Căutăm un Referent financiar cu limba italiană, care să se alăture echipei noastre și să contribuie activ la dezvoltarea și îmbunătățirea principalelor procese.
Descrierea rolului: • Vei gestiona corect și eficient activitățile zilnice asociate operațiunilor bancare;• Vei lucra cu aplicații și instrumente specializate, respectând procedurile și politicile interne;• Vei oferi suport clienților în limba italiană pentru informații legate de facturi și documente;• Vei contribui la dezvoltarea continuă în vederea îmbunătățirii continue a activității proprii și a echipei;
Cerințe:
studii superioare obligatorii (în curs sau finalizate );
cunoștințe de limba italiană nivel minim B1 și engleză nivel minim B1;
experiența în activități de back-office și în domeniul financiar reprezintă un avantaj;
abilități excelente de comunicare și organizare;
capacitate rapidă de învățare și spirit de echipă;
cunoștințe de Microsoft Office;
dorință de a învăța lucruri noi;
gândire pragmatică și orientată spre soluții;
Ce îți oferim:
tip contract: full-time;
program de lucru: luni–vineri, între 09:00–18:00;
un mediu de lucru profesionist, dar prietenos;
acces la platforma noastră de beneficii cu un buget dedicat pe care îl poți folosi pentru a alege beneficiile potrivite pentru tine;
servicii medicale oferite de unul dintre furnizorii agreați;
zile de concediu în funcție de experiența ta profesională (între 21 și 25 de zile);
oportunitatea de a-ți construi o carieră într-un grup bancar internațional de top, bazat pe diversitatea rădăcinilor sale locale puternice;
un mediu dinamic și provocator, plin de oportunități de dezvoltare.
Poți aplica direct la cristina.musat@randstad.ro 😊
Offer
Căutăm un Referent financiar cu limba italiană, care să se alăture echipei noastre și să contribuie activ la dezvoltarea și îmbunătățirea principalelor procese.
Descrierea rolului: • Vei gestiona corect și eficient activitățile zilnice asociate operațiunilor bancare;• Vei lucra cu aplicații și instrumente specializate, respectând procedurile și politicile interne;• Vei oferi suport clienților în limba italiană pentru informații legate de facturi și documente;• Vei contribui la dezvoltarea continuă în vederea îmbunătățirii continue a activității proprii și a echipei;
Cerințe:
studii superioare obligatorii (în curs sau finalizate );
cunoștințe de limba italiană nivel minim B1 și engleză nivel minim B1;
experiența în activități de back-office și în domeniul financiar reprezintă un avantaj;
abilități excelente de comunicare și organizare;
capacitate rapidă de învățare și spirit de echipă;
cunoștințe de Microsoft Office;
dorință de a învăța lucruri noi;
gândire pragmatică și orientată spre soluții;
Ce îți oferim:
tip contract: full-time;
program de lucru: luni–vineri, între 09:00–18:00;
un mediu de lucru profesionist, dar prietenos;
acces la platforma noastră de beneficii cu un buget dedicat pe care îl poți folosi pentru a alege beneficiile potrivite pentru tine;
servicii medicale oferite de unul dintre furnizorii agreați;
zile de concediu în funcție de experiența ta profesională (între 21 și 25 de zile);
oportunitatea de a-ți construi o carieră într-un grup bancar internațional de top, bazat pe diversitatea rădăcinilor sale locale puternice;
un mediu dinamic și provocator, plin de oportunități de dezvoltare.
Poți aplica direct la cristina.musat@randstad.ro 😊
experienţă
0-1 ani experiență // 0-1 years experience
aptitudini
Gestionarea bugetelor și contabilitatea financiară.
Vedeți ce va urma în procesul de aplicare. Aflați cum vă ajutăm să obțineți acel loc de muncă.
1 din 7
aplicați cu randstad.
Aplicarea la noi este ușoară. Vă vom examina cererea și vom vedea dacă sunteți potrivit pentru job și companie.
2 din 7
vă vom suna.
Consultantul nostru vă va apela la un moment potrivit pentru a discuta despre cererea dvs. și despre aspirațiile viitoare de carieră.
3 din 7
verificarea conformității.
În continuare, trebuie doar să verificăm câteva lucruri - vom face verificările de conformitate relevante și vă vom ține la curent.
4 din 7
referință și verificarea fundalului.
Ca parte a procesului de asigurare a faptului că sunteți perfect pentru rol, vom lua legătura cu orice referințe relevante pe care le-ați furnizat.
5 din 7
jobul perfect pentru tine.
Echipa noastră de experți va organiza fie un interviu pentru rolul pe care l-ați solicitat, fie dacă consideră că există o oportunitate mai bună, vor sugera și opțiuni alternative.
6 din 7
interviu
Ne vom asigura că sunteți pregătit pe deplin înainte de interviu și că veți ști exact la ce să vă așteptați - noroc!
7 din 7
începe noua ta slujbă.
Felicitări, sunteți gata să începeți noua dvs. slujbă. Echipa se va asigura că sunteți pe deplin pregătiți pentru prima dvs. zi.
Organisation/DepartmentFinance/AccountingOfferWe are searching for a highly skilled Finance Specialist for our client, a prominent company specialized in Construction and Paint Sales.The specialist will be responsible for the company's daily financial operations and coordination with external partners:Daily Financial Management:Managing daily cash flow, issuing invoices, and processing bank payments (suppliers, rent, purchases, fees, etc.).Ensuring all fin
Organisation/DepartmentFinance/AccountingOfferWe are searching for a highly skilled Finance Specialist for our client, a prominent company specialized in Construction and Paint Sales.The specialist will be responsible for the company's daily financial operations and coordination with external partners:Daily Financial Management:Managing daily cash flow, issuing invoices, and processing bank payments (suppliers, rent, purchases, fees, etc.).Ensuring all fin
Caută locuri de muncă similare.
Te vom ține la curent când vom avea posturi similare.
Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.