oferă detalii

oferă detalii
Organisation/Department

Human Resources



Job description

Alătură-te echipei noastre ca HR Admin și dezvoltă-ți cariera într-un domeniu dinamic și plin de provocări. 

Responsabilități: 

  • Pregătirea și semnarea documentelor de angajare, cât și a documentelor solicitate pe perioada contractului de muncă, inclusiv documente de încetare; 

  • Întocmirea dosarelor de personal și arhivarea acestora; 

  • Menținerea relației cu angajații, acordarea suportului și răspuns prompt la solicitările acestora; 

  • Completarea, actualizarea și verificarea bazelor de date / sistemelor interne de resurse umane;

  • Menținerea relației cu furnizorul extern de servicii medicale, asigurări de viață și medicină a muncii.

  • Întocmirea și verificarea pontajului lunar pentru payroll; 

  • Întocmirea și/sau verificarea rapoartelor solicitate în legătură cu payrollul; 

  • Trimiterea la timp a tuturor informațiilor și documentelor necesare către departamentul de salarizare (certificate medicale sau alte documente); 

  • În raport cu clienții, răspunde solicitărilor acestora privind personalul alocat. 

  • Activități zilnice pentru diferite procese administrative (acte adiționale, contracte, demisii etc.); 

  • Interfață cu angajații și gestionarea cerințelor acestora (documente de angajare și alte documente); 

  • Organizarea activității de întocmire a dosarelor de angajare conform legislației;

  • Organizarea activității din prima zi a noilor angajați (semnarea contractelor, comunicarea cu managerii de recrutare etc.);

  • Pregătirea certificatelor pentru diverse solicitări, cum ar fi cele medicale, bancare etc.;

  • Arhivarea documentelor angajaților.

 



Requirements
  • Minimum 3 ani de experiență de lucru;

  • Cunoștințe bune de Microsoft Office si G-Suite;

  • Absolvent de studii universitare;

  • Cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional;

  • Abilități bune de organizare și gândire independentă;

 



Offer
  • Posibilitatea de a învăța și de a crește într-un mediu profesional dinamic;

  • Oportunități de dezvoltare continuă;

  • Pachet de beneficii (abonament medical, tichete de masă, cursuri de limbi străine și multe altele);

  • Flexibilitate în organizarea modului în care lucrezi (program de lucru flexibil și posibilitatea de a lucra de acasă);

 



Applications

alma.buru@randstad.ro

Organisation/Department

Human Resources



Job description

Alătură-te echipei noastre ca HR Admin și dezvoltă-ți cariera într-un domeniu dinamic și plin de provocări. 

Responsabilități: 

  • Pregătirea și semnarea documentelor de angajare, cât și a documentelor solicitate pe perioada contractului de muncă, inclusiv documente de încetare; 

  • Întocmirea dosarelor de personal și arhivarea acestora; 

  • Menținerea relației cu angajații, acordarea suportului și răspuns prompt la solicitările acestora; 

  • Completarea, actualizarea și verificarea bazelor de date / sistemelor interne de resurse umane;

  • Menținerea relației cu furnizorul extern de servicii medicale, asigurări de viață și medicină a muncii.

  • Întocmirea și verificarea pontajului lunar pentru payroll; 

  • Întocmirea și/sau verificarea rapoartelor solicitate în legătură cu payrollul; 

  • Trimiterea la timp a tuturor informațiilor și documentelor necesare către departamentul de salarizare (certificate medicale sau alte documente); 

  • În raport cu clienții, răspunde solicitărilor acestora privind personalul alocat. 

  • Activități zilnice pentru diferite procese administrative (acte adiționale, contracte, demisii etc.); 

  • Interfață cu angajații și gestionarea cerințelor acestora (documente de angajare și alte documente); 

  • Organizarea activității de întocmire a dosarelor de angajare conform legislației;

  • Organizarea activității din prima zi a noilor angajați (semnarea contractelor, comunicarea cu managerii de recrutare etc.);

  • Pregătirea certificatelor pentru diverse solicitări, cum ar fi cele medicale, bancare etc.;

  • Arhivarea documentelor angajaților.

 



Requirements
  • Minimum 3 ani de experiență de lucru;

  • Cunoștințe bune de Microsoft Office si G-Suite;

  • Absolvent de studii universitare;

  • Cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional;

  • Abilități bune de organizare și gândire independentă;

 



Offer
  • Posibilitatea de a învăța și de a crește într-un mediu profesional dinamic;

  • Oportunități de dezvoltare continuă;

  • Pachet de beneficii (abonament medical, tichete de masă, cursuri de limbi străine și multe altele);

  • Flexibilitate în organizarea modului în care lucrezi (program de lucru flexibil și posibilitatea de a lucra de acasă);

 



Applications

alma.buru@randstad.ro

rezumat

accelerați aplicația prin partajarea profilului

locuri de muncă conexe.

vezi toate joburile

Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.