descriere job postat vineri, 10 iunie 2022 locație bucureşti, bucuresti sector Administrare, Asistență, Recepție număr de referință 2038 / 2842 contact randstad romania aplică acum înapoi Aplică Aplicați cu ușurință, fără un rezumat, cu câteva clicuri. aplicație rapidă Importați automat datele necesare din profilul Linkedin. înscrieți-vă cu profilul Linkedin Întreabă-ne trimite pe email acest job imprimă NU este obligatoriu să vă înscrieți CV-ul pentru a aplica pentru această poziție, dar dacă aveți o versiune actualizată, este un ajutor important pentru noi. Dacă nu este actualizat sau nu este disponibil acum, îl puteți încărca mai târziu, în orice moment când vă conectați la profilul dvs. Organisation/DepartmentOffice ManagementJob descriptionSuntem in cautarea unei persoane potrivite pentru un rol de Manager Serviciu Administrativ, pentru o companie din domeniul energetic, localizata cu sediul in Bucuresti, zona Baneasa.Cu ce te vei ocupa?Preluare documente și transmiterea de solicitari către compania partenera de servicii HR pentru întocmire contracte de muncă și acte adiționale, etc.;Intocmire fise de post, legitimații și autorizatii interne, întocmire adeverințe pentru angajați, monitorizare lunară a pontajelor, a cererilor de concediu și a orelor suplimentare, întocmire condică de prezența lunară, monitorizarea încasărilor salariale, comandarea bonurilor de masă Sodexo, etc.;Recepție facturi, facturare servicii, întocmirea chitanțelor și monitorizarea plăților și incasarilor conform extraselor de cont, gestionare facturi și bonuri de consum și combustibil, monitorizare și plați, utilitati sediu, întocmire contracte de colaborare și prestări servicii;Monitorizare lunară fișe SSM și programare, monitorizare și actualizare medicina muncii și aviz psihologic, plan SSM și SU pentru diverse lucrări;Preluare apeluri:clienți, parteneri, furnizori, colegi;Intocmire dosare lucrari, alte situații și documente.Requirementsstudii superioare;experienta in domeniul administrativ 3 ani;cunostinte din domeniul admin resurse umane si contabilitate primara;abilitati excelente de comunicare si relationare;cunostinte de limba engleza- nivel mediu. Offercontract de munca nedeterninat;salariu competitiv;tichete de masa;mediu de lucru placut si posibilitatea de dezvoltare profesionala;Applications împărtășește Facebook LinkedIn Twitter