Rol deschis în cadrul unei companii specializate în asigurări agricole, cu peste 11 ani experiență și un portofoliu de peste 12.000 de clienți.
Activitate: Sprijinirea fermierilor și acordarea consultanței în gestionarea riscurilor afacerilor. Responsabilul se asigură că ratele aferente polițelor sunt plătite la timp, menține relația cu clienții, urmărește statusul încasărilor și face raportări interne.
🧩 Profilul ideal
Minim 3 ani experiență în colectare credite/creanțe;
Excel – nivel avansat;
Abilități de comunicare și negociere (interacțiune directă cu clienți – fermieri);
Spirit analitic și atenție la detalii;
Capacitate de lucru independent și colaborativ;
Studii superioare;
Integritate, pragmatism, flexibilitate.
Nu este necesară experiența în asigurări.
💸Beneficii:
Salariu negociabil, în funcție de așteptări și experiență
Bonus de performanță trimestrial
Bonus anual
Decontare transport
Tichete de masă
Primă zi de naștere
Primă de Paște și Crăciun
Asigurare medicală privată
Pilonul 3 de pensie
Abonament Bookster
Acces la programe și training, posibilitate de avansare după 1 an
Contract pe perioadă nedeterminată
Training
⏰Program : L–V, 08:30–17:00 (full de la sediu)
📍Bulevardul Pipera 1B
Aplică acum, pentru a discuta mai multe detalii!
Offer
Rol deschis în cadrul unei companii specializate în asigurări agricole, cu peste 11 ani experiență și un portofoliu de peste 12.000 de clienți.
Activitate: Sprijinirea fermierilor și acordarea consultanței în gestionarea riscurilor afacerilor. Responsabilul se asigură că ratele aferente polițelor sunt plătite la timp, menține relația cu clienții, urmărește statusul încasărilor și face raportări interne.
🧩 Profilul ideal
Minim 3 ani experiență în colectare credite/creanțe;
Excel – nivel avansat;
Abilități de comunicare și negociere (interacțiune directă cu clienți – fermieri);
Spirit analitic și atenție la detalii;
Capacitate de lucru independent și colaborativ;
Studii superioare;
Integritate, pragmatism, flexibilitate.
Nu este necesară experiența în asigurări.
💸Beneficii:
Salariu negociabil, în funcție de așteptări și experiență
Bonus de performanță trimestrial
Bonus anual
Decontare transport
Tichete de masă
Primă zi de naștere
Primă de Paște și Crăciun
Asigurare medicală privată
Pilonul 3 de pensie
Abonament Bookster
Acces la programe și training, posibilitate de avansare după 1 an
Vedeți ce va urma în procesul de aplicare. Aflați cum vă ajutăm să obțineți acel loc de muncă.
1 din 7
aplicați cu randstad.
Aplicarea la noi este ușoară. Vă vom examina cererea și vom vedea dacă sunteți potrivit pentru job și companie.
2 din 7
vă vom suna.
Consultantul nostru vă va apela la un moment potrivit pentru a discuta despre cererea dvs. și despre aspirațiile viitoare de carieră.
3 din 7
verificarea conformității.
În continuare, trebuie doar să verificăm câteva lucruri - vom face verificările de conformitate relevante și vă vom ține la curent.
4 din 7
referință și verificarea fundalului.
Ca parte a procesului de asigurare a faptului că sunteți perfect pentru rol, vom lua legătura cu orice referințe relevante pe care le-ați furnizat.
5 din 7
jobul perfect pentru tine.
Echipa noastră de experți va organiza fie un interviu pentru rolul pe care l-ați solicitat, fie dacă consideră că există o oportunitate mai bună, vor sugera și opțiuni alternative.
6 din 7
interviu
Ne vom asigura că sunteți pregătit pe deplin înainte de interviu și că veți ști exact la ce să vă așteptați - noroc!
7 din 7
începe noua ta slujbă.
Felicitări, sunteți gata să începeți noua dvs. slujbă. Echipa se va asigura că sunteți pe deplin pregătiți pentru prima dvs. zi.
OfferCăutăm un profesionist organizat și atent la detalii. Dacă ești o persoană analitică și îți dorești să evoluezi într-un mediu stabil, te invităm să aplici! Rolul tău în echipăVei asigura suportul administrativ esențial pentru soluționarea dosarelor de daună, fiind responsabil de calitatea datelor și de fluxul documentelor. Responsabilități principaleGestionarea dosarelor: Administrezi, pregătești și verifici documentația aferentă dosarelor de daună (f
OfferCăutăm un profesionist organizat și atent la detalii. Dacă ești o persoană analitică și îți dorești să evoluezi într-un mediu stabil, te invităm să aplici! Rolul tău în echipăVei asigura suportul administrativ esențial pentru soluționarea dosarelor de daună, fiind responsabil de calitatea datelor și de fluxul documentelor. Responsabilități principaleGestionarea dosarelor: Administrezi, pregătești și verifici documentația aferentă dosarelor de daună (f
Caută locuri de muncă similare.
Te vom ține la curent când vom avea posturi similare.
Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.