Cautam un Specialist Logistica pentru o companie care activează în România în domeniul fabricării de aeronave și nave spațiale, specializându-se în servicii de prelucrare de înaltă precizie a pieselor și asamblarea de subansamble.
Daca vrei sa faci parte dintr-o echipa dinamica, intr-o companiei de impact international, nu ezita sa ne contactezi!
Planificarea transporturilor interne și externe și urmărirea execuției acestora
Organizarea și supervizarea încărcării și descărcării echipamentelor în conformitate cu specificațiile proiectelor
Interacțiunea directă cu furnizorii de servicii de transport și curierat pentru optimizarea timpilor de livrare
Asigurarea respectării normelor interne de SSM și a procedurilor operaționale în zona logistică
Gestionarea eventualelor incidente logistice și intervenția promptă pentru remediere
Colaborare cu Responsabilul Lant Aprovizionare
Requirements
Ce ne dorim de la tine:
experienta pe un post similar de 2-3 ani (peferabil in domeniul productiei)
absolvent studii superioare (preferabil logistica, transport, inginerie sau domenii tehnice)
cunostinte bune ERP (SAP sau echivalent) si Excel
nivel (minim) mediu scriu si vorbit de limba franceza
Offer
Beneficii:
salariu personalizat, in functie de nivelul de senioritate
tichete de masa 35 RON/zi
bonus avantajos de Paste si Craciun
bonus in functie de performanta (raportat la cifra de afacere anuala)
bonus pentru rezultatul financiar (calculat pentru anul anterior)
bonus pentru vechime
curs de limba franceza pentru perfectionare (daca este necesar)
contract pe perioada nedeterminata
transport gratuit asigurat de la gura de metrou Costin Georgian / Republica pana la sediu in Branesti (aproximativ 15-20 de minute de mers cu masina)
Applications
Organisation/Department
logistics
Job description
Cautam un Specialist Logistica pentru o companie care activează în România în domeniul fabricării de aeronave și nave spațiale, specializându-se în servicii de prelucrare de înaltă precizie a pieselor și asamblarea de subansamble.
Daca vrei sa faci parte dintr-o echipa dinamica, intr-o companiei de impact international, nu ezita sa ne contactezi!
Vedeți ce va urma în procesul de aplicare. Aflați cum vă ajutăm să obțineți acel loc de muncă.
1 din 7
aplicați cu randstad.
Aplicarea la noi este ușoară. Vă vom examina cererea și vom vedea dacă sunteți potrivit pentru job și companie.
2 din 7
vă vom suna.
Consultantul nostru vă va apela la un moment potrivit pentru a discuta despre cererea dvs. și despre aspirațiile viitoare de carieră.
3 din 7
verificarea conformității.
În continuare, trebuie doar să verificăm câteva lucruri - vom face verificările de conformitate relevante și vă vom ține la curent.
4 din 7
referință și verificarea fundalului.
Ca parte a procesului de asigurare a faptului că sunteți perfect pentru rol, vom lua legătura cu orice referințe relevante pe care le-ați furnizat.
5 din 7
jobul perfect pentru tine.
Echipa noastră de experți va organiza fie un interviu pentru rolul pe care l-ați solicitat, fie dacă consideră că există o oportunitate mai bună, vor sugera și opțiuni alternative.
6 din 7
interviu
Ne vom asigura că sunteți pregătit pe deplin înainte de interviu și că veți ști exact la ce să vă așteptați - noroc!
7 din 7
începe noua ta slujbă.
Felicitări, sunteți gata să începeți noua dvs. slujbă. Echipa se va asigura că sunteți pe deplin pregătiți pentru prima dvs. zi.
Caută locuri de muncă similare.
Te vom ține la curent când vom avea posturi similare.
Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.