agent servicii clienti cu italiana.

oferă detalii

oferă detalii


Offer

Cerinte:

  • competente lingvistice limba Italiana nivel B2 (conversational si scris);
  • studii medii: 10 clase sau 12 clase;
  • cunostinte calculator basic, Excel (rapiditate tastare, accesare programe);
  • experienta in customer support nu este necesara, insa constituie avantaj;
  • disponibilitate pentru activitate in ture 24/24, Luni - Sambata;
  • activitatea in ture se va desfasura dupa perioada de training.

 

Activitate:

  • Asistență pentru carduri de debit și de credit: asistență disponibilă pentru probleme legate de cardurile de debit, cardurile de credit și plățile efectuate după emiterea cardului;
  • Activarea cardului și gestionarea blocărilor: intervenție în cazul unui card blocat, atât pentru probleme fizice (de exemplu, terminale POS sau bancomate), cât și pentru toate aplicațiile, inclusiv dispozitive digitale, cu posibilitatea intervenției în timp real pentru modificare sau reactivare;
  • Prevenirea blocărilor: monitorizare și asistență pentru a preveni blocările neașteptate ale cardurilor.

 

Pachet salarial si beneficii:

  • Salariu fix;
  • Tichete de masa , 30 lei / zi lucrata;
  • Bonus de performanta;
  • Spor de weekend.

 

 



Offer

Cerinte:

  • competente lingvistice limba Italiana nivel B2 (conversational si scris);
  • studii medii: 10 clase sau 12 clase;
  • cunostinte calculator basic, Excel (rapiditate tastare, accesare programe);
  • experienta in customer support nu este necesara, insa constituie avantaj;
  • disponibilitate pentru activitate in ture 24/24, Luni - Sambata;
  • activitatea in ture se va desfasura dupa perioada de training.

 

Activitate:

  • Asistență pentru carduri de debit și de credit: asistență disponibilă pentru probleme legate de cardurile de debit, cardurile de credit și plățile efectuate după emiterea cardului;
  • Activarea cardului și gestionarea blocărilor: intervenție în cazul unui card blocat, atât pentru probleme fizice (de exemplu, terminale POS sau bancomate), cât și pentru toate aplicațiile, inclusiv dispozitive digitale, cu posibilitatea intervenției în timp real pentru modificare sau reactivare;
  • Prevenirea blocărilor: monitorizare și asistență pentru a preveni blocările neașteptate ale cardurilor.

 

Pachet salarial si beneficii:

  • Salariu fix;
  • Tichete de masa , 30 lei / zi lucrata;
  • Bonus de performanta;
  • Spor de weekend.

 

 

rezumat

locuri de muncă conexe.

vezi toate joburile

Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.