Poveștile de succes ale colegilor noștri sunt o componentă esențială a echipei Randstad România. Astăzi, vorbim despre Alexandra, colega noastră din Departamentul de Administrare de Personal.



Alexandra și-a început activitatea în anul 2021, pe poziția de Junior HR Consultant, spunându-ne: "nu aveam experiență în recrutare, însă asta nu m-a descurajat. Lucrasem înainte în vânzări, dar întotdeauna am avut o înclinație către HR și parcă am știut încă de la început că îmi va plăcea domeniul."



Deși a avut parte de mai multe schimbări benefice și care au ajutat-o în dezvoltarea personală și profesională, Alexandra a îmbrățișat dezvoltarea pe orizontală în cadrul companiei. Astfel, în urmă cu 5 luni, trecut pe poziția de HR Admin Specialist.



"Mi-am dorit să cunosc o altă latură a HR-ului pe care eram curioasă de ceva vreme să o descopăr. Ce mă motivează pe mine este evoluția mea, considerând că aduc un plus de valoare prin felul în care îmi fac treaba. De când fac parte din acest departament, am învățat și mai multe lucruri noi și îmi face plăcere să știu să ajut angajații."

citește alte povești de succes ale colegilor noștri.

citește