află mai multe despre contact center
-
de ce competențe am nevoie pentru a lucra într-un call center?
Dacă ești în căutare de locuri de muncă în call center, trebuie să ai mai ales competențe de comunicare. De asemenea, ai nevoie de abilități interpersonale, cum ar fi empatie, pentru a putea înțelege situațiile prin care trec persoanele cu care interacționezi, diplomație, mai ales în situații tensionate, răbdare și capacitatea de lucra cu tipologii diferite de persoane.
Ca operator call center, este necesar să ai și orientare către client și rezolvarea problemelor acestuia, cât și abilități tehnice de bază, ceea ce implică folosirea simultană a mai multor aplicații.
-
cum mă pregătesc pentru un interviu pentru un job remote în call center?
Există multe locuri de muncă în call center remote și, de asemenea, multe persoane care aplică la un astfel de job. Pentru că este un job remote, trebuie să arăți încă de la început că ai partea tehnică pusă la punct, asta înseamnă un laptop funcțional și o pereche de căști cu microfon. De asemenea, trebuie să existe conexiune stabilă la internet.
În general, aceste interviuri se concentrează pe modul în care te descurci în interacțiuni cu oamenii și în situații tensionate. Prin urmare, trebuie să te pregătești pentru întrebări legate de modul în care ai reacționa dacă un client ridică tonul sau ce faci dacă nu știi răspunsul la o întrebare care îți este adresată. Pentru mai multe informații, îți recomandăm să citești sfaturile noastre de carieră.
-
ce program de lucru au operatorii call center?
În funcție de specificul jobului, programul poate să difere. În unele cazuri, programul din call center coincide cu programul de funcționare al companiei în care lucrezi și putem discuta de intervalul standard de la 9:00 la 17:00. Totuși, există și companii care oferă suport 24/7, ceea ce înseamnă că se lucrează în ture.
Indiferent de situație, vei lucra în jur de 40 de ore pe săptămână, fie că este vorba de muncă în ture sau program standard de funcționare al companiilor.
-
ce înseamnă să lucrez în serviciul clienți?
Există diverse locuri de muncă în serviciu clienți, însă, în general discutăm despre angajați care funcționează ca o punte între companie și clienți. Poți lucra ca operator call center sau reprezentant servicii clienți, printre altele.
Rolul tău este de a comunica direct cu clienții cu scopul de a rezolva problemele cu care se confruntă și a le crește încrederea în compania pe care o reprezinți. Ești și persoana care colectează feedback de la clienți, astfel încât firma să-și poată îmbunătăți serviciile.
-
ce face un agent servicii clienți zi de zi?
Un agent servicii clienți sau reprezentant servicii clienți, așa cum mai este cunoscut un astfel de specialist, se ocupă într-o zi obișnuită de muncă de preluarea solicitărilor, ceea ce presupune vorbit la telefon, răspuns la e-mailuri, mesaje de pe chaturi live sau tichete din platforme interne, și, implicit, de oferirea de informații solicitate de diverși clienți.
De asemenea, o zi de muncă obișnuită este definită și de rezolvarea problemelor cu care se confruntă clienții. În cazul acesta, poate fi vorba de procesarea unor cereri, investigarea unor situații, cum ar fi comenzi întârziate sau facturi emise greșit, sau redirecționarea cazurilor către departamentele responsabile.
găsește job-ul potrivit.
află mai multe despre rolurile din call & contact center.
accesează resurse variate care te ajută în cariera ta.
vezi articolele-
De la 12 la 8:secunde: unde s-a dus atenția noastră?13 Octombrie 2025
de la 12 la 8 secunde: unde s-a dus atenția noastră?
-
15 Septembrie 2025sfaturi eficiente pentru revenirea la muncă după o vacanță.
-
Fericirea la job?Se poate!30 Iunie 2025
fericirea la job? se poate!
-
16 Iunie 2025scrisoarea de demisie: ghid complet pentru un ”plecat cu stil”!
-
11 Iunie 2025mesajul tău Out-of-Office (OOO): ghid complet pentru o vacanță fără stres și o revenire lejeră!
-
Elemente esențiale pentru CVși greșeli comune de evitat.10 Iunie 2025
elemente esențiale pentru CV și greșeli comune de evitat.