Suntem în căutarea unui profesionist pasionat de vânzări directe și dezvoltare de business pentru a se alătura echipei unuia dintre partenerii noștri – o companie activă în domeniul serviciilor financiare și soluțiilor digitale pentru retaileri.
Rolul de Agent de Vânzări pe teren este esențial în procesul de extindere a rețelei de comercianți, fiind dedicat identificării, abordării și contractării de noi parteneri comerciali.
Vei prospecta activ piața locală și vei identifica potențiali clienți (B2B);
Vei vizita fizic locațiile comercianților pentru a discuta direct cu factorii de decizie (ex: administrator, manager);
Vei prezenta serviciile și soluțiile oferite, vei negocia condițiile și vei semna contractele;
Vei contribui la dezvoltarea portofoliului actual de clienți;
Vei urmări și îndeplini obiectivele lunare și indicatorii de performanță (KPI);
Vei evalua nevoile specifice ale clienților și vei adapta prezentarea ofertei în mod relevant;
Vei propune și aplica tactici de vânzare eficiente pentru atingerea targetului.
Studii finalizate (studiile superioare reprezintă un avantaj);
Experiență anterioară în vânzări pe teren și/sau vânzări B2B;
Abilități excelente de comunicare, negociere și relaționare;
Spirit antreprenorial, orientare spre rezultate, atitudine proactivă și determinare;
Permis de conducere categoria B;
Disponibilitate pentru deplasări în țară (ocazional).
Program de lucru: Luni – Vineri, în intervalul 08:00 – 20:00 (8h/zi + 1h pauză de masă)
Oferta salarială personalizată în funcție de experiență;
Bonusuri lunare de performanță pentru atingerea targhetului;
Tichete de masă: 30 lei/zi lucrătoare;
Mașină de serviciu;
Abonament medical privat – Regina Maria;
Zi liberă cu ocazia zilei de naștere;
Tichete cadou pentru sărbători (Paște, Crăciun) și alte evenimente speciale;
Contract de muncă pe durată nedeterminată.
Suntem în căutarea unui profesionist pasionat de vânzări directe și dezvoltare de business pentru a se alătura echipei unuia dintre partenerii noștri – o companie activă în domeniul serviciilor financiare și soluțiilor digitale pentru retaileri.
Rolul de Agent de Vânzări pe teren este esențial în procesul de extindere a rețelei de comercianți, fiind dedicat identificării, abordării și contractării de noi parteneri comerciali.
Vei prospecta activ piața locală și vei identifica potențiali clienți (B2B);
Vei vizita fizic locațiile comercianților pentru a discuta direct cu factorii de decizie (ex: administrator, manager);
Vei prezenta serviciile și soluțiile oferite, vei negocia condițiile și vei semna contractele;
Vei contribui la dezvoltarea portofoliului actual de clienți;
Vei urmări și îndeplini obiectivele lunare și indicatorii de performanță (KPI);
Vei evalua nevoile specifice ale clienților și vei adapta prezentarea ofertei în mod relevant;
Vei propune și aplica tactici de vânzare eficiente pentru atingerea targetului.
Studii finalizate (studiile superioare reprezintă un avantaj);
Experiență anterioară în vânzări pe teren și/sau vânzări B2B;
Abilități excelente de comunicare, negociere și relaționare;
Spirit antreprenorial, orientare spre rezultate, atitudine proactivă și determinare;
Permis de conducere categoria B;
Disponibilitate pentru deplasări în țară (ocazional).
Program de lucru: Luni – Vineri, în intervalul 08:00 – 20:00 (8h/zi + 1h pauză de masă)
Oferta salarială personalizată în funcție de experiență;
Bonusuri lunare de performanță pentru atingerea targhetului;
Tichete de masă: 30 lei/zi lucrătoare;
Mașină de serviciu;
Abonament medical privat – Regina Maria;
Zi liberă cu ocazia zilei de naștere;
Tichete cadou pentru sărbători (Paște, Crăciun) și alte evenimente speciale;
Contract de muncă pe durată nedeterminată.
rezumat
accelerați aplicația prin partajarea profilului
Vedeți ce va urma în procesul de aplicare. Aflați cum vă ajutăm să obțineți acel loc de muncă.
Aplicarea la noi este ușoară. Vă vom examina cererea și vom vedea dacă sunteți potrivit pentru job și companie.
Consultantul nostru vă va apela la un moment potrivit pentru a discuta despre cererea dvs. și despre aspirațiile viitoare de carieră.
În continuare, trebuie doar să verificăm câteva lucruri - vom face verificările de conformitate relevante și vă vom ține la curent.
Ca parte a procesului de asigurare a faptului că sunteți perfect pentru rol, vom lua legătura cu orice referințe relevante pe care le-ați furnizat.
Echipa noastră de experți va organiza fie un interviu pentru rolul pe care l-ați solicitat, fie dacă consideră că există o oportunitate mai bună, vor sugera și opțiuni alternative.
Ne vom asigura că sunteți pregătit pe deplin înainte de interviu și că veți ști exact la ce să vă așteptați - noroc!
Felicitări, sunteți gata să începeți noua dvs. slujbă. Echipa se va asigura că sunteți pe deplin pregătiți pentru prima dvs. zi.
Te vom ține la curent când vom avea posturi similare.
Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.