studiul randstad employer brand 2020.

comunicat de

În fiecare an, chestionăm angajații români pentru a determina ce factori sunt cei mai importanți pentru ei în alegerea angajatorului. În raportul nostru de employer branding, descoperim tendințe și perspective care te vor ajuta să îți consolidezi brandul de angajator.

Raportul de employer branding este:

• o cercetare reprezentativă a mărcii angajatorului bazată pe percepțiile publicului general. La nivel global, avem experiență de peste 22 ani de știri de succes despre brandingul angajatorului;

• un sondaj independent cu aproape 163.000 de respondenți și 5.944 de companii intervievate în întreaga lume;

• o reflectare a atractivității angajatorilor de pe piața locală și internațională;

• un studiu ce oferă informații valoroase pentru a ajuta angajatorii să-și modeleze marca de angajator.

vezi raportul pe țară

randstad employer brand research.

Suntem experți în branding-ul de angajator și efectuăm cercetări independente și cuprinzătoare asupra a ceea ce relevă nevoile, așteptările și punctul de atracție al angajaților într-o organizație. Randstad Employer Brand Research analizează principalii factori de alegere a unui angajator din 34 de piețe.

de ce contează brandul angajatorului?

Companiile cu un brand de angajator ridicat primesc de doua ori mai multe cereri de angajare. 

50% dintre candidați nu ar lucra pentru o companie cu o reputație proastă, în ciuda unui salariu mai mare.

descoperă rapoartele de employer branding din fiecare an.