gestionar/magazioner.

oferă detalii

oferă detalii


Offer

Responsabilități
1. Gestionarea Stocurilor:
 Monitorizarea și înregistrarea intrărilor și ieșirilor.
 Realizarea inventarului periodic.
2. Recepția și Expedierea Produselor:
 Recepția produselor din punct de vedere cantitativ și calitativ
 verificarea conformității produselor cu documentele de transport.
 Pregătirea, la timp, a comenzilor pentru clienți, verificarea conformității
între facturi și produsele ce se vor livra și semnalarea eventualelor
diferențe pentru corectarea acestora
3. Întreținerea depozitului:
 Organizarea și menținerea curățeniei depozitului pentru a asigura un
spațiu de lucru sigur și eficient.
 Asigurarea condițiilor adecvate de păstrare a produselor.
4. Asistență pentru agenții de vânzări:
 Oferirea de informații agenților cu privire la stocul de produse.
 Semnalizarea eventualelor diferențe dintre stocul fizic și cel scriptic.
5. Raportare:
 Elaborarea fișelor de magazie și semnalizarea eventualelor diferențe între
stocul fizic și cel scriptic.
 Comunicare cu conducerea privind nevoile de aprovizionare și tendințele
de vânzare observate.

Cerințe
Studii
 Diplomă de liceu sau echivalent (studii superioare reprezintă un avantaj).
Experiență
 Experiență anterioară în gestionarea stocurilor sau în domeniul logistic ar fi un
avantaj.
Cunoștințe
 Cunoștințe de bază în utilizarea computerelor și a software-ului de gestiune.
Abilități
 Abilități de organizare, atenție la detalii și comunicare. Deținerea unui atestat stivuitorist reprezintă un avantaj
Condiții de lucru
 Lucrul într-un mediu de depozit, cu un program de lucru fix de luni până vineri
între ora 08:00 și 16:30.
 Echipament de lucru
 Școlarizare, dacă este cazul, pentru obținerea atestatului de stivuitorist



Applications

0736385067

adriana.milea@randstad.ro



Offer

Responsabilități
1. Gestionarea Stocurilor:
 Monitorizarea și înregistrarea intrărilor și ieșirilor.
 Realizarea inventarului periodic.
2. Recepția și Expedierea Produselor:
 Recepția produselor din punct de vedere cantitativ și calitativ
 verificarea conformității produselor cu documentele de transport.
 Pregătirea, la timp, a comenzilor pentru clienți, verificarea conformității
între facturi și produsele ce se vor livra și semnalarea eventualelor
diferențe pentru corectarea acestora
3. Întreținerea depozitului:
 Organizarea și menținerea curățeniei depozitului pentru a asigura un
spațiu de lucru sigur și eficient.
 Asigurarea condițiilor adecvate de păstrare a produselor.
4. Asistență pentru agenții de vânzări:
 Oferirea de informații agenților cu privire la stocul de produse.
 Semnalizarea eventualelor diferențe dintre stocul fizic și cel scriptic.
5. Raportare:
 Elaborarea fișelor de magazie și semnalizarea eventualelor diferențe între
stocul fizic și cel scriptic.
 Comunicare cu conducerea privind nevoile de aprovizionare și tendințele
de vânzare observate.

Cerințe
Studii
 Diplomă de liceu sau echivalent (studii superioare reprezintă un avantaj).
Experiență
 Experiență anterioară în gestionarea stocurilor sau în domeniul logistic ar fi un
avantaj.
Cunoștințe
 Cunoștințe de bază în utilizarea computerelor și a software-ului de gestiune.
Abilități
 Abilități de organizare, atenție la detalii și comunicare. Deținerea unui atestat stivuitorist reprezintă un avantaj
Condiții de lucru
 Lucrul într-un mediu de depozit, cu un program de lucru fix de luni până vineri
între ora 08:00 și 16:30.
 Echipament de lucru
 Școlarizare, dacă este cazul, pentru obținerea atestatului de stivuitorist



Applications

0736385067

adriana.milea@randstad.ro

rezumat

Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.