ce este un reprezentant servicii clienți?

Reprezentanții servicii clienți îi ajută pe clienți cu procesarea comenzilor și gestionează plângerile. În această poziție, furnizezi informații și răspunzi la întrebări legate de produsele și serviciile vândute de companie. De asemenea, procesezi retururi și direcționezi reclamațiile către alte departamente sau către superiori. Unii reprezentanți ai serviciilor pentru clienți sunt responsabili și cu gestionarea altor angajați, mai ales atunci când avansezi la o poziție de superviser sau coordonator.

Rolul necesită o persoană cu o atitudine calmă și răbdătoare. Reprezentanții serviciilor pentru clienți sunt instruiți să se ocupe de clienții nemulțumiți, să le recunoască supărarea și să găsească modalități de a rezolva o problemă. Trebuie să-ți păstrezi calmul în timp ce răspunzi la reclamațiile clienților prin mai multe canale de comunicare și să rămâi empatic. De asemenea, trebuie să furnizezi informații detaliate și corecte despre produsele sau serviciile vândute de companie.

atribuțiile unui reprezentant servicii clienți

Rolul implică păstrarea evidenței interacțiunilor cu clienții, inclusiv a reclamațiilor și comentariilor, totodată reprezinți legătura între companie și clienți. De asemenea, coordonezi și comunici cu angajații din alte departamente și pregătești rapoarte despre produse sau servicii.

Petreci o perioadă semnificativă de timp lucrând pe calculator și urmezi cursuri de instruire pentru a lucra cu diferite tipuri de software pentru a distribui informații.

S-ar potrivi personalității tale calme și răbdătoare o carieră ca reprezentant servicii clienți? Atunci citește în continuare pentru a afla care sunt competențele și calificările necesare pentru a prospera în acest rol.

găsește job-uri
1

salariul mediu al unui reprezentant servicii clienți

Conform Paylab și resurselor interne Randstad România, salariul mediu pentru un reprezentant servicii clienți la început de carieră este de 2800-3000 RON net pe lună. Odată cu acumularea experienței și a studiilor superioare, câștigurile cresc până la 3500 RON net pe lună. Reprezentanții servicii clienți care stăpânesc limba engleză câștigă în medie 4000 RON net pe lună, iar pentru limbi străine rare, precum limbile nordice (Daneza, Norvegiana, Scandinavă) ori pentru limbi precum Germană sau Olandeză, salariile pot depăși 5500-6000 RON net pe lună. Pe lângă salariu, vei primi plata orelor suplimentare și concediu medical plătit. Alte beneficii includ contribuția la o schemă de pensii, bonusuri anuale, asigurare medicală privată și tichete de masă.

cum îți poți crește salariul ca reprezentant servicii clienți

Deși studiile universitare nu sunt obligatorii pentru acest rol, finalizarea unui program de licență sau îți poate îmbunătăți atât perspectivele de carieră cât și pe cele salariale. Când deții calificări suplimentare, poți negocia un salariu mai bun.

Desfășurarea activității profesionale în orașe urbane mari îți îmbunătățește, de asemenea, perspectivele salariale, deoarece cererea mare de reprezentanți servicii pentru clienți crește așteptările salariale. De asemenea, majoritatea angajatorilor se bazează pe costul vieții atunci când stabilesc ratele de plată.

2

tipuri de reprezentanți servicii pentru clienți

Tipurile de reprezentanți servicii pentru clienți variază în funcție de modul de comunicare cu clienții. Iată câteva exemple:

femei și bărbați care au o conversație la serviciu
femei și bărbați care au o conversație la serviciu
3

activitatea ca reprezentant servicii clienți

Ca reprezentant servicii pentru clienți, interacționezi cu clienții și vizitatorii în numele organizației. Să explorăm sarcinile specifice și mediile de lucru asociate acestui rol.

4

educație și formare

Există mai multe căi de urmat pentru a deveni reprezentant service clienți:

femei și bărbați care au o conversație la birou
femei și bărbați care au o conversație la birou

aptitudini și competențe ale reprezentantului servicii pentru clienți

Ca în multe locuri de muncă, reprezentanții servicii clienți trebuie să fie capabili să lucreze pe calculator și telefon pentru a crea și actualiza conturile clienților. Dincolo de aceasta, reprezentanții trebuie să aibă următoarele abilități și calități:

5

întrebări frecvente despre munca de reprezentant servicii clienți (FAQs)

Iată cele mai frecvente întrebări despre munca în calitate de reprezentant al serviciilor pentru clienți.

thank you for subscribing to your personalised job alerts.