oferă detalii

oferă detalii


Offer

Pentru clientul nostru din Brasov recrutam Referent.

 

Cerinte:

  • Persoana dinamica, ordonata, respectuoasa, atitudine pozitiva, disponibilitate de invatare;

  • Flexibilitate in gestionarea responsabilitatilor zilnice;

  • Abilitati solide de organizare, planificare si prioritizare a activitatilor;

  • Atenție și responsabilitate in desfasurarea activitatii;

  • Initiativa in rezolvarea situatiilor curente;

  • Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa, cooperanta;

  • Seriozitate si dorinta de a colabora pe termen lung;

  • Respectarea confidentialitatii informatiilor interne;

  • Cunostinte primare de Contabilitate;

  • Cunostinte de limba engleza (nivel mediu), limba spaniola constituie avantaj;

  • Cunostinte de operare Microsoft Office (Word, Excel);

  • Experienta in operarea intr-un sistem informatic de Contabilitate constituie avantaj;

  • Experienta de minimum 1-2 ani intr-un rol administrativ sau financiar;

  • Studii in contabilitate.

 

Responsabilitati:

  • Verifica, inregistreaza si contabilizeaza facturile primite de la furnizori;

  • Emite facturi catre clienti;

  • Verifica si inregistreaza deconturile de cheltuieli;

  • Intocmeste Declaratia Intrastat;

  • Inregistreaza in sistemul informatic si alte documente contabile;

  • Indosariaza si arhiveaza documentele contabile; pregateste documentele care trebuie trimise catre firma externa de contabilitate;

  • Inregistreaza in sistemul informatic orele lucrate de catre ceilalti angajati;

  • Comunica cu furnizorii si clientii in vederea reconcilierii soldurilor;

  • Respecta termenele de inchidere si raportare stabilite de superiori;

  • Realizeaza diverse rapoarte solicitate de catre superiori;

  • Colaboreaza la tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile;

  • Realizeaza diverse activitati administrative precum: asigura receptionarea vizitatorilor, a apelurilor telefonice, a emailurilor si redistribuirea lor catre persoanele interesate;

  • Gestioneaza si pregateste demersurile necesare pentru calatoriile in interes de serviciu realizate de personalul societatii sau a vizitatorilor, dupa caz (rezervari avion, hotel, masina etc.);

  • Organizeaza intalniri cu angajatii sau diversi terti, dupa cum i se solicita punctual;

  • Primeste solicitarile salariatilor societatii si le directioneaza catre departamentele implicate, colaboreaza cu furnizorii externi de servicii de resurse umane, contabilitate si SSM, dupa caz.

 

Pachet salarial:

  • salariu fix;

  • tichete de masa 20 lei / zi lucrata;

  • al 13-lea salariu care se plateste ½ de Paste si ½ de Craciun;

  • asigurare de sanatate si de viata;

  • alte bonusuri.

 



Offer

Pentru clientul nostru din Brasov recrutam Referent.

 

Cerinte:

  • Persoana dinamica, ordonata, respectuoasa, atitudine pozitiva, disponibilitate de invatare;

  • Flexibilitate in gestionarea responsabilitatilor zilnice;

  • Abilitati solide de organizare, planificare si prioritizare a activitatilor;

  • Atenție și responsabilitate in desfasurarea activitatii;

  • Initiativa in rezolvarea situatiilor curente;

  • Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa, cooperanta;

  • Seriozitate si dorinta de a colabora pe termen lung;

  • Respectarea confidentialitatii informatiilor interne;

  • Cunostinte primare de Contabilitate;

  • Cunostinte de limba engleza (nivel mediu), limba spaniola constituie avantaj;

  • Cunostinte de operare Microsoft Office (Word, Excel);

  • Experienta in operarea intr-un sistem informatic de Contabilitate constituie avantaj;

  • Experienta de minimum 1-2 ani intr-un rol administrativ sau financiar;

  • Studii in contabilitate.

 

Responsabilitati:

  • Verifica, inregistreaza si contabilizeaza facturile primite de la furnizori;

  • Emite facturi catre clienti;

  • Verifica si inregistreaza deconturile de cheltuieli;

  • Intocmeste Declaratia Intrastat;

  • Inregistreaza in sistemul informatic si alte documente contabile;

  • Indosariaza si arhiveaza documentele contabile; pregateste documentele care trebuie trimise catre firma externa de contabilitate;

  • Inregistreaza in sistemul informatic orele lucrate de catre ceilalti angajati;

  • Comunica cu furnizorii si clientii in vederea reconcilierii soldurilor;

  • Respecta termenele de inchidere si raportare stabilite de superiori;

  • Realizeaza diverse rapoarte solicitate de catre superiori;

  • Colaboreaza la tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile;

  • Realizeaza diverse activitati administrative precum: asigura receptionarea vizitatorilor, a apelurilor telefonice, a emailurilor si redistribuirea lor catre persoanele interesate;

  • Gestioneaza si pregateste demersurile necesare pentru calatoriile in interes de serviciu realizate de personalul societatii sau a vizitatorilor, dupa caz (rezervari avion, hotel, masina etc.);

  • Organizeaza intalniri cu angajatii sau diversi terti, dupa cum i se solicita punctual;

  • Primeste solicitarile salariatilor societatii si le directioneaza catre departamentele implicate, colaboreaza cu furnizorii externi de servicii de resurse umane, contabilitate si SSM, dupa caz.

 

Pachet salarial:

  • salariu fix;

  • tichete de masa 20 lei / zi lucrata;

  • al 13-lea salariu care se plateste ½ de Paste si ½ de Craciun;

  • asigurare de sanatate si de viata;

  • alte bonusuri.

 

rezumat

Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.