Suntem in cautarea unui HR Manager cu experiență în mediul industrial, pentru o companie din domeniul Construcțiilor
Locație: Târgoviște (On-site, Full-Time 8:00-17:00)
Dacă ai experiență în gestionarea resursei umane în medii de producție, te simți confortabil pe teren și știi să gestionezi atât procese strategice, cât și operaționale, această poziție este pentru tine!
Responsabilități principale
• Dezvoltarea și implementarea strategiilor de recrutare pentru personal tehnic și operațional (muncitori, tehnicieni, ingineri);
• Coordonarea procesului complet de recrutare și selecție, de la definirea postului până la ofertă;
• Organizarea și implementarea procesului de onboarding pentru integrarea rapidă a noilor angajați;
• Gestionarea documentelor de personal și operarea corectă în Revisal, asigurând conformitatea cu legislația muncii;
• Colaborarea cu departamentul de salarizare și contabilitate pentru procesele administrative;
• Identificarea nevoilor de training și implementarea planurilor de dezvoltare profesională
• Monitorizarea și evaluarea performanței angajaților, precum și dezvoltarea programelor de Compensare & Beneficii;
• Gestionarea relațiilor cu angajații și soluționarea conflictelor pentru menținerea unui mediu de lucru echitabil și sigur.
Cerințe:
• Minimum 5 ani experiență ca HR Manager, în Construcții, Producție, Logistică sau Industrial;
• Expertiză legală solidă și practică în Legislația Muncii;
• Experiență în recrutarea de personal tehnic și operațional;
• Abilități excelente de comunicare, negociere și rezolvare de probleme;
• Cunoștințe avansate MS Office și experiență cu sisteme de administrare personal.
Beneficii:
• Mașină de serviciu;
• Tichete de masă;
• Contract pe nedeterminat+ alte beneficii
Dacă profilul tău se aliniază cerințelor noastre din mediul industrial, te invităm să aplici!
Email: irina.cornea@randstad.ro
Suntem in cautarea unui HR Manager cu experiență în mediul industrial, pentru o companie din domeniul Construcțiilor
Locație: Târgoviște (On-site, Full-Time 8:00-17:00)
Dacă ai experiență în gestionarea resursei umane în medii de producție, te simți confortabil pe teren și știi să gestionezi atât procese strategice, cât și operaționale, această poziție este pentru tine!
Responsabilități principale
• Dezvoltarea și implementarea strategiilor de recrutare pentru personal tehnic și operațional (muncitori, tehnicieni, ingineri);
• Coordonarea procesului complet de recrutare și selecție, de la definirea postului până la ofertă;
• Organizarea și implementarea procesului de onboarding pentru integrarea rapidă a noilor angajați;
• Gestionarea documentelor de personal și operarea corectă în Revisal, asigurând conformitatea cu legislația muncii;
• Colaborarea cu departamentul de salarizare și contabilitate pentru procesele administrative;
• Identificarea nevoilor de training și implementarea planurilor de dezvoltare profesională
• Monitorizarea și evaluarea performanței angajaților, precum și dezvoltarea programelor de Compensare & Beneficii;
• Gestionarea relațiilor cu angajații și soluționarea conflictelor pentru menținerea unui mediu de lucru echitabil și sigur.
Cerințe:
• Minimum 5 ani experiență ca HR Manager, în Construcții, Producție, Logistică sau Industrial;
• Expertiză legală solidă și practică în Legislația Muncii;
• Experiență în recrutarea de personal tehnic și operațional;
• Abilități excelente de comunicare, negociere și rezolvare de probleme;
• Cunoștințe avansate MS Office și experiență cu sisteme de administrare personal.
Beneficii:
• Mașină de serviciu;
• Tichete de masă;
• Contract pe nedeterminat+ alte beneficii
Dacă profilul tău se aliniază cerințelor noastre din mediul industrial, te invităm să aplici!
Email: irina.cornea@randstad.ro
rezumat
Vedeți ce va urma în procesul de aplicare. Aflați cum vă ajutăm să obțineți acel loc de muncă.
Aplicarea la noi este ușoară. Vă vom examina cererea și vom vedea dacă sunteți potrivit pentru job și companie.
Consultantul nostru vă va apela la un moment potrivit pentru a discuta despre cererea dvs. și despre aspirațiile viitoare de carieră.
În continuare, trebuie doar să verificăm câteva lucruri - vom face verificările de conformitate relevante și vă vom ține la curent.
Ca parte a procesului de asigurare a faptului că sunteți perfect pentru rol, vom lua legătura cu orice referințe relevante pe care le-ați furnizat.
Echipa noastră de experți va organiza fie un interviu pentru rolul pe care l-ați solicitat, fie dacă consideră că există o oportunitate mai bună, vor sugera și opțiuni alternative.
Ne vom asigura că sunteți pregătit pe deplin înainte de interviu și că veți ști exact la ce să vă așteptați - noroc!
Felicitări, sunteți gata să începeți noua dvs. slujbă. Echipa se va asigura că sunteți pe deplin pregătiți pentru prima dvs. zi.
Te vom ține la curent când vom avea posturi similare.
Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.