Căutăm Operator Call Center cu limba română - REMOTE
Vei fi responsabil(ă) de comunicarea directă cu clienții, asigurându-te că nevoile lor sunt îndeplinite cu profesionalism și eficiență.
Responsabilități:
Preluarea apelurilor de la clienți, oferind suport și informații despre produse, comenzi și livrări. De asemenea, vei efectua apeluri pentru a rezolva diverse situații.
Asistarea clienților în plasarea comenzilor, asigurându-te că procesul este simplu și corect.
Identificarea și rezolvarea rapidă și eficientă ale problemelor semnalate de clienți, de la întrebări despre stocuri până la situații legate de transport sau retururi.
Ce îți oferim:
Contract pe o perioadă determinată (3 luni);
Program full-time: Luni – Vineri, 09:00 – 18:00;
1 oră pauză de prânz și 2 pauze scurte de 10 minute;
Activitate 100% remote;
Îți oferim o ofertă salarială personalizată, adaptată experienței tale;
Echipament de lucru asigurat (computer sau laptop, căști, mouse, tastatură).
Ce ne dorim:
Abilități bune de comunicare în limba română scris/vorbit;
Studii liceale;
Orientare către client și atenție la detalii;
Cunoștințe minime în utilizarea computerului;
Disponibilitate pentru perioada menționată.
Dacă ești interesat(ă) de rol, trimite-ne CV-ul tău și hai să discutam mai multe.
E-mail: cristina.novac@randstad.ro
Offer
Căutăm Operator Call Center cu limba română - REMOTE
Vei fi responsabil(ă) de comunicarea directă cu clienții, asigurându-te că nevoile lor sunt îndeplinite cu profesionalism și eficiență.
Responsabilități:
Preluarea apelurilor de la clienți, oferind suport și informații despre produse, comenzi și livrări. De asemenea, vei efectua apeluri pentru a rezolva diverse situații.
Asistarea clienților în plasarea comenzilor, asigurându-te că procesul este simplu și corect.
Identificarea și rezolvarea rapidă și eficientă ale problemelor semnalate de clienți, de la întrebări despre stocuri până la situații legate de transport sau retururi.
Ce îți oferim:
Contract pe o perioadă determinată (3 luni);
Program full-time: Luni – Vineri, 09:00 – 18:00;
1 oră pauză de prânz și 2 pauze scurte de 10 minute;
Activitate 100% remote;
Îți oferim o ofertă salarială personalizată, adaptată experienței tale;
Echipament de lucru asigurat (computer sau laptop, căști, mouse, tastatură).
Ce ne dorim:
Abilități bune de comunicare în limba română scris/vorbit;
Studii liceale;
Orientare către client și atenție la detalii;
Cunoștințe minime în utilizarea computerului;
Disponibilitate pentru perioada menționată.
Dacă ești interesat(ă) de rol, trimite-ne CV-ul tău și hai să discutam mai multe.
Vedeți ce va urma în procesul de aplicare. Aflați cum vă ajutăm să obțineți acel loc de muncă.
1 din 7
aplicați cu randstad.
Aplicarea la noi este ușoară. Vă vom examina cererea și vom vedea dacă sunteți potrivit pentru job și companie.
2 din 7
vă vom suna.
Consultantul nostru vă va apela la un moment potrivit pentru a discuta despre cererea dvs. și despre aspirațiile viitoare de carieră.
3 din 7
verificarea conformității.
În continuare, trebuie doar să verificăm câteva lucruri - vom face verificările de conformitate relevante și vă vom ține la curent.
4 din 7
referință și verificarea fundalului.
Ca parte a procesului de asigurare a faptului că sunteți perfect pentru rol, vom lua legătura cu orice referințe relevante pe care le-ați furnizat.
5 din 7
jobul perfect pentru tine.
Echipa noastră de experți va organiza fie un interviu pentru rolul pe care l-ați solicitat, fie dacă consideră că există o oportunitate mai bună, vor sugera și opțiuni alternative.
6 din 7
interviu
Ne vom asigura că sunteți pregătit pe deplin înainte de interviu și că veți ști exact la ce să vă așteptați - noroc!
7 din 7
începe noua ta slujbă.
Felicitări, sunteți gata să începeți noua dvs. slujbă. Echipa se va asigura că sunteți pe deplin pregătiți pentru prima dvs. zi.
Organisation/Departmentback officeJob descriptionoperare in baze date;introducere în baza de date a diferitelor informații cu privire la carduri, conturi, tranzacții;gestiunea solicitărilor în legătură cu tranzacțiile frauduloase. Requirementsminim studii medii (liceu cu diploma de bacalaureat);cunostinte limba italiana nivel B2-C1;cunostinte limba engleza nivel B2;cunostinte utilizare pachet Ms.Office;capacitate de organizare;atentie la detalii.OfferOferi
Organisation/Departmentback officeJob descriptionoperare in baze date;introducere în baza de date a diferitelor informații cu privire la carduri, conturi, tranzacții;gestiunea solicitărilor în legătură cu tranzacțiile frauduloase. Requirementsminim studii medii (liceu cu diploma de bacalaureat);cunostinte limba italiana nivel B2-C1;cunostinte limba engleza nivel B2;cunostinte utilizare pachet Ms.Office;capacitate de organizare;atentie la detalii.OfferOferi
Caută locuri de muncă similare.
Te vom ține la curent când vom avea posturi similare.
Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.