recrutare și mediere străinătate.
-
procesul de recrutare.
- apel telefonic
- interviu consultant Randstad
- informații despre mediere și documentele necesare
- informații despre suportul pe care consultanții Randstad îl oferă
- informații despre transport și cazare.
- ofertă
- semnare contract
-
procesul de mediere personal calificat și necalificat-Olanda.
Documente necesare.
În format scanat/electronic:
- Act de identitate
- Diplomă care să ateste finalizarea a minim 8 clase de studii
- Cont IBAN cu monedă în EURO
În original, de trimis prin curier către Randstad România, odată cu primirea contractului de mediere:
- Cazier judiciar
- Adeverință medicală
- Adeverință de liberă circulație eliberată de Serviciul de Pașapoarte
Procedura.
- Odată cu primirea ofertei de muncă, se redactează un contract de mediere pentru fiecare candidat în parte.
- Contractul de mediere respectă normele metodologice ale legii nr. 156/2000, privind protecția cetățenilor români care lucrează în străinătate.
- Conform acesteia, documentele în original se eliberează de pe teritoriul României, iar agenția de recrutate este obligată să întocmească un dosar de mediere și să raporteze către ITM aceste dosare.
Beneficii mediere:
- Contractul de mediere garantează ofertă de muncă, urmată de faptul ca veți fi așteptați la cazare pentru check-in in Olanda, de asemenea faptul ca sunteti asteptati in prima zi de munca in OIanda, la angajatorul ofertat, in termenii discutati.
- Contractul de mediere semnat în România este urmat de un contract de muncă olandez, transmis angajatului după intrarea în activitate.
- Contractul de mediere urmat de contract de muncă olandez vine cu beneficiile pe care le are orice rezident in Olanda: asigurare medicală și obținerea BSN - burgerservicenummer (număr de asigurare socială olandez)
-
obținerea deroga și recunoașterea diplomei de asistent medical în Italia.
Dreptul de liberă practică
Până la finalul anului 2023, dreptul de liberă practică în Italia se poate obține în mai puțin de 30 de zile, în baza unei deroga (Decretul 18, art.13 din martie 2020) aplicată în regiunile Lombardia, Veneto, Friuli-Venezia Giulia, Emilia-Romagna, Trentino–Alto Adige, Piemonte, Liguria, Toscana
*deroga sau recunoașterea simplificată oferă drept de liberă practică deplin doar în regiunea în care se aplică pentru acesta și permite semnarea unui contract de muncă italian, direct cu angajatorul, având garantat al 13-lea salariu și drepturi depline în cadrul sistemului de salarizare italian.
Documente necesare:
- Diploma de asistent medical generalist
- Certificatul de membru OAMMR
- Buletin / Carte de Identitate
Procedura de recunoaștere a diplomei de asistent medical
* această procedură se aplică doar acelor asistenți medicali care au studiile recunoscute conform DIRECTIVEI 2005/36/CE, și anume au absolvit studiile după anul 2007
Documente necesare:
- Diploma de asistent medical generalist
- Certificatul de membru OAMMR
- Buletin / Carte de Identitate
- certificat de conformitate (traducere autorizată simplă)
- Dichiarazione sostitutiva (va fi completat de către Randstad pentru dvs.)
- Modello A3-INFI (va fi completat de către Randstad pentru dvs.)
- Bonifico bancario (dovada bancară a achitării taxei de timbru către trezoreria Ministerului Sănătății din Italia în valoare de 16 EURO)
Randstad oferă consultanță și suport gratuit în procesul de pregătire a documentelor și de depunere a acestor documente către instituțiile din Italia.
-
autorizații
Suntem autorizați pentru medierea și plasarea candidaților români în străinătate conform Legii 156/2000 privind protecția cetățenilor români care lucrează în străinătate. Realizam recrutarea și selecția de personal pentru colaboratori din cadrul Randstad Holding din diverse țări ale Uniunii Europene. Garantăm servicii de mediere și facilitam semnarea unui contract de muncă cu angajatorul străin în conformitate cu legislația în vigoare din țara gazdă.
istoric recrutare pentru străinătate.
Având o experiență de peste 12 ani în recrutarea personalului calificat si necalificat pentru locurile de muncă din străinătate, Randstad România este locul potrivit pentru alegerea unui loc de muncă.
-
2009
Experiența recrutării candidaților pentru locuri de muncă în străinătate începe în acest an prin Obiettivo Lavoro (România) cu roluri în Italia:
- profile specializate (operatori producție)
- nespecializate (sudori, jonctori, mecanici, tehnicieni auto, croitori)
-
2016
Randstad România începe colaborarea cu Tempo Team Olanda.
-
2021
Începând cu anul 2021 următoarele locuri de muncă/ proiecte au fost introduse în portofoliul Randstad România pentru personal Blue Collar:
- lucrători specializați în fabrica de carne în Norvegia,
- production automotive în Germania,
- operatori în depozite și fabrici în Belgia,
- lucrători în depozite și stivuitoriști în Danemarca,
- frizeri în Norvegia
Tot începând cu acest an, a fost consolidat proiectul de recrutare și selecție personal medical în Italia (asistenți medicali generaliști) în parteneriat cu Randstad Italia Medical.
-
2022
Din 2022 au fost introduse în portofoliu și alte roluri medicale:
- farmaciști,
- medici radiologie,
- asistenți radiologie.
Începând cu ianuarie 2022, Randstad România organizează și cursuri online gratuite de limba italiană pentru asistenții medicali generaliști.
Tot în colaborare cu Randstad Italia a fost creata divizia Constructions pentru recrutarea și selelcția de personal specizlizat în domeniul construcțiilor:
- stivuitoriști,
- șoferi categoria C,
- ingineri construcții civile.
locuri de muncă în străinătate.
feedback
-
lacatos maria
angajată în Olanda
M-am îndreptat către Randstad România în urma solicitărilor de păreri pe forumurile de profil lucru în străinătate. Acestea m-au condus către un consultant care m-a întâmpinat cu energie luminoasă, informații clare, dedicare și implicare!
Am simțit încredere și am colaborat cu Randstad, decisă fiind să duc mai departe imaginea profesionalismului oferit de această echipa.
În prezent, eu și familia mea suntem în activitate la același angajator, unde ne simțim respectați și prețuiți! Resimțim stabilitate și suntem încurajați în a clădi o viață aici, în Olanda!
Aprecieri și aleasă recunoștință echipei Randstad România!
-
vasile tudose
angajat în Olanda
Am început ca lucrător în depozit de colete, intrând în echipă cu energie bună și atitudine orientată către echipa! Pe parcurs, am reușit să dezvolt noi abilitați, să ajut la rândul meu, și să formez în activitate colegi români care sunt gata să ofere suport noilor veniți!
Sunt in activitate la același angajator, iar în anul 2022 am fost avansat de doua ori! Timp de 6 luni am fost trainer pentru colegii din depozitul Nieuwegein, iar acum sunt asistent în cadrul echipei multinationale din Tiel!
Randstad România mi-a oferit un drum drept și sigur, unde am putut să clădesc o cariera, prin seriozitate și motivație!
Aprecieri echipei Randstad România pentru dedicarea și implicarea constantă în a se asigura că fiecare dintre noi este bine, atât cu privire la lucru, cât si cu privire la acomodare și traiul în Olanda
-
roxana
asistent medical Italia
Mă numesc Roxana H., am 40 de ani, familie și 3 copii. Am absolvit Școala Postliceală Carol Davila, Onești, în 2021. Povestea mea ca asistent medical în Italia a început în iunie 2022, când am completat chestionarul postat de Randstad și am aplicat la un loc de muncă în Italia. La scurt timp am fost contactată de consultantul Randstad, care m-a întâmpinat cu informații clare și mi-a prezentat oportunitățile de angajare. A urmat apoi o discuție online cu un consultant din Randstad Italia, care mi-a oferit toate informațiile despre ce înseamnă munca de asistent medical în Italia.”
A urmat apoi o lună în care am participat la cursuri online gratuite de limba italiană. Profesoara dedicată grupei noastre a dat dovadă de profesionalism și a reușit să ne îmbunătățească nivelul de italiană. Odată finalizate cursurile am avut un interviu video cu directorul unei structuri din Italia, regiunea Friuli. Randstad m-a ajutat să îmi pregătesc toate actele pentru venirea în Italia, iar pe data de 4 septembrie am început munca. Cu suportul Randstad, în decembrie am obținut recunoașterea de la Minister.
Au trecut 6 luni departe de familie, de casă, dar am șansa să lucrez cu oameni minunați și primitori, care mi-au devenit a doua familie. Am început de la zero, iar ceea ce nu știam am învățat la locul de muncă.
Mi s-a oferit cazare încă din prima zi și sunt încurajată spre dezvoltare profesională și stabilitate pentru a-mi continua viața și cariera în Italia!
Apreciez si mulțumesc echipei dedicate Randstad!
-
mădălin
asistent medical Italia
Randstad mi-a fost de mare ajutor atât în obținerea actelor cât și în găsirea noului job!
Am aplicat în septembrie pentru o colaborare cu Randstad, în vederea obținerii unui post de asistent medical în partea de nord a Italiei și am fost contactat cu promptitudine de către reprezentanții firmei de recrutare care m-au îndrumat pas cu pas în drumul spre obținerea actelor necesare pentru a lucra în Italia.
Timp de o lună am participat și la un curs de limba italiană desfășurat online, cu un program flexibil, organizat de Randstad. Cursul, pe lângă pregătirea unei baze lingvistice a termenilor medicali te pregăstește și pentru viața cotidiană din Italia.
Procesul de recunoaștere a diplomei de asistent medical a durat aproximativ 3 luni, iar în luna ianuarie am semnat contractul direct cu angajatorul italian.
-
zaharia ureche
angajat în Olanda
Sunt mulțumit de locul de muncă și cazare! Am obținut mașină încă de când am intrat în activitate! Am fost promovat: sunt asistentul care se ocupă de introducerea în activitate a angajaților români și spanioli. Ajut și colegii din echipa de operațional. Angajatorul mi-a oferit un curs pentru EPT iar acum am licență. Urmează să încep un curs de olandeză.
Împreună cu familia mea va transmitem salutări și va purtăm recunoștință pentru că ne-ați direcționat către acest drum!
consultanții noștri specializați in recrutarea pentru locurile de muncă din străinătate.

