senior hr associate.

oferă detalii

oferă detalii


Offer

Suntem in cautarea unui HR administrativ pentru o companie globala care furnizeaza  soluții de igienă, curățenie și prevenire a infecțiilor.

Responsabilități:

  •  Menținerea și actualizarea precisă a evidenței angajaților în sistemele HR (HRIS), asigurând conformitatea cu legislația muncii din România;

  •  Pregătirea contractelor individuale de muncă, a actelor adiționale și a altor documente necesare;

  •  Furnizarea datelor exacte (pontaj, concedii) către partenerul de salarizare/financiar;

  •  Asistență în programarea interviurilor, comunicarea cu candidații și facilitarea procesului de onboarding (integrare) pentru noii colegi;

  •  Asigurarea suportului zilnic, monitorizarea prezenței și absențelor, și asistență în auditurile de HR și raportările către autorități.

Cerinte:

  • 3-5 ani de experiență relevantă în administrarea resurselor umane sau într-un rol similar;
  • Licență în domeniu (HR, Administrarea Afacerilor) și cunoaștere solidă a legislației muncii din România;

  • Abilități organizatorice puternice și un nivel ridicat de acuratețe;

  • Cunoașterea avansată a pachetului MS Office (Excel este esențial) și fluență în limba română și engleză (scris și vorbit);

  •  Experiența anterioară cu sisteme HRIS și/sau procese de salarizare.

 

Beneficii:

  • Tichete de Masă

  • Prime de Paste si Craciun

  • Indemnizație de Vacanță: 50% din salariul de bază.

  • Sănătate: Asistență medicală privată.

Locație: București.

Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem! Aplică acum pentru a face parte dintr-o organizație cu impact global

Email: irina.cornea@randstad.ro



Offer

Suntem in cautarea unui HR administrativ pentru o companie globala care furnizeaza  soluții de igienă, curățenie și prevenire a infecțiilor.

Responsabilități:

  •  Menținerea și actualizarea precisă a evidenței angajaților în sistemele HR (HRIS), asigurând conformitatea cu legislația muncii din România;

  •  Pregătirea contractelor individuale de muncă, a actelor adiționale și a altor documente necesare;

  •  Furnizarea datelor exacte (pontaj, concedii) către partenerul de salarizare/financiar;

  •  Asistență în programarea interviurilor, comunicarea cu candidații și facilitarea procesului de onboarding (integrare) pentru noii colegi;

  •  Asigurarea suportului zilnic, monitorizarea prezenței și absențelor, și asistență în auditurile de HR și raportările către autorități.

Cerinte:

  • 3-5 ani de experiență relevantă în administrarea resurselor umane sau într-un rol similar;
  • Licență în domeniu (HR, Administrarea Afacerilor) și cunoaștere solidă a legislației muncii din România;

  • Abilități organizatorice puternice și un nivel ridicat de acuratețe;

  • Cunoașterea avansată a pachetului MS Office (Excel este esențial) și fluență în limba română și engleză (scris și vorbit);

  •  Experiența anterioară cu sisteme HRIS și/sau procese de salarizare.

 

Beneficii:

  • Tichete de Masă

  • Prime de Paste si Craciun

  • Indemnizație de Vacanță: 50% din salariul de bază.

  • Sănătate: Asistență medicală privată.

Locație: București.

Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem! Aplică acum pentru a face parte dintr-o organizație cu impact global

Email: irina.cornea@randstad.ro

rezumat

locuri de muncă conexe.

vezi toate joburile

Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.