRL, cu sediul în B-dul. Dacia nr. 153-155, et. 6, Spațiul A și etajul 5 spațiul I, Sector 2, Bucuresti, România, înregistrată la Registrul Comerțului București sub nr. J40/8174/2005, cod unic de înregistrare 17549799, împreună cu societățile sale afiliate din România din cadrul grupului, și anume Randstad Staffing SRL, o societate cu răspundere limitată constituită și funcționând în baza legilor române, cu sediul în Bulevardul Dacia 153-155, etajul 6, spațiul B, sector 2, București (la care se face referire în prezenta politică prin: „noi” sau „pe noi” sau „Randstad”) va prelucra datele dvs. cu caracter personal în conformitate cu prezenta politică privind protecția datelor cu caracter personal (astfel de date cu caracter personal sunt denumite uneori „informații”).
Cu excepția cazului în care se stabilește altfel mai jos, Randstad este operatorul datelor cu caracter personal („operatorul” în sensul legislației aplicabile privind protecția datelor).
- For the efficient operation and management of our business, Randstad Group Companies may in certain instances jointly define the purposes and means of Processing Personal Data (joint controllers). Examples of processing activities where Randstad Group companies jointly process personal data are those related to managing our Misconduct Reporting Procedure and Sanctions checks, which we do jointly with Randstad N.V. [Local OpCo to also include any other relevant jointly-controlled processing activities if any] Please contact us (see the section “Contact us” below) if you want to know more about these jointly-controlled processing activities or would like to receive a summary of the joint controllers’ roles and responsibilities and/or exercise your data protection rights regarding any jointly-controlled processing of your personal data.
- RO:Pentru desfășurarea și gestionarea eficientă a activității noastre de afaceri, Companiile din Grupul Randstad, în anumite cazuri, pot să definească împreună scopurile și mijloacele de prelucrare ale datelor cu caracter personal (operatori comuni). Printre exemplele de activități de prelucrare în cadrul cărora companiile din Grupul Randstad prelucrează împreună date cu caracter personal se numără cele referitoare la gestionarea Procedurii noastre de raportare a conduitelor ilicite și la verificările sancțiunilor, pe care le efectuăm împreună cu Randstad N.V. Vă rugăm să ne contactați dacă doriți să aflați mai multe despre aceste activități de prelucrare cu operatori comuni sau dacă doriți să primiți un rezumat cu privire la rolurile și responsabilitățile operatorilor comuni și/ sau să vă exercitați drepturile privind protecția datelor referitoare la orice prelucrare cu operatori comuni a datelor dvs. cu caracter personal.
-
RO tehnologii de resurse umane
Utilizarea de către noi a tehnologiilor de Resurse Umane pentru corelarea talentelor și pentru servicii
Obiectivul nostru suprem este de a susține oamenii și organizațiile în realizarea adevăratului potențial al acestora. Considerăm că modalitatea cea mai bună de a realiza acest obiectiv este prin combinarea pasiunii pentru oameni cu puterea tehnologiilor de Resurse Umane din prezent. Prin tehnologii de Resurse Umane, ne referim la tehnologii care ne ajută să digitalizăm și să îmbunătățim o varietate de procese referitoare la recrutare.
De exemplu, utilizăm roboți de chat pentru a îmbunătăți experiența dvs. în calitate de talent. Roboții de chat le oferă candidaților oportunitatea de a răspunde la întrebări pe baza cerințelor postului pentru care aceștia candidează. Aceasta reprezintă o metodă ușor de utilizat, prin care candidații pot:
- să ne furnizeze informații relevante care pot să nu fie evidente direct din candidatura, profilul sau CV-ul unui candidat.
- să afle imediat dacă abilitățile lor îndeplinesc cerințele esențiale ale unui post și, dacă nu, să exploreze cu ușurință alte posturi sau să identifice lacunele din setul lor de aptitudini.
- să răspundă în orice moment convenabil pentru utilizator.
Ca parte din procesul de recrutare mai amplu, tehnologiile de Resurse Umane ne permit să conectăm mai rapid candidații cu consultanții noștri. La rândul său, acest lucru le permite consultanților noștri să susțină candidații în explorarea posturilor disponibile și să transmită mai rapid candidații potriviți către clienții noștri. Tehnologiile de Resurse Umane le permit consultanților noștri să găsească oameni nu doar pe baza posturilor pentru care aceștia se califică, ci și pe baza posturilor de care aceștia sunt interesați.
E-mailurile noastre pot conține un „pixel de semnalizare web” individual, unic pentru fiecare campanie, pentru a ne comunica dacă e-mailurile noastre sunt deschise și pentru a verifica clicurile efectuate pe linkurile sau pe anunțurile din cadrul e-mailului. Este posibil să folosim aceste informații, printre altele, pentru a identifica e-mailurile noastre sunt mai interesante pentru utilizatori, pentru a întreba dacă utilizatorii care nu deschid e-mailurile noastre doresc să continue să le primească și pentru a ne informa clienții de publicitate, în mod agregat, câți utilizatori au făcut clic pe anunțurile lor publicitare. Pixelul va fi șters atunci când ștergeți e-mailul. Dacă nu doriți ca pixelul să fie descărcat pe dispozitivul dvs., trebuie să selectați opțiunea de a primi e-mailuri de la noi în format de simplu text, în loc de HTML.
Utilizarea responsabilă a tehnologiilor de resurse umane
Randstad se angajează să utilizeze în mod etic și responsabil tehnologiile de resurse umane inovatoare. Randstad nu utilizează aceste tehnologii ca înlocuitor pentru oameni sau pentru interacțiunile umane în nicio parte a proceselor sale. Dimpotrivă, modul în care utilizăm tehnologiile de resurse umane este menit a face interacțiunile cu clienții și cu candidații mai personale, mai relevante și mai semnificative.
Ne străduim să implicăm oameni de fiecare dată când luăm decizii care au un impact semnificativ asupra dumneavoastră. Dacă, în cazuri excepționale, ne-am putea afla în situația de a lua asemenea decizii pe baza unui proces complet automatizat (adică fără implicarea oamenilor), o vom face numai acolo unde acest lucru ne este permis prin lege și după ce vă vom fi înștiințat.
Pentru a ne asigura că toți candidații sunt tratați echitabil, luăm măsuri pentru evitarea lipsei de imparțialitate acolo unde utilizăm tehnologii de resurse umane. De exemplu:
- Testăm în mod regulat rezultatele generate de aceste tehnologii, pentru a identifica eventuala lipsă de imparțialitate și de echitate.
- Ne bazăm cu regularitate pe expertiza specialiștilor pentru ameliorarea modului în care identificăm și eliminăm lipsa de imparțialitate.
- Atât consultanții noștri, cât și algoritmii de căutare și selecționare sunt antrenați temeinic și lucrează mereu împreună.
-
cu cine partajăm datele dvs. cu caracter personal
Este posibil să partajăm datele dvs. cu caracter personal:
- cu alte entități ale grupului de companii Randstad. Facem parte dintr-un grup multinațional de companii și, uneori, este posibil să partajăm date cu caracter personal cu alte grupuri de companii Randstad, în scopul gestionării eficiente a activităților de afaceri, al respectării cerințelor legale și de reglementare și pentru a pune Serviciile noastre la dispoziția dvs. (inclusiv selecționare) și a clienților noștri. Pentru o trecere în revistă a acestor entități, faceți clic aici.
- cu clienții Randstad. În sfera de aplicare a serviciilor noastre, inclusiv recrutare și angajare cu caracter temporar.
- cu terții care pun la dispoziție servicii conexe de resurse umane pentru utilizare (de ex., furnizorii de servicii de salarizare).
- cu terții furnizori de servicii de IT (de ex., utilizăm un furnizor extern pentru a ne susține infrastructura IT; de ex., o parte importantă a programelor noastre software și a bazelor noastre de date este localizată într-un mediu cloud, administrat de un furnizor terț).
- cu terții furnizori de servicii de marketing (de ex., este posibil să vă stocăm datele cu caracter personal într-o aplicație CRM din cloud, care este găzduită și pusă la dispoziție de un furnizor de servicii terț; de ex., atunci când folosim un furnizor de servicii terț pentru a organiza un eveniment, este posibil să partajăm datele dvs. cu caracter personal cu respectivul terț, pentru a vă invita la respectivul eveniment.
- cu furnizorii de servicii profesionale (de ex., cu auditorii noștri, cu consultanții noștri fiscali sau cu consilierii noștri juridici).
- cu băncile și companiile de asigurări (de ex., pentru a plăti salariile angajaților noștri cu caracter temporar, partajăm anumite date cu caracter personal ale acestora cu banca noastră).
- cu fondurile de pensii.
- cu autoritățile publice (de ex., în conformitate cu legislația aplicabilă, Randstad trebuie să divulge date cu caracter personal autorităților de asigurări sociale și autorităților fiscale).
- cu autoritățile de aplicare a legii, cu instanțele și autoritățile de reglementare (de ex., în cadrul unei anchete penale, poliția ne poate solicita să le transmitem anumite date cu caracter personal).
Este, de asemenea, posibil să divulgăm datele dvs. cu caracter personal unor terți::în situația în care vindem sau cumpărăm orice afacere sau active, caz în care este posibil să divulgăm datele dvs. cu caracter personal potențialului vânzător sau cumpărător al respectivei afaceri sau al respectivelor active; sau
- dacă toate sau o parte substanțială din activele noastre sunt achiziționate de o terță parte, caz în care datele cu caracter personal pe care le deținem cu privire la dvs. pot deveni unul dintre activele transferate.
Atunci când partajăm datele dvs. cu caracter personal în modurile descrise mai sus, este posibil ca respectivele date cu caracter personal să fie transferate atât în interiorul cât și în afara Spațiului Economic European (SEE). În situația în care vă transferăm datele cu caracter personal pe plan internațional, o vom face numai în condițiile legislației aplicabile și vom pretinde un nivel adecvat de protecție pentru datele dvs. cu caracter personal, precum și punerea în aplicare a unor măsuri de securitate corespunzătoare. Este posibil ca datele dvs. cu caracter personal să fie transferate din țări membre ale SEE în țări situate în afara SEE (cum ar fi Statele Unite ale Americii). În asemenea cazuri, vom pretinde respectarea următoarelor măsuri de siguranță:
- Legile țării în care vi se transferă datele cu caracter personal asigură un nivel de protecție adecvat. Faceți clic aici pentru lista țărilor din afara SEE care, potrivit Comisiei Europene, oferă un nivel adecvat de protecție a datelor; sau
- Transferul este supus clauzelor standard de protecție a datelor aprobate de Comisia Europeană. Informații suplimentare referitoare la clauzele de protecție a datelor sunt disponibile aici; sau
- Orice alte măsuri de siguranță aplicabile și adecvate, în conformitate cu articolul 46 al Regulamentului general al UE privind protecția datelor (2016/679).
Pentru informații suplimentare referitoare la măsurile de siguranță pe care le-am implementat pentru a vă proteja datele cu caracter personal pe plan internațional, vă rugăm să ne contactați la privacy@randstad.ro.
-
cum vă vom proteja datele cu caracter personal
Am pus în aplicare măsuri de securitate de natură tehnică și organizațională pentru a vă proteja datele cu caracter personal împotriva pierderii accidentale, precum și împotriva folosirii, modificării, distrugerii, divulgării sau accesării neautorizate a acestora. Limităm accesul la datele dvs. cu caracter personal la acele persoane care au necesitatea reală de a le cunoaște în cadrul activităților lor profesionale. Persoanele care prelucrează datele dvs. cu caracter personal se supun regulilor Randstad privind securitatea informațiilor și a sistemelor IT, reglementărilor privind protecția datelor și altor reglementări și directive interne aplicabile activității de prelucrare a datelor cu caracter personal.
Deși punem în aplicare măsuri pentru a vă proteja datele cu caracter personal, este important să înțelegeți că siguranța lor deplină, în proporție de 100%, nu poate fi garantată. Prin urmare, aplicăm proceduri pentru a face față incidentelor ce pot afecta securitatea datelor și pentru a ne conforma cerințelor legale aplicabile detectării, gestionării și notificării eventualelor încălcări ale securității datelor cu caracter personal.
-
drepturile dvs. referitoare la protecția datelor
Cu privire la datele dvs. cu caracter personal, dispuneți de următoarele drepturi:
Drepturi
- Dreptul la informare
- Dreptul dela acces la date
- Dreptul la rectificarea datelor
- Dreptul la ștergerea datelor
- Dreptul la restricționarea prelucrării
- Dreptul la portabilitatea datelor
- Dreptul de a vă opune prelucrării
- Dreptul de a vă retrage consimțământul
- Dreptul de a vă opune deciziilor automatizate
Vă puteți exercita drepturile prin transmiterea unei cereri in atentia responsabilului cu protectia datelor la adresa de e-mail privacy@randstad.ro. Vom gestiona solicitarea dvs. cu grijă deosebită pentru a ne asigura că vă puteți exercita drepturile în mod eficace. Vă putem solicita o dovadă a identității pentru a ne asigura că nu partajăm datele dvs. cu caracter personal cu nimeni altcineva în afară de dvs.! Trebuie să fiți conștient(ă) de faptul că, în cazuri speciale (de exemplu, din cauza cerințelor legale), este posibil să nu putem da curs imediat solicitării dvs.
În orice caz, în termen de o lună de la solicitarea dvs., vă vom informa cu privire la acțiunile întreprinse. Aveți dreptul de a depune plângere la o autoritate de supraveghere a protecției datelor: ANSPDCP cu sediul in B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti si avand adresa de e-mail anspdcp@dataprotection.ro.
-
modificări aduse prezentei politici privind protecția datelor
Este posibil să actualizăm prezenta politică în mod ocazional. Mai jos în prezenta politică, puteți vedea data la care a fost efectuată ultima modificare. Vă sfătuim să examinați în mod regulat prezenta politică, astfel încât să aveți cunoștință de toate modificările.
Aceasta politica a fost actualizata in 2023.