Engagement Foundations 2.0 este o hartă completă a managementului modern și poate acompania eficient managerii în a gestiona multitudinea de paradoxuri întâlnite în mediul de business românesc.
Am inclus scurtături, insight-uri, experiențe practice din ultimii 10 ani de dezvoltare a managerilor, selectate în funcție de relevanță și puse într-o formă condensată. Ne-am dorit tare mult să facem ordine în multitudinea de concepte disponibile pe piață și să ajungem la esență.
programul este destinat atât managerilor, cât și echipelor de management.
program map.
-
management agility.
- Self Assessment and Development Plan
- Systemic Thinking
- Steering Change
În acest modul dezvoltăm un mindset echilibrat, răbdător, sistemic și descoperim o
hartă completă a managementului. Fiecare participant se auto-evaluează cu ajutorul
unui test și își definește și rafinează obiectivele de învățare.de ce?
Fiecare manager are unele plusuri naturale în zona de leadership însă are nevoie de o întreagă suită de competențe și instrumente pe care să le potrivească foarte bine cu situațiile prin care trece. Când lipsesc diferite competențe, instrumente sau cunoștințe, tendința naturală este să căutăm explicații sau vinovați și scade automat eficiența cu care rezolvăm lucrurile.
exemplu.
Dacă un manager este foarte bun la a oferi direcție, această competență se dovedește a fi foarte utilă în situațiile critice în care lucrurile trebuie tratate urgent, însă dăunează dacă este folosită în exces. Dacă nu are alte competențe cu care să abordeze lucrurile, îi face pe ceilalți dependenți de el.
-
performance mechanics.
- Facilitating Commitment
- Keeping the pace
- Offering Feedforward
- Facilitating Contribution
În acest modul oferim instrumentele necesare pentru a crea un mediu performant și
deschis. Ne concentrăm pe schimbarea unor convingeri nesănătoase moștenite de la
generațiile anterioare de management.de ce?
Am observat că există multe preconcepții despre cum ar trebui să se comporte oamenii din echipe, preconcepții care se transformă în nemulțumiri ale managementului. Fără a înțelege foarte bine dinamicile prin care pot duce o echipă la performanță, managerii vor continua să considere că problema sunt oamenii lor, iar oamenii vor deveni din ce în ce mai selectivi și vor pleca din mediile în care nu se simt respectați și susținuți.
exemplu.
Managerii se așteaptă ca ceea ce stabilesc cu oamenii să funcționeze rapid și se supără când nu se întâmplă astfel. De cele mai multe ori, nu au așteptările potrivite și nici cunoștințele necesare în ceea ce privește dezvoltarea oamenilor sau transformarea unor schimbări organizaționale în practici sustenabile.
-
relational intelligence.
- Coaching Basics
- Facilitating Ownership
- Creating Space for others
În acest modul oferim instrumentele necesare pentru a dezvolta potențialul
oamenilor din echipă. Îl ajutăm pe manager să ajungă în echilibru între obținerea
rezultatelor pe termen scurt și dezvoltarea unor oameni autonomi pe termen lung.de ce?
Rareori oamenii își ating potențialul într-o organizație fără coaching. În același
timp, prea puțini manageri sunt echipați cu abilitățile necesare. Într-o lume atât de
complexă și dinamică, a devenit foarte greu să înțelegi cum poți obține rezultate pe
termen scurt și în același timp să ai răbdarea necesară să faci coaching pentru
autonomia oamenilor și a echipei pe termen lung.exemplu.
Managerii declară adesea că nu timp să facă coaching, pierzând totuși foarte mult
timp în discuții de feedback și de calibrare pentru că lucrurile nu au mers bine. Sunt
prinși de cele mai multe ori în acest cerc vicios în care pierd mai mult timp tocmai
pentru că nu au investit în a dezvolta oameni autonomi.
intră în contact cu trainerii noștri.


pașii prin care ajungem la engagement.
-
1. înțelegerea rolului de management.
În primul modul, înțelegi profund rolul de management, iar asta îți aduce mai multă
încredere, claritate și chiar curaj în activitatea ta. -
2. creezi un mediu favorabil pentru oamenii tăi.
În al doilea modul, descoperi cum creezi un mediu în care oamenii să se simtă competenți și încrezători.
-
3. devii partenerul oamenilor.
În al 3-lea modul, descoperi cum poți activa motivația intrinsecă. Înveți să te poziționezi ca partener al oamenilor și să construiești relații solide și respectuoase și descoperi cum să gestionezi multitudinea de roluri greu de îmbinat: mentor, manager, coach, coleg.
-
4. creezi un mediu în care oamenii se simt mai engaged.
Fermitatea și coloana vertebrală dezvoltate în primul modul, abilitățile de a gestiona provocările de zi cu zi într-un mod constructiv din al doilea modul și capacitatea de a avea discuții meaningful din al 3-lea modul te vor ajuta să creezi un mediu în care oamenii să se simtă mai engaged.
cu ce pleci la final?
1. self assessment
2. plan de dezvoltare
3. ghid pentru formularea feedforward-ului
4. ghid de întrebări pentru conversații simple de coaching
5. framework pentru pregătirea conversațiilor mai complexe
6. ghid de întrebări pentru a scoate oamenii din zona de confort
7. framework pentru a gestiona schimbările într-un mod mai eficient
8. listă de principii care conturează mindset-ul de people management