agent servicii clienti (domeniul bancar).

oferă detalii

oferă detalii
Organisation/Department

Operational



Job description
  • Asistență pentru carduri de debit și de credit: asistență disponibilă pentru probleme legate de cardurile de debit, cardurile de credit și plățile efectuate după emiterea cardului;
  • Activarea cardului și gestionarea blocărilor: intervenție în cazul unui card blocat, atât pentru probleme fizice (de exemplu, terminale POS sau bancomate), cât și pentru toate aplicațiile, inclusiv dispozitive digitale, cu posibilitatea intervenției în timp real pentru modificare sau reactivare;
  • Prevenirea blocărilor: monitorizare și asistență pentru a preveni blocările neașteptate ale cardurilor.


Requirements
  • studii medii: 10 clase sau 12 clase;
  • competente lingvistice limba Italiana nivel B2 (conversational si scris);
  • cunostinte calculator basic, Excel (rapiditate tastare, accesare programe);
  • experienta in customer support nu este necesara, insa constituie avantaj;
  • disponibilitate pentru activitate in ture 24/24, Luni - Sambata;
  • activitatea in ture se va desfasura dupa perioada de training.


Offer

Oferim noilor Colegi:

  • start activitate in luna Septembrie;
  • training intern de 4 saptamani inclus in contract;
  • contract perioada nedeterminata;
  • pachet salarial diversificat;
  • bonus de performanța în funcție de rezultate;
  • asigurare medicala privata.


Applications

alina.stanescu@randstad.ro

Organisation/Department

Operational



Job description
  • Asistență pentru carduri de debit și de credit: asistență disponibilă pentru probleme legate de cardurile de debit, cardurile de credit și plățile efectuate după emiterea cardului;
  • Activarea cardului și gestionarea blocărilor: intervenție în cazul unui card blocat, atât pentru probleme fizice (de exemplu, terminale POS sau bancomate), cât și pentru toate aplicațiile, inclusiv dispozitive digitale, cu posibilitatea intervenției în timp real pentru modificare sau reactivare;
  • Prevenirea blocărilor: monitorizare și asistență pentru a preveni blocările neașteptate ale cardurilor.


Requirements
  • studii medii: 10 clase sau 12 clase;
  • competente lingvistice limba Italiana nivel B2 (conversational si scris);
  • cunostinte calculator basic, Excel (rapiditate tastare, accesare programe);
  • experienta in customer support nu este necesara, insa constituie avantaj;
  • disponibilitate pentru activitate in ture 24/24, Luni - Sambata;
  • activitatea in ture se va desfasura dupa perioada de training.


Offer

Oferim noilor Colegi:

  • start activitate in luna Septembrie;
  • training intern de 4 saptamani inclus in contract;
  • contract perioada nedeterminata;
  • pachet salarial diversificat;
  • bonus de performanța în funcție de rezultate;
  • asigurare medicala privata.


Applications

alina.stanescu@randstad.ro

rezumat

accelerați aplicația prin partajarea profilului

locuri de muncă conexe.

vezi toate joburile

Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.