OfferWe’re Hiring: Customer Support & Experience Specialist (EN)We’re looking for a Customer Support & Experience Specialist to join a fast-growing international tech company with a self-serve digital advertising platform used globally. If you're passionate about delivering outstanding customer experiences and solving real-time challenges—this role is for you!Key ResponsibilitiesProvide customer support via email, chat, and helpdesk tools (e.g. Zendesk, In
OfferWe’re Hiring: Customer Support & Experience Specialist (EN)We’re looking for a Customer Support & Experience Specialist to join a fast-growing international tech company with a self-serve digital advertising platform used globally. If you're passionate about delivering outstanding customer experiences and solving real-time challenges—this role is for you!Key ResponsibilitiesProvide customer support via email, chat, and helpdesk tools (e.g. Zendesk, In
OfferFor our client we are looking for Customer Support Agent French & English. Profile:• Ability to write and speak fluently, clearly and concisely in French( C1) and English (B2)• Availability for a full-time schedule, in shifts covering 10:00 - 00:00, Monday - Sunday, 5 days/ week• Availability to work full time from our office in Bucharest• Previous experience is mandatory, at least 6 months• Excellent problem-solving abilities• Empathetic and can comm
OfferFor our client we are looking for Customer Support Agent French & English. Profile:• Ability to write and speak fluently, clearly and concisely in French( C1) and English (B2)• Availability for a full-time schedule, in shifts covering 10:00 - 00:00, Monday - Sunday, 5 days/ week• Availability to work full time from our office in Bucharest• Previous experience is mandatory, at least 6 months• Excellent problem-solving abilities• Empathetic and can comm
Offer We are looking for experienced professionals to join our team as Senior Process Associates in Customer Service, with a minimum of 2 years’ experience in customer support and fluency in German. Key Responsibilities:Manage customer inquiries across phone, email, and chat;Support sales, policy issuance, renewals, refunds, cancellations;Process payments and handle complaints;Participate in customer surveys (NPS), fraud prevention, and sanctions checks;C
Offer We are looking for experienced professionals to join our team as Senior Process Associates in Customer Service, with a minimum of 2 years’ experience in customer support and fluency in German. Key Responsibilities:Manage customer inquiries across phone, email, and chat;Support sales, policy issuance, renewals, refunds, cancellations;Process payments and handle complaints;Participate in customer surveys (NPS), fraud prevention, and sanctions checks;C
Organisation/DepartmentDetalii despre activitateActivitatea presupune oferirea suportului clienților în momentul în care aplicația companiei pe care aceștia o folosesc nu funcționează. Aplicația:Funcționează ca un filtru de Internet, ce nu permite accesarea anumitor site-uri, blocare ads, în funcție de preferințele fiecărui utilizator;Această aplicație se utilizează pe telefon, astfel sunt necesar cunoștințe de operare Android/iOS, dar și cunoștințe tehnic
Organisation/DepartmentDetalii despre activitateActivitatea presupune oferirea suportului clienților în momentul în care aplicația companiei pe care aceștia o folosesc nu funcționează. Aplicația:Funcționează ca un filtru de Internet, ce nu permite accesarea anumitor site-uri, blocare ads, în funcție de preferințele fiecărui utilizator;Această aplicație se utilizează pe telefon, astfel sunt necesar cunoștințe de operare Android/iOS, dar și cunoștințe tehnic
Organisation/DepartmentOperationalJob descriptionAsistență pentru carduri de debit și de credit: asistență disponibilă pentru probleme legate de cardurile de debit, cardurile de credit și plățile efectuate după emiterea cardului;Activarea cardului și gestionarea blocărilor: intervenție în cazul unui card blocat, atât pentru probleme fizice (de exemplu, terminale POS sau bancomate), cât și pentru toate aplicațiile, inclusiv dispozitive digitale, cu posibili
Organisation/DepartmentOperationalJob descriptionAsistență pentru carduri de debit și de credit: asistență disponibilă pentru probleme legate de cardurile de debit, cardurile de credit și plățile efectuate după emiterea cardului;Activarea cardului și gestionarea blocărilor: intervenție în cazul unui card blocat, atât pentru probleme fizice (de exemplu, terminale POS sau bancomate), cât și pentru toate aplicațiile, inclusiv dispozitive digitale, cu posibili
Caută locuri de muncă similare.
Te vom ține la curent când vom avea posturi similare.
Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.