pentru a construi un brand de angajator puternic, ai nevoie de perspective.

Suntem experți în brandul de angajator,
efectuând cercetări independente și cuprinzătoare cu privire la ceea ce atrage angajații într-o organizație. Cercetarea Randstad Employer Branding examinează motivația și așteptările angajaților din 33 de țări.

vezi video

cercetarea noastră

20 de ani de cercetare 

33 de piețe din întreaga lume

aproape 185.000 de respondenți anual

6.136 companii intervievate

de ce avem nevoie de brandul de angajator?

Brandul de angajator măsoară atractivitatea companiei, fiind esențial atât pentru angajații actuali, cât și pentru potențialii candidați. Acesta se reflectă în valorile, cultura și mediul de lucru al companiei tale.

Este, de asemenea, o promisiune pe care o faci candidaților și clienților.  Astfel, brandul de angajator reprezintă baza strategiei de angajare.

Crearea unui mesaj convingător pentru angajați și potențiali angajați este esențială pentru atragerea și păstrarea celor mai bune talente.

piața muncii în prezent.

Astăzi, deficitul de forță de muncă reprezintă o provocare din ce în ce mai mare pentru companii, iar acest fenomen afectează toate sectoarele. Datorită studiului nostru, pe lângă serviciile noastre de bază, ne ajutăm pe partenerii să depășească această dificultate și să oferim îndrumări în domeniul brandului de angajatorilor.

cum să construiești un brand de angajator puternic.

Contextul angajabilității s-a schimbat drastic.
Dacă vrei să ieși în evidență ca angajator și să atragi cele mai bune talente, ai nevoie de o strategie de branding calitativă. Studiul Randstad Employer Brand Research (REBR) relevă ce își doresc angajații, pe baza feedback-ului de la peste X de angajați.

citește studiul din 2021