responsabil hr cu lb. franceză.

oferă detalii

oferă detalii


Offer

Căutăm un specialist HR dedicat, care să se alăture unei companii stabile din industria aerospațială civilă. Dacă îți dorești un rol în care implicarea ta contează și comunici bine în limba franceză (nivel cel puțin mediu), această oportunitate ți se va potrivi perfect.

Responsabilități principale:

  • Gestionarea procesului de recrutare pentru operatorii de producție
  • Întocmirea și actualizarea pontajelor, redactarea adeverințelor, a notelor de lichidare, semnarea contractelor de muncă (CIM) și organizarea evaluărilor periodice ale personalului
  • Colaborarea cu furnizorul de servicii de salarizare
  • Crearea de rapoarte interne și pentru managementul grupului, inclusiv în limba franceză

 

Ce căutăm:

  • Minim 2-3 ani de experiență într-un rol similar
  • Fluență în limba franceză (mediu-avansat)
  • Cunoștințe solide de legislație a muncii și proceduri HR
  • Experiență în recrutarea personalului (avantaj: blue-collar și producție)
  • Cunoștințe avansate Microsoft Excel
  • Bune abilități de comunicare și organizare

 

Ce îți oferim:

  • Salariu net negociabil
  • Tichete de masă  
  • Prime de sărbători
  • Bonus pentru vechime
  • Bonus pentru rezultatul financiar
  • Bonus pentru evenimente speciale
  • Bonus raportat la cifra de afaceri anuală

 

Locație: Brănești, județul Ilfov (transport asigurat cu microbuzul de la stațiile de metrou Costin Georgian sau Republica)

Program de lucru: L-V, 07:30 - 16:00, pauză 30 de minute (full de la sediu)

Aplică acum și hai să discutăm mai multe detalii!



Offer

Căutăm un specialist HR dedicat, care să se alăture unei companii stabile din industria aerospațială civilă. Dacă îți dorești un rol în care implicarea ta contează și comunici bine în limba franceză (nivel cel puțin mediu), această oportunitate ți se va potrivi perfect.

Responsabilități principale:

  • Gestionarea procesului de recrutare pentru operatorii de producție
  • Întocmirea și actualizarea pontajelor, redactarea adeverințelor, a notelor de lichidare, semnarea contractelor de muncă (CIM) și organizarea evaluărilor periodice ale personalului
  • Colaborarea cu furnizorul de servicii de salarizare
  • Crearea de rapoarte interne și pentru managementul grupului, inclusiv în limba franceză

 

Ce căutăm:

  • Minim 2-3 ani de experiență într-un rol similar
  • Fluență în limba franceză (mediu-avansat)
  • Cunoștințe solide de legislație a muncii și proceduri HR
  • Experiență în recrutarea personalului (avantaj: blue-collar și producție)
  • Cunoștințe avansate Microsoft Excel
  • Bune abilități de comunicare și organizare

 

Ce îți oferim:

  • Salariu net negociabil
  • Tichete de masă  
  • Prime de sărbători
  • Bonus pentru vechime
  • Bonus pentru rezultatul financiar
  • Bonus pentru evenimente speciale
  • Bonus raportat la cifra de afaceri anuală

 

Locație: Brănești, județul Ilfov (transport asigurat cu microbuzul de la stațiile de metrou Costin Georgian sau Republica)

Program de lucru: L-V, 07:30 - 16:00, pauză 30 de minute (full de la sediu)

Aplică acum și hai să discutăm mai multe detalii!

rezumat

Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.