OfferWe are hiring a Customer Service Team Leader on behalf of one of our international clients, a fast-growing company in the mobility and ride-hailing sector. The ideal candidate will lead and support a local Customer Service team, ensuring high-quality user interactions and efficient operations. This is a great opportunity to join a dynamic environment focused on digital solutions and customer satisfaction.Key ResponsibilitiesLead, coach, and motivate a
OfferWe are hiring a Customer Service Team Leader on behalf of one of our international clients, a fast-growing company in the mobility and ride-hailing sector. The ideal candidate will lead and support a local Customer Service team, ensuring high-quality user interactions and efficient operations. This is a great opportunity to join a dynamic environment focused on digital solutions and customer satisfaction.Key ResponsibilitiesLead, coach, and motivate a
OfferWe are looking for a Customer Service Specialist with English to join the support team of one of our international clients - a fast-growing company in the mobility and ride-hailing industry. In this role, you will handle customer inquiries via phone, email, and chat, helping users navigate services, resolve issues, and ensure a smooth customer experience.Key ResponsibilitiesProvide timely and professional support to customers via phone, email, and liv
OfferWe are looking for a Customer Service Specialist with English to join the support team of one of our international clients - a fast-growing company in the mobility and ride-hailing industry. In this role, you will handle customer inquiries via phone, email, and chat, helping users navigate services, resolve issues, and ensure a smooth customer experience.Key ResponsibilitiesProvide timely and professional support to customers via phone, email, and liv
Organisation/DepartmentOperationalJob descriptionOferire suport telefonic în domeniul bancar, pe parte de inbound calls; Preluare apeluri pentru soluționarea problemelor pentru clienții din Italia;Oferire suport chat si email pentru clientii din domeniul bancar. Requirementsstudii medii;competente lingvistice limba Italiana nivel B2-C1 (scris si vorbit);cunostinte calculator basic, Excel (rapiditate tastare, accesare programe);experienta in customer suppor
Organisation/DepartmentOperationalJob descriptionOferire suport telefonic în domeniul bancar, pe parte de inbound calls; Preluare apeluri pentru soluționarea problemelor pentru clienții din Italia;Oferire suport chat si email pentru clientii din domeniul bancar. Requirementsstudii medii;competente lingvistice limba Italiana nivel B2-C1 (scris si vorbit);cunostinte calculator basic, Excel (rapiditate tastare, accesare programe);experienta in customer suppor
Organisation/DepartmentOperationalJob descriptionAsistență pentru carduri de debit și de credit: asistență disponibilă pentru probleme legate de cardurile de debit, cardurile de credit și plățile efectuate după emiterea cardului;Activarea cardului și gestionarea blocărilor: intervenție în cazul unui card blocat, atât pentru probleme fizice (de exemplu, terminale POS sau bancomate), cât și pentru toate aplicațiile, inclusiv dispozitive digitale, cu posibili
Organisation/DepartmentOperationalJob descriptionAsistență pentru carduri de debit și de credit: asistență disponibilă pentru probleme legate de cardurile de debit, cardurile de credit și plățile efectuate după emiterea cardului;Activarea cardului și gestionarea blocărilor: intervenție în cazul unui card blocat, atât pentru probleme fizice (de exemplu, terminale POS sau bancomate), cât și pentru toate aplicațiile, inclusiv dispozitive digitale, cu posibili
Caută locuri de muncă similare.
Te vom ține la curent când vom avea posturi similare.
Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.
Se pare că doriți să schimbați limba. Acest lucru vă va reseta filtrele la căutarea de locuri de muncă curentă.