Organisation/DepartmentSuport clientiJob descriptionactivitate tip call centerintroducerea in sistem a modificarilor relative la aparatele POS detinute de catre companiile din Italiacitirea documentelor financiare primite (in limba italiana) si inregistrarea datelor in sistemRequirementsminim studii medii (Liceu cu diploma de Bacalaureat )cunostinte limba italiana nivel C1cunostinte utilizare pachet Ms.Officeexperienta in activitati call centercapacitate d
Organisation/DepartmentSuport clientiJob descriptionactivitate tip call centerintroducerea in sistem a modificarilor relative la aparatele POS detinute de catre companiile din Italiacitirea documentelor financiare primite (in limba italiana) si inregistrarea datelor in sistemRequirementsminim studii medii (Liceu cu diploma de Bacalaureat )cunostinte limba italiana nivel C1cunostinte utilizare pachet Ms.Officeexperienta in activitati call centercapacitate d
Organisation/DepartmentCall centerJob descriptionactivitati de suport inbound pentru clienții care posedă carduri de credit/debit;blocare si deblocare carduri (in urma pierderii, furtului acestora);monitorizarea si gestiunea semnalarilor primite de la posesorii cardurilor. Requirementsstudii medii (absolvite in Romania cu diploma BAC sau 13 clase absolvite in Italia ) sau superioare (finalizate sau in curs);cunostinte limba italiana nivel C1 (conversationa
Organisation/DepartmentCall centerJob descriptionactivitati de suport inbound pentru clienții care posedă carduri de credit/debit;blocare si deblocare carduri (in urma pierderii, furtului acestora);monitorizarea si gestiunea semnalarilor primite de la posesorii cardurilor. Requirementsstudii medii (absolvite in Romania cu diploma BAC sau 13 clase absolvite in Italia ) sau superioare (finalizate sau in curs);cunostinte limba italiana nivel C1 (conversationa
Organisation/DepartmentServicii clientiJob descriptionactivitati de suport inbound pentru clienții care posedă carduri de credit/debit;blocare si deblocare carduri (in urma pierderii, furtului acestora);monitorizarea si gestiunea semnalarilor primite de la posesorii cardurilor.Requirementsminim studii medii absolvite (cu diploma de bacalaureat);experienta pe activitati de call center, customer suport cu limba germana constituie avantaj; nivel limba Germana
Organisation/DepartmentServicii clientiJob descriptionactivitati de suport inbound pentru clienții care posedă carduri de credit/debit;blocare si deblocare carduri (in urma pierderii, furtului acestora);monitorizarea si gestiunea semnalarilor primite de la posesorii cardurilor.Requirementsminim studii medii absolvite (cu diploma de bacalaureat);experienta pe activitati de call center, customer suport cu limba germana constituie avantaj; nivel limba Germana
Organisation/DepartmentOperationalJob descriptionoferire suport telefonic în domeniul financiar-bancar, pe parte de inbound calls;preluare apeluri si solutionare situatii. Requirementsstudii medii;competente lingvistice limba Italiana nivel B2-C1 (conversational);cunostinte calculator basic, Excel (rapiditate tastare, accesare programe);experienta in customer support / call center minim 3 luni;disponibilitate pentru activitate in ture repartizate in interv
Organisation/DepartmentOperationalJob descriptionoferire suport telefonic în domeniul financiar-bancar, pe parte de inbound calls;preluare apeluri si solutionare situatii. Requirementsstudii medii;competente lingvistice limba Italiana nivel B2-C1 (conversational);cunostinte calculator basic, Excel (rapiditate tastare, accesare programe);experienta in customer support / call center minim 3 luni;disponibilitate pentru activitate in ture repartizate in interv
Caută locuri de muncă similare.
Te vom ține la curent când vom avea posturi similare.
Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.
Se pare că doriți să schimbați limba. Acest lucru vă va reseta filtrele la căutarea de locuri de muncă curentă.