junior specialist accounting & finance with italian (bucuresti/iasi).

oferă detalii

oferă detalii


Offer

Căutăm un Referent financiar cu limba italiană, care să se alăture echipei noastre și să contribuie activ la dezvoltarea și îmbunătățirea principalelor procese.

Descrierea rolului: • Vei gestiona corect și eficient activitățile zilnice asociate operațiunilor bancare;• Vei lucra cu aplicații și instrumente specializate, respectând procedurile și politicile interne;• Vei oferi suport clienților în limba italiană pentru informații legate de facturi și documente;• Vei contribui la dezvoltarea continuă  în vederea îmbunătățirii continue a activității proprii și a echipei;

 

Cerințe:

  • studii superioare obligatorii (în curs sau finalizate );
  • cunoștințe de limba italiană nivel minim B1 și engleză nivel minim B1;
  • experiența în activități de back-office și în domeniul financiar reprezintă un avantaj;
  • abilități excelente de comunicare și organizare;
  • capacitate rapidă de învățare și spirit de echipă;
  • cunoștințe de Microsoft Office;
  • dorință de a învăța lucruri noi;
  • gândire pragmatică și orientată spre soluții;

 

Ce îți oferim:

  • tip contract: full-time;
  • program de lucru: luni–vineri, între 09:00–18:00;
  • un mediu de lucru profesionist, dar prietenos;
  • acces la platforma noastră de beneficii cu un buget dedicat pe care îl poți folosi pentru a alege beneficiile potrivite pentru tine;
  • servicii medicale oferite de unul dintre furnizorii agreați;
  • zile de concediu în funcție de experiența ta profesională (între 21 și 25 de zile);
  • oportunitatea de a-ți construi o carieră într-un grup bancar internațional de top, bazat pe diversitatea rădăcinilor sale locale puternice;
  • un mediu dinamic și provocator, plin de oportunități de dezvoltare.

 

Poți aplica direct la cristina.musat@randstad.ro 😊



Offer

Căutăm un Referent financiar cu limba italiană, care să se alăture echipei noastre și să contribuie activ la dezvoltarea și îmbunătățirea principalelor procese.

Descrierea rolului: • Vei gestiona corect și eficient activitățile zilnice asociate operațiunilor bancare;• Vei lucra cu aplicații și instrumente specializate, respectând procedurile și politicile interne;• Vei oferi suport clienților în limba italiană pentru informații legate de facturi și documente;• Vei contribui la dezvoltarea continuă  în vederea îmbunătățirii continue a activității proprii și a echipei;

 

Cerințe:

  • studii superioare obligatorii (în curs sau finalizate );
  • cunoștințe de limba italiană nivel minim B1 și engleză nivel minim B1;
  • experiența în activități de back-office și în domeniul financiar reprezintă un avantaj;
  • abilități excelente de comunicare și organizare;
  • capacitate rapidă de învățare și spirit de echipă;
  • cunoștințe de Microsoft Office;
  • dorință de a învăța lucruri noi;
  • gândire pragmatică și orientată spre soluții;

 

Ce îți oferim:

  • tip contract: full-time;
  • program de lucru: luni–vineri, între 09:00–18:00;
  • un mediu de lucru profesionist, dar prietenos;
  • acces la platforma noastră de beneficii cu un buget dedicat pe care îl poți folosi pentru a alege beneficiile potrivite pentru tine;
  • servicii medicale oferite de unul dintre furnizorii agreați;
  • zile de concediu în funcție de experiența ta profesională (între 21 și 25 de zile);
  • oportunitatea de a-ți construi o carieră într-un grup bancar internațional de top, bazat pe diversitatea rădăcinilor sale locale puternice;
  • un mediu dinamic și provocator, plin de oportunități de dezvoltare.

 

Poți aplica direct la cristina.musat@randstad.ro 😊

rezumat

locuri de muncă conexe.

vezi toate joburile

Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.