You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.

    7 locuri de muncă găsite pentru Call Center

    filtru
    curata tot
      • bucureşti, bucuresti
      • permanent
      Organisation/DepartmentCall centerJob descriptionactivitati de suport inbound pentru clienții care posedă carduri de credit/debit;blocare si deblocare carduri (in urma pierderii, furtului acestora);monitorizarea si gestiunea semnalarilor primite de la posesorii cardurilor. Requirementsstudii medii (absolvite in Romania cu diploma BAC sau 13 clase absolvite in Italia ) sau superioare (finalizate sau in curs);cunostinte limba italiana nivel C1 (conversationa
      Organisation/DepartmentCall centerJob descriptionactivitati de suport inbound pentru clienții care posedă carduri de credit/debit;blocare si deblocare carduri (in urma pierderii, furtului acestora);monitorizarea si gestiunea semnalarilor primite de la posesorii cardurilor. Requirementsstudii medii (absolvite in Romania cu diploma BAC sau 13 clase absolvite in Italia ) sau superioare (finalizate sau in curs);cunostinte limba italiana nivel C1 (conversationa
      • piteşti, arges
      • permanent
      Organisation/DepartmentCall centerJob descriptionactivitati de suport inbound pentru clienții care posedă carduri de credit/debit;blocare si deblocare carduri (in urma pierderii, furtului acestora);monitorizarea si gestiunea semnalarilor primite de la posesorii cardurilor. Requirementsstudii medii (absolvite in Romania cu diploma BAC sau 13 clase absolvite in Italia ) sau superioare (finalizate sau in curs);cunostinte limba italiana nivel C1 (conversationa
      Organisation/DepartmentCall centerJob descriptionactivitati de suport inbound pentru clienții care posedă carduri de credit/debit;blocare si deblocare carduri (in urma pierderii, furtului acestora);monitorizarea si gestiunea semnalarilor primite de la posesorii cardurilor. Requirementsstudii medii (absolvite in Romania cu diploma BAC sau 13 clase absolvite in Italia ) sau superioare (finalizate sau in curs);cunostinte limba italiana nivel C1 (conversationa
      • sibiu, sibiu
      • permanent
      Organisation/DepartmentCall centerJob descriptionactivitati de suport inbound pentru clienții care posedă carduri de credit/debit;blocare si deblocare carduri (in urma pierderii, furtului acestora);monitorizarea si gestiunea semnalarilor primite de la posesorii cardurilor. Requirementsstudii medii (absolvite in Romania cu diploma BAC sau 13 clase absolvite in Italia ) sau superioare (finalizate sau in curs);cunostinte limba italiana nivel C1 (conversationa
      Organisation/DepartmentCall centerJob descriptionactivitati de suport inbound pentru clienții care posedă carduri de credit/debit;blocare si deblocare carduri (in urma pierderii, furtului acestora);monitorizarea si gestiunea semnalarilor primite de la posesorii cardurilor. Requirementsstudii medii (absolvite in Romania cu diploma BAC sau 13 clase absolvite in Italia ) sau superioare (finalizate sau in curs);cunostinte limba italiana nivel C1 (conversationa
      • bucureşti, bucuresti
      • permanent
      Organisation/DepartmentCall centerJob descriptionactivitati de suport inbound pentru clienții care posedă carduri de credit/debit;blocare si deblocare carduri (in urma pierderii, furtului acestora);monitorizarea si gestiunea semnalarilor primite de la posesorii cardurilor. Requirementsstudii medii (absolvite in Romania cu diploma BAC sau 13 clase absolvite in Italia ) sau superioare (finalizate sau in curs);cunostinte limba italiana nivel C1 (conversationa
      Organisation/DepartmentCall centerJob descriptionactivitati de suport inbound pentru clienții care posedă carduri de credit/debit;blocare si deblocare carduri (in urma pierderii, furtului acestora);monitorizarea si gestiunea semnalarilor primite de la posesorii cardurilor. Requirementsstudii medii (absolvite in Romania cu diploma BAC sau 13 clase absolvite in Italia ) sau superioare (finalizate sau in curs);cunostinte limba italiana nivel C1 (conversationa
      • iaşi, iasi
      • permanent
      Organisation/DepartmentOperationalJob descriptionoferire suport telefonic în domeniul financiar-bancar, pe parte de inbound calls;preluare apeluri si solutionare situatii. Requirementsstudii medii;competente lingvistice limba Italiana nivel B2-C1 (conversational);cunostinte calculator basic, Excel (rapiditate tastare, accesare programe);experienta in customer support / call center minim 3 luni;disponibilitate pentru activitate in ture repartizate in interv
      Organisation/DepartmentOperationalJob descriptionoferire suport telefonic în domeniul financiar-bancar, pe parte de inbound calls;preluare apeluri si solutionare situatii. Requirementsstudii medii;competente lingvistice limba Italiana nivel B2-C1 (conversational);cunostinte calculator basic, Excel (rapiditate tastare, accesare programe);experienta in customer support / call center minim 3 luni;disponibilitate pentru activitate in ture repartizate in interv
      • iaşi, iasi
      • permanent
      Job descriptionSalariu si Beneficii:salariu fix;Tichete de masa 30 RON/zi lucrataBonus performanța în funcție de rezultate: 10% din salariul brut  (dacă are 100% KPI atins) Tichete cadou Crăciun/PașteSporuri weekend, sarbatori legale, noapte.Asigurare medicala privata;Se oferă training 4 saptamani : în aceasta perioada programul va fi fix 09:00-7:30 sau 10:00-18:30Contract pe perioada nedeterminata (doresc stabilitate)RequirementsCerinte pentru Team Leader
      Job descriptionSalariu si Beneficii:salariu fix;Tichete de masa 30 RON/zi lucrataBonus performanța în funcție de rezultate: 10% din salariul brut  (dacă are 100% KPI atins) Tichete cadou Crăciun/PașteSporuri weekend, sarbatori legale, noapte.Asigurare medicala privata;Se oferă training 4 saptamani : în aceasta perioada programul va fi fix 09:00-7:30 sau 10:00-18:30Contract pe perioada nedeterminata (doresc stabilitate)RequirementsCerinte pentru Team Leader
      • bucureşti, bucuresti
      • permanent
      Organisation/DepartmentServicii clientiJob descriptionactivitati de suport inbound pentru clienții care posedă carduri de credit/debit;blocare si deblocare carduri (in urma pierderii, furtului acestora);monitorizarea si gestiunea semnalarilor primite de la posesorii cardurilor.Requirementsminim studii medii absolvite (cu diploma de bacalaureat);experienta pe activitati de call center, customer suport cu limba germana constituie avantaj; nivel limba Germana
      Organisation/DepartmentServicii clientiJob descriptionactivitati de suport inbound pentru clienții care posedă carduri de credit/debit;blocare si deblocare carduri (in urma pierderii, furtului acestora);monitorizarea si gestiunea semnalarilor primite de la posesorii cardurilor.Requirementsminim studii medii absolvite (cu diploma de bacalaureat);experienta pe activitati de call center, customer suport cu limba germana constituie avantaj; nivel limba Germana

    Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.

    explorează 3 locuri de muncă

    Se pare că doriți să schimbați limba. Acest lucru vă va reseta filtrele la căutarea de locuri de muncă curentă.