ultima actualizare: 1 martie 2023
confidențialitatea datelor tale este prioritatea noastră.
În contextul serviciilor noastre, prelucrăm datele tale cu caracter personal dacă lucrezi pentru companii cu care desfășurăm (sau intenționăm să desfășurăm) relații comerciale (de ex., pentru a efectua oferte pentru servicii și pentru a menține o relație de afaceri cu compania pentru care lucrezi).
care sunt datele tale cu caracter personal pe care le colectăm?
Prelucrăm următoarele date cu caracter personal referitoare la tine:
- Informații de identificare – este posibil să prelucrăm numele și alte informații de contact (inclusiv adresa de e-mail, numărul de telefon fix și numărul de telefon mobil), sexul, semnătura digitală și limbile vorbite.
- Informații de natură profesională – este posibil să prelucrăm informații referitoare la activitatea ta, inclusiv (fără limitare la) titlul postului, locație și departament.
- Fotografii și materiale video – în momentul participării la evenimente, întâlniri, conferințe etc., este posibil să prelucrăm fotografii sau videoclipuri cu tine.
- Rezultatele sondajelor – este posibil să prelucrăm răspunsurile tale la întrebările din sondaje.
- Informații referitoare la vizitatori - atunci când accesezi clădirile noastre, este posibil să colectăm numele tău, datele de contact, numărul de înmatriculare al autovehiculului, actul de identitate etc., din motive de securitate. În cazul în care ni se permite prin lege să procedăm astfel, este posibil să vă solicităm să dezvăluiți informații despre starea ta de sănătate (inclusiv informații referitoare la infecțiile virale, gripă etc.) din motive care țin de sănătate și de siguranță.
- Informațiile pe care alegeți să le partajați cu noi – este posibil să prelucrăm informații suplimentare dacă alegeți să le partajați cu noi.
- Sancțiuni comerciale referitoare la tine - este posibil să verificăm dacă ești o persoană cu expunere politică, un cetățean special desemnat sau dacă ești supus(ă) în vreun alt fel sancțiunilor, în conformitate cu legile sau reglementările aplicabile.
de ce avem nevoie de datele tale cu caracter personal?
Randstad prelucrează datele tale cu caracter personal numai în scopurile specificate mai jos:
- Pentru a administra și a gestiona relația contractuală dintre Randstad și clienții și furnizorii noștri
- Dezvoltarea afacerii (inclusiv trimiterea de materiale de marketing direct și oferte)
- Scopuri ce privesc dotările, securitatea și planificarea pentru situații de urgență
- Gestionarea sănătății și a siguranței
- Pentru desfășurarea de tranzacții corporative (inclusiv fuziuni, achiziții și transferuri de active)
- Evenimente
- Prevenirea, detectarea și investigarea cazurilor de fraudă
- Asistența IT
- Sondajele (inclusiv sondajele privind satisfacția)
- Gestionarea litigiilor și acțiunile în justiție
- Respectarea cerințelor legale sau de reglementare
- Prevenirea, detectarea și investigarea cazurilor de fraudă
- Pentru a monitoriza și a pune în aplicare conformitatea cu politicile și procedurile Randstad
- Pentru a efectua audituri interne și externe
- Temeiurile juridice pentru prelucrarea datelor tale cu caracter personal
- Necesar pentru executarea contractului dintre Randstad și client sau furnizor
- în scopul intereselor legitime urmărite de Randstad, care includ protejarea și asigurarea activelor noastre, a dotărilor noastre, a sistemelor noastre de informații și a oamenilor noștri
- prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime urmărite de Randstad, care includ protecția angajaților săi, a activelor companiei, protejarea intereselor sale legale și gestionarea drepturilor în justiție/a litigiilor; și/sau protejarea intereselor vitale ale persoanelor vizate
- prelucrarea este necesară pentru realizarea intereselor legitime urmărite de Randstad, care includ interesul Randstad de dezvoltare a afacerii sale prin fuziuni, achiziții și transferuri de active
- pe baza interesului nostru legitim de a organiza evenimente pentru a construi și a menține mai bine o bună relație cu clienții și furnizorii noștri
- pentru a respecta obligațiile noastre legale când anumite autorități sau administrații solicită informații despre contactul nostru în calitate de client; și/sau în scopurile intereselor legitime urmărite de Randstad, care includ protecția activelor companiei, protecția intereselor sale legale și gestionarea litigiilor/a drepturilor în justiție
- prelucrarea este necesară în scopurile intereselor legitime urmărite de Randstad, care includ protejarea activelor noastre și asigurarea securității sistemelor noastre de informații
- pe baza interesului nostru legitim de a efectua sondaje printre clienții noștri, pentru a le înțelege mai bine nevoile, a ne îmbunătăți serviciile și a construi și înțreține mai bine o bună relație cu clienții noștri
- prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime urmărite de Randstad, care includ protecția activelor companiei, protejarea intereselor sale legale și gestionarea drepturilor în justiție/ a litigiilor cu clienții și furnizorii noștri
- prelucrarea este necesară pentru respectarea obligațiilor noastre legale sau de reglementare (de ex., obligațiile ce decurg din legislația fiscală privind păstrarea anumitor informații, inclusiv a datelor cu caracter personal)
- pentru a respecta obligațiile noastre legale când anumite autorități sau administrații solicită informații, inclusiv date cu caracter personal; și/sau
- prelucrarea este necesară în scopurile intereselor legitime urmărite de Randstad, care includ protecția activelor companiei, protecția intereselor sale legale și gestionarea litigiilor/a drepturilor în justiție
- în scopul intereselor legitime urmărite de Randstad, care includ protejarea activelor noastre și asigurarea securității sistemelor noastre de informații
- în scopul intereselor legitime urmărite de Randstad, care includ desfășurarea corespunzătoare a activităților sale și precizia raportării financiare
În funcție de împrejurări, scopul prelucrării datelor poate avea la bază fie consimțământul tău, fie interesul nostru legitim de a întreține relații bune cu clienții sau furnizorii noștri actuali sau potențiali. Poți alege întotdeauna să nu primești materiale de marketing direct și oferte de la noi; consultă secțiunea „Drepturile tale privind protecția datelor” de mai jos:
- Dreptul la informare
- Dreptul de acces la date
- Dreptul la rectificarea datelor
- Dreptul la ștergerea datelor
- Dreptul la restricționarea prelucrării
- Dreptul la portabilitatea datelor
- Dreptul de a te opune prelucrării
- Dreptul de a-ți retrage consimțământul
- Dreptul de a te opune deciziilor automatizate
- Îți poți exercita drepturile prin transmiterea unei cereri in atentia responsabilului cu protectia datelor la adresa de e-mail privacy@randstad.ro. Vom gestiona solicitarea ta cu grijă deosebită pentru a ne asigura că îți poți exercita drepturile în mod eficace. Îți putem solicita o dovadă a identității pentru a ne asigura că nu partajăm datele tale cu caracter personal cu nimeni altcineva în afară de tine! Trebuie să ai în vedere faptul că, în cazuri speciale (de exemplu, din cauza cerințelor legale), este posibil să nu putem da curs imediat solicitării tale.
- În orice caz, în termen de o lună de la solicitarea ta, te vom informa cu privire la acțiunile întreprinse. Ai dreptul de a depune plângere la autoritatea de supraveghere a protecției datelor: ANSPDCP cu sediul in B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti si avand adresa de e-mail anspdcp@dataprotection.ro.
cât timp păstrăm datele tale cu caracter personal?
Este posibil să păstrăm datele tale cu caracter personal un timp mai îndelungat dacă este necesar, pentru orice litigiu real sau potențial (de exemplu, situații în care avem nevoie de aceste date cu caracter personal pentru a stabili sau a apăra drepturi în justiție), caz în care vom păstra datele tale cu caracter personal până la sfârșitul unui astfel de litigiu; și/sau pentru a ne permite să respectăm orice obligație legală sau de reglementare (de ex., în scopuri fiscale sau referitoare la pensii), caz în care vom păstra datele tale cu caracter personal atât timp cât o impune respectiva obligație.
contactează-ne
Dacă ai întrebări despre această politică, orice probleme de confidențialitate, vrei să îți exerciți drepturile sau să obții informații suplimentare despre garanțiile pe care le avem în vigoare, astfel încât datele tale personale să fie protejate în mod adecvat atunci când sunt transferate în afara Europei, te rugăm să ne contactezi pe adresa de e-mail privacy@randstad.ro.