Scopul postului: Analistul Customer Service & Logistică evaluează operațiunile departamentelor de servicii clienți și logistică și oferă recomandări pentru îmbunătățirea productivității, proceselor și nivelului de satisfacție al clienților. Folosind diverse date, precum SAP, Cost to Serve, OTM, sondaje, VMI, OOT, EDI și registre de reclamații, analistul dezvoltă strategii și metode pentru creșterea eficienței departamentului de servicii.
Căutăm un Customer Service & Logistics Analyst motivat și orientat spre rezultate. Dacă ai abilități analitice puternice, experiență în logistică și servicii clienți, dorești să contribui la optimizarea proceselor și creșterea satisfacției clienților, te invităm să aplici pentru această poziție.
Requirements
Educație:
Studii universitare.
Experiență:
Experiență în logistică reprezintă un avantaj major;
Experiență în utilizarea SAP și înțelegerea proceselor logistice și de lanț de aprovizionare;
Abilități puternice de analiză și interpretare date;
Cunoștințe avansate în Microsoft Excel și Power BI (obligatoriu).
Competențe și abilități:
Agilitate în învățare și gândire analitică;
Abilități excelente de colaborare și comunicare;
Atenție la detalii și bune abilități organizatorice;
Orientare spre soluții și management eficient al timpului;
Capacitate de lucru în echipă și coordonare proiecte.
Avantaje suplimentare:
Experiență în proiecte de optimizare;
Cunoștințe despre EDIFACT, XML, ETL, Power Automate, SQL și RPA.
Offer
Beneficii acordate:
Buget anual de vacanță de 3.700 RON net (decont concediu);
Tichet de masă zilnic de 40 RON;
Servicii medicale private pentru tine și familia ta (abonament Regina Maria);
Decont 80% din medicamente pe bază de rețetă și bon fiscal;
Asigurare de viață prin Generali;
Concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă; + alte beneficii
Applications
madalina.bobocel@randstad.ro
Organisation/Department
Logistic
Job description
Scopul postului: Analistul Customer Service & Logistică evaluează operațiunile departamentelor de servicii clienți și logistică și oferă recomandări pentru îmbunătățirea productivității, proceselor și nivelului de satisfacție al clienților. Folosind diverse date, precum SAP, Cost to Serve, OTM, sondaje, VMI, OOT, EDI și registre de reclamații, analistul dezvoltă strategii și metode pentru creșterea eficienței departamentului de servicii.
Căutăm un Customer Service & Logistics Analyst motivat și orientat spre rezultate. Dacă ai abilități analitice puternice, experiență în logistică și servicii clienți, dorești să contribui la optimizarea proceselor și creșterea satisfacției clienților, te invităm să aplici pentru această poziție.
Requirements
Educație:
Studii universitare.
Experiență:
Experiență în logistică reprezintă un avantaj major;
Experiență în utilizarea SAP și înțelegerea proceselor logistice și de lanț de aprovizionare;
Abilități puternice de analiză și interpretare date;
Cunoștințe avansate în Microsoft Excel și Power BI (obligatoriu).
Competențe și abilități:
Agilitate în învățare și gândire analitică;
Abilități excelente de colaborare și comunicare;
Atenție la detalii și bune abilități organizatorice;
Orientare spre soluții și management eficient al timpului;
Capacitate de lucru în echipă și coordonare proiecte.
Avantaje suplimentare:
Experiență în proiecte de optimizare;
Cunoștințe despre EDIFACT, XML, ETL, Power Automate, SQL și RPA.
Offer
Beneficii acordate:
Buget anual de vacanță de 3.700 RON net (decont concediu);
Tichet de masă zilnic de 40 RON;
Servicii medicale private pentru tine și familia ta (abonament Regina Maria);
Decont 80% din medicamente pe bază de rețetă și bon fiscal;
Asigurare de viață prin Generali;
Concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă; + alte beneficii
Applications
madalina.bobocel@randstad.ro
experienţă
3-5 ani experiență // 3-5 years experience
aptitudini
Utilizarea instrumentelor de analiză de date (Excel, SQL, R, etc..)
Vedeți ce va urma în procesul de aplicare. Aflați cum vă ajutăm să obțineți acel loc de muncă.
1 din 7
aplicați cu randstad.
Aplicarea la noi este ușoară. Vă vom examina cererea și vom vedea dacă sunteți potrivit pentru job și companie.
2 din 7
vă vom suna.
Consultantul nostru vă va apela la un moment potrivit pentru a discuta despre cererea dvs. și despre aspirațiile viitoare de carieră.
3 din 7
verificarea conformității.
În continuare, trebuie doar să verificăm câteva lucruri - vom face verificările de conformitate relevante și vă vom ține la curent.
4 din 7
referință și verificarea fundalului.
Ca parte a procesului de asigurare a faptului că sunteți perfect pentru rol, vom lua legătura cu orice referințe relevante pe care le-ați furnizat.
5 din 7
jobul perfect pentru tine.
Echipa noastră de experți va organiza fie un interviu pentru rolul pe care l-ați solicitat, fie dacă consideră că există o oportunitate mai bună, vor sugera și opțiuni alternative.
6 din 7
interviu
Ne vom asigura că sunteți pregătit pe deplin înainte de interviu și că veți ști exact la ce să vă așteptați - noroc!
7 din 7
începe noua ta slujbă.
Felicitări, sunteți gata să începeți noua dvs. slujbă. Echipa se va asigura că sunteți pe deplin pregătiți pentru prima dvs. zi.
Organisation/DepartmentSalesJob descriptionYou build relationships with clients (SME).You identify new potential major customers through research and networking.You deliver and generate new business clients for our Full Load Solutions in the assigned sales field, sales areas, based on our strategy and targets.You enhance and enable profitable business retention in your sales area in close cooperation with the production and sales team in your country / clu
Organisation/DepartmentSalesJob descriptionYou build relationships with clients (SME).You identify new potential major customers through research and networking.You deliver and generate new business clients for our Full Load Solutions in the assigned sales field, sales areas, based on our strategy and targets.You enhance and enable profitable business retention in your sales area in close cooperation with the production and sales team in your country / clu
OfferWe are looking for a Customer Service Specialist with English to join the support team of one of our international clients - a fast-growing company in the mobility and ride-hailing industry. In this role, you will handle customer inquiries via phone, email, and chat, helping users navigate services, resolve issues, and ensure a smooth customer experience.Key ResponsibilitiesProvide timely and professional support to customers via phone, email, and liv
OfferWe are looking for a Customer Service Specialist with English to join the support team of one of our international clients - a fast-growing company in the mobility and ride-hailing industry. In this role, you will handle customer inquiries via phone, email, and chat, helping users navigate services, resolve issues, and ensure a smooth customer experience.Key ResponsibilitiesProvide timely and professional support to customers via phone, email, and liv
OfferWe are hiring a Customer Service Team Leader on behalf of one of our international clients, a fast-growing company in the mobility and ride-hailing sector. The ideal candidate will lead and support a local Customer Service team, ensuring high-quality user interactions and efficient operations. This is a great opportunity to join a dynamic environment focused on digital solutions and customer satisfaction.Key ResponsibilitiesLead, coach, and motivate a
OfferWe are hiring a Customer Service Team Leader on behalf of one of our international clients, a fast-growing company in the mobility and ride-hailing sector. The ideal candidate will lead and support a local Customer Service team, ensuring high-quality user interactions and efficient operations. This is a great opportunity to join a dynamic environment focused on digital solutions and customer satisfaction.Key ResponsibilitiesLead, coach, and motivate a
Caută locuri de muncă similare.
Te vom ține la curent când vom avea posturi similare.
Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.