Randstad România este în căutarea unui Category Manager talentat și strategic, cu experiență în industria farmaceutică.
În calitate de Category Manager, vei avea un rol-cheie în gestionarea parteneriatelor cu furnizorii și în definirea strategiei comerciale pentru categoriile alocate. Principalele tale responsabilități includ:
Vei gestiona relațiile comerciale cu furnizori strategici (producători mari), negociind contracte și acțiuni pentru atingerea obiectivelor de business;
Vei negocia, propune și implementa campanii și acțiuni comerciale menite să crească vânzările, să optimizeze stocurile și să îmbunătățească profitabilitatea;
Vei analiza piața, tendințele de vânzare și strategiile competiției, identificând noi oportunități de creștere și propunând acțiuni comerciale;
Vei elabora previziuni de vânzări (forecast) și vei asigura stocurile necesare pentru toate acțiunile planificate, colaborând strâns cu echipa de achiziții a grupului;
Vei colabora direct cu echipele de vânzări, logistică și achiziții pentru implementarea eficientă a strategiilor agreate;
Vei elabora rapoarte și vei monitoriza indicatorii de performanță: vânzări, profitabilitate, recuperarea bugetelor agreate și performanța campaniilor;
Vei implementa acțiunile comerciale în conformitate cu politicile interne ale companiei.
Minimum 1 an experiență pe o poziție similară (Category Manager) sau într-un rol de achiziții în industria farmaceutică;
Excelente abilități de negociere, comunicare și influențare;
Abilități solide de analiză, sinteză și gândire strategică;
Cunoștințe MS Office (Excel – nivel mediu-avansat);
Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu;
Atitudine proactivă, spirit de echipă și capacitatea de a rezolva provocările.
Ofertă salarială personalizată în funcție de experiență și abilități;
Un mediu de lucru stabil, flexibil și o echipă performantă care susține dezvoltarea;
Flexibilitate și înțelegere, cu program de lucru hibrid (4 zile de la birou, vinerea se lucrează de acasă).
Randstad România este în căutarea unui Category Manager talentat și strategic, cu experiență în industria farmaceutică.
În calitate de Category Manager, vei avea un rol-cheie în gestionarea parteneriatelor cu furnizorii și în definirea strategiei comerciale pentru categoriile alocate. Principalele tale responsabilități includ:
Vei gestiona relațiile comerciale cu furnizori strategici (producători mari), negociind contracte și acțiuni pentru atingerea obiectivelor de business;
Vei negocia, propune și implementa campanii și acțiuni comerciale menite să crească vânzările, să optimizeze stocurile și să îmbunătățească profitabilitatea;
Vei analiza piața, tendințele de vânzare și strategiile competiției, identificând noi oportunități de creștere și propunând acțiuni comerciale;
Vei elabora previziuni de vânzări (forecast) și vei asigura stocurile necesare pentru toate acțiunile planificate, colaborând strâns cu echipa de achiziții a grupului;
Vei colabora direct cu echipele de vânzări, logistică și achiziții pentru implementarea eficientă a strategiilor agreate;
Vei elabora rapoarte și vei monitoriza indicatorii de performanță: vânzări, profitabilitate, recuperarea bugetelor agreate și performanța campaniilor;
Vei implementa acțiunile comerciale în conformitate cu politicile interne ale companiei.
Minimum 1 an experiență pe o poziție similară (Category Manager) sau într-un rol de achiziții în industria farmaceutică;
Excelente abilități de negociere, comunicare și influențare;
Abilități solide de analiză, sinteză și gândire strategică;
Cunoștințe MS Office (Excel – nivel mediu-avansat);
Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu;
Atitudine proactivă, spirit de echipă și capacitatea de a rezolva provocările.
Ofertă salarială personalizată în funcție de experiență și abilități;
Un mediu de lucru stabil, flexibil și o echipă performantă care susține dezvoltarea;
Flexibilitate și înțelegere, cu program de lucru hibrid (4 zile de la birou, vinerea se lucrează de acasă).
rezumat
Vedeți ce va urma în procesul de aplicare. Aflați cum vă ajutăm să obțineți acel loc de muncă.
Aplicarea la noi este ușoară. Vă vom examina cererea și vom vedea dacă sunteți potrivit pentru job și companie.
Consultantul nostru vă va apela la un moment potrivit pentru a discuta despre cererea dvs. și despre aspirațiile viitoare de carieră.
În continuare, trebuie doar să verificăm câteva lucruri - vom face verificările de conformitate relevante și vă vom ține la curent.
Ca parte a procesului de asigurare a faptului că sunteți perfect pentru rol, vom lua legătura cu orice referințe relevante pe care le-ați furnizat.
Echipa noastră de experți va organiza fie un interviu pentru rolul pe care l-ați solicitat, fie dacă consideră că există o oportunitate mai bună, vor sugera și opțiuni alternative.
Ne vom asigura că sunteți pregătit pe deplin înainte de interviu și că veți ști exact la ce să vă așteptați - noroc!
Felicitări, sunteți gata să începeți noua dvs. slujbă. Echipa se va asigura că sunteți pe deplin pregătiți pentru prima dvs. zi.
Te vom ține la curent când vom avea posturi similare.
Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.