Organisation/Department
Descrierea rolului
Hei, ești gata să devii punctul central al biroului nostru din București? Căutăm un Office Manager entuziast și energic, care să aducă un plus de organizare și bună dispoziție în echipa noastră. În fiecare zi vei fi responsabil de gestionarea activităților administrative, coordonarea corespondenței și asigurarea unei atmosfere plăcute la birou. Vei avea grijă de achiziționarea materialelor necesare și vei colabora strâns cu toate departamentele pentru a ne asigura că totul funcționează ca la carte!
Ce oferim
- salariu competitiv;
- beneficii suplimentare precum asigurare medicală și bonuri de masă;
- oportunități de dezvoltare profesională și personală;
- un mediu de lucru prietenos și sprijinitor.
Dacă ești pregătit să faci parte din ovestea noastră de succes, abia așteptăm să te cunoaștem! Aplică acum prin formularul de aplicație!
Offer
Cerințe
- experiență anterioară în roluri administrative sau de management al biroului;
- abilități excelente de organizare și gestionare a timpului;
- capacitatea de a comunica eficient atât verbal, cât și în scris;
- cunoștințe solide de utilizare a pachetului Microsoft Office;
- atitudine pozitivă și proactivă.
Organisation/Department
Descrierea rolului
Hei, ești gata să devii punctul central al biroului nostru din București? Căutăm un Office Manager entuziast și energic, care să aducă un plus de organizare și bună dispoziție în echipa noastră. În fiecare zi vei fi responsabil de gestionarea activităților administrative, coordonarea corespondenței și asigurarea unei atmosfere plăcute la birou. Vei avea grijă de achiziționarea materialelor necesare și vei colabora strâns cu toate departamentele pentru a ne asigura că totul funcționează ca la carte!
Ce oferim
- salariu competitiv;
- beneficii suplimentare precum asigurare medicală și bonuri de masă;
- oportunități de dezvoltare profesională și personală;
- un mediu de lucru prietenos și sprijinitor.
Dacă ești pregătit să faci parte din ovestea noastră de succes, abia așteptăm să te cunoaștem! Aplică acum prin formularul de aplicație!
Offer
Cerințe
- experiență anterioară în roluri administrative sau de management al biroului;
- abilități excelente de organizare și gestionare a timpului;
- capacitatea de a comunica eficient atât verbal, cât și în scris;
- cunoștințe solide de utilizare a pachetului Microsoft Office;
- atitudine pozitivă și proactivă.