Dacă întampini dificultăți în atragerea de talente IT, nu-ți face griji - nu esti singurul. Odată cu cererea de dezvoltatori, cercetători în date și specialiști în securitate cibernetică la niveluri record, companiile din întreaga lume se confruntă cu aceleași dificultăți pentru dobândirea acestor competențe. Chiar și atunci când găsești persoane calificate, concurența pentru a-i cuceri poate fi acerbă. Deci, ce poți face pentru a deveni un angajator mai atractiv?

Dezvoltând mesajele corecte și asigurându-te că propunerea de valoare a angajaților este aliniată la dorințele grupului țintă de talente, îți oferi cea mai bună oportunitate de a concura.

Dorești să afli cum? Îți recomandăm șase pași cruciali pentru ca acest lucru să se întâmple. Acestea includ:

evaluarea

Începe prin a înțelege modul în care este perceput brandul de angajatorului  și cum îl poți consolida pentru a-ți spori strategiile de atracție a talentelor. Concentrează-te pe valorile cheie din jurul tău ca angajator dar și al brand-ului în a obține un sentiment de orientare pentru început.

definește-ți EVP 

Oferi un loc de muncă și o cultură convingătoare angajaților? Asigură-te că ai tot ce este necesar pentru a aduce candidați excelenti pe site-ul tău de carieră, examinând beneficiile pe care le oferi în prezent și stabilind dacă acestea se aliniază cu dorințele lor.

află ce îi motivează pe aplicanți

Știi ce își doresc muncitorii tehnologi la un angajator ideal? Este securitatea locului de muncă o prioritate față de un mediu de lucru plăcut? Ce zici de conținutul interesant al jobului? Nu este un secret faptul că multe companii din Silicon Valley în ultimii ani au obținut avantaje din ce în ce mai scandaloase pentru angajați, dar știți dacă acestea vor atrage talentul pe care sperați să îl atrageți?

creați un plan de acțiune.

Nu puteți crea un brand de angajator; mai degrabă poți influențează modul în care solicitanții locurilor de muncă îl percep. Elaborați un plan de acțiune pentru comunicarea către  potențiali candidați  din domeniul tehnologiei, fie prin eforturi marketing de recrutare, cum ar fi evenimente din campus, campanii de socializare sau chiar publicitate generală.

monitorizează acțiunile

Profitați de rețelele sociale precum LinkedIn, site-uri de recenzii precum kununu și mediatizare,  pentru a vedea ce spune piața despre marca ta de angajatorului . Nu poți nega recenzii slabe, dar puteți puteți încerca să îmbunătățiți zonele care primesc cele mai multe recenzii.

creeaza o experienta memorabila.

Știți ce au de spus solicitanții de locuri de muncă despre experiență lor de recrutare? S-ar putea să vă surprindă raspusurile unui chestionar adresat candidaților, referitor la procesul de recrutare. Unul dintre cele mai importante elemente ale brandului de angajator este experiența candidaților, așa că asigurați-vă că sunteți transparent și comunicativ cu privire la procesul de recrutare.