politica privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
Prezenta politică privind protecția datelor se aplică în cazul prelucrării datelor cu caracter personal pe care le colectăm când vizitați site-ul nostru web, când utilizați aplicația noastră mobilă, când vă furnizăm serviciile noastre și în cazul prelucrării datelor cu caracter personal ale persoanelor care lucrează pentru companiile cu care desfășurăm (sau intenționăm să desfășurăm) operațiuni de afaceri.
Confidențialitatea și securitatea datelor dvs. cu caracter personal este importantă pentru Randstad România SRL și pentru restul companiilor din Grupul Randstad. Avem responsabilitatea de a ne asigura că toate datele cu caracter personal care ne sunt încredințate sunt prelucrate în conformitate cu legislația aplicabilă în materie de protecția datelor.
Prezenta politică explică cine suntem, care sunt scopurile în care putem utiliza datele dvs. cu caracter personal, modul în care le tratăm, persoanele către care le putem dezvălui, unde pot fi transferate sau de unde pot fi accesate și care sunt drepturile dvs.
informații despre politica privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
-
despre Randstad
Randstad România SRL, cu sediul în B-dul. Dacia nr. 153-155, et. 6, Spațiul A și etajul 5 spațiul I, Sector 2, Bucuresti, România, înregistrată la Registrul Comerțului București sub nr. J40/8174/2005, cod unic de înregistrare 17549799, împreună cu societățile sale afiliate din România din cadrul grupului, și anume Randstad Staffing SRL, o societate cu răspundere limitată constituită și funcționând în baza legilor române, cu sediul în Bulevardul Dacia 153-155, etajul 6, spațiul B, sector 2, București (la care se face referire în prezenta politică prin: „noi” sau „pe noi” sau „Randstad”) va prelucra datele dvs. cu caracter personal în conformitate cu prezenta politică privind protecția datelor cu caracter personal (astfel de date cu caracter personal sunt denumite uneori „informații”).
Cu excepția cazului în care se stabilește altfel mai jos, Randstad este operatorul datelor cu caracter personal („operatorul” în sensul legislației aplicabile privind protecția datelor).
Pentru desfășurarea și gestionarea eficientă a activității noastre de afaceri, Companiile din Grupul Randstad, în anumite cazuri, pot să definească împreună scopurile și mijloacele de prelucrare ale datelor cu caracter personal (operatori comuni). Printre exemplele de activități de prelucrare în cadrul cărora companiile din Grupul Randstad prelucrează împreună date cu caracter personal se numără cele referitoare la gestionarea Procedurii noastre de raportare a conduitelor ilicite și la verificările sancțiunilor, pe care le efectuăm împreună cu Randstad N.V. Vă rugăm să ne contactați dacă doriți să aflați mai multe despre aceste activități de prelucrare cu operatori comuni sau dacă doriți să primiți un rezumat cu privire la rolurile și responsabilitățile operatorilor comuni și/ sau să vă exercitați drepturile privind protecția datelor referitoare la orice prelucrare cu operatori comuni a datelor dvs. cu caracter personal.
-
vizitatorul site-ului web
Când vizitați site-ul nostru web sau o aplicație Randstad, colectăm aceleași informații referitoare la dispozitivul dvs., la browser-ul dvs. și la modul în care parcurgeți conținuturile noastre. Pentru a colecta aceste date cu caracter personal, este posibil să utilizăm module cookie.
Modulele cookie sunt fișiere text de mici dimensiuni care se salvează pe dispozitivul dvs. atunci când vizitați site-ul nostru web. Modulele cookie permit site-ului web să memoreze acțiunile și preferințele dvs. (de exemplu, limba pe care o selectați) și să vă recunoască atunci când reveniți, astfel încât să putem analiza tendințele, să determinăm zonele dvs. de interes și să administrăm site-ul nostru web astfel încât să accelerăm procesul de navigare și să creștem eficiența experienței dvs. pe site-ul nostru.
care sunt datele cu caracter personal pe care le colectăm.
Când vizitați site-ul nostru web, colectăm informații referitoare la dispozitivul dvs., la browser-ul dvs. și la modul în care parcurgeți conținutul de pe site-ul nostru web, cum ar fi:
- adresa de Protocol internet (IP) a dispozitivului dvs.
- adresa de IP a furnizorului de servicii de internet
- rezoluția ecranului dispozitivului
- tipul dispozitivului (elementele unice de identificare a dispozitivului)
- versiunile browser-ului și ale sistemului de operare
- locația geografică (numai țara)
- limba preferată utilizată pentru afișare
- data și ora accesului la site-ul web
- adresa de internet de la care ați fost redirecționat(ă) direct către site-ul nostru web
- sistemul de control pe care îl utilizați
- părțile site-ului web pe care le vizitați
- paginile site-ului web pe care le-ați vizitat și informațiile pe care le-ați vizualizat
- hyperlink-urile pe care ați făcut clic
- materialul pe care îl trimiteți către sau pe care îl descărcați de pe site-ul nostru web
Dacă alegeți să descărcați rapoartele sau documentațiile noastre tehnice; sau pentru a vă abona la știrile din buletinele noastre informative, la evenimente și alerte; sau pentru a transmite o solicitare, este posibil să vă cerem să completați un formular cu informații precum numele, adresa de e-mail, titlul postului și compania dvs. Din momentul în care întreprindeți una dintre acțiunile mai sus menționate, vom putea să facem o legătură directă între dvs. și informațiile enumerate mai sus referitoare la dispozitivul dvs., browser-ul dvs. și modul în care navigați prin conținutul site-ului nostru web.
-
de ce avem nevoie de datele dvs. cu caracter personal
Randstad prelucrează datele dvs. cu caracter personal doar în scopurile specificate mai jos:
- scopurile în care prelucrăm datele dvs. cu caracter personal
- Pentru a gestiona site-ul web și în scopuri de administrare a sistemului (de ex., și pentru probleme tehnice de diagnosticare, analizarea traficului pe site-ul nostru web);
- Pentru analize web, pentru a optimiza experiența utilizatorului (analizarea modului în care sunt vizitate paginile noastre, analizarea tendințelor, observarea și măsurarea modului în care vizitatorii noștri interacționează cu site-ul nostru web) și calitatea conținutului pus la dispoziția dvs. (de ex., postarea de joburi);
- Dacă alegeți să descărcați rapoartele sau documentațiile noastre tehnice sau să vă abonați la știri, evenimente și alerte, să completați formulare, vom utiliza informațiile pe care ni le furnizați pentru a vă trimite conținutul solicitat, pentru a comunica cu dvs. (inclusiv, dacă sunteți de acord, pentru a vă trimite informațiile aferente care ar putea prezenta interes pentru dvs.) și pentru a îmbunătăți strategia noastră de marketing și de comunicare);
- Pentru gestionarea unor solicitări specifice;
- Cooperarea cu organele judiciare/instanțele de judecată, gestionarea litigiilor/a drepturilor în justiție.
- temeiurile juridice pentru prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal
- Interesul legitim al gestionării site-ului nostru web, al strategiei de marketing și de comunicații;
- Interesul legitim al îmbunătățirii site-ului nostru web, al strategiei de marketing și de comunicații;
- Randstad poate trimite documentații tehnice, buletine informative, evenimente și alerte în cazul în care v-ați oferit consimțământul de a le primi. Dacă nu vă mai interesează aceste mesaje din partea Randstad, puteți întotdeauna să renunțați la primirea unor astfel de comunicări;
- Interesul legitim al îmbunătățirii site-ului nostru web, al strategiei de marketing și de comunicații;
- Prelucrarea este necesară în scopurile intereselor legitime urmărite de Randstad, care includ protecția activelor companiei, protecția intereselor sale legale și gestionarea litigiilor/a drepturilor în justiție.
- modulele noastre cookie
Puteți găsi mai multe informații despre modulele cookie pe care le utilizăm, scopurile în care facem acest lucru și setările suplimentare pentru configurarea sau ștergerea modulelor cookie în notificarea politica noastră privind modulele cookie: https://www.randstad.ro/cookies-english/
-
candidați
Utilizăm datele dvs. cu caracter personal când vă furnizăm servicii de resurse umane, care includ servicii în domeniul recrutării și al selectării (pentru a prelua, a evalua si a gestiona candidatura dvs.), mediere, recrutare personal temporar, calcul salarial, dezvoltare personală, îndrumare în carieră, instruire, planificare și administrarea personalului și a salariilor, pentru a realiza comunicarea pe parcursul procesului de recrutare (de exemplu, prin transmiterea de invitatii de participare la inteviu, la chestionare, online prin e-mail, SMS sau telefon), pentru examinarea si verificarea referintelor indicate, astfel cum se descrie în continuare în Termeni și condiții (denumite împreună „Serviciile”).
Prin inovațiile la scară largă, Randstad va duce la îndeplinire viziunea noastră convingătoare: să consolidăm capacitatea de reinserție profesională pe tot parcursul vieții și să ne respectăm promisiunea de marcă referitoare la proactivitate, transparență și îndrumare, pentru a oferi o experiență cu adevărat fructuoasă talentelor, în vederea găsirii unui loc de muncă în orice parte a lumii.
- care sunt datele cu caracter personal pe care le colectăm despre dvs.
În calitate de candidat, colectăm și prelucrăm date cu caracter personal despre dvs., cum ar fi:
- Informații de identificare – este posibil să prelucrăm numele, informațiile de contact (inclusiv adresa de domiciliu, numărul de telefon de domiciliu și numărul de telefon mobil), cetățenia și țara de reședință, data nașterii, (în cazuri excepționale) sexul, semnătura digitală și limbile vorbite.
- CV-urile și alte informații despre recrutare – este posibil să prelucrăm CV-ul, istoricul profesional, informații despre competențele dvs., experiența și nivelul dvs. de studii și alte informații relevante (cum ar fi fotografia dvs., notele de interviu și datele cu caracter personal incluse în scrisoarea de intenție sau ca parte din procesul de aplicare).
- Informații despre salarizare și beneficii – este posibil să prelucrăm date cu caracter personal referitoare la salariul și beneficiile dvs. actuale, inclusiv (fără limitare) bonusul actual, plățile recurente și beneficiile.
- Elemente de identificare emise de autoritățile guvernamentale – este posibil să prelucrăm elementele de identificare emise de autoritățile guvernamentale, inclusiv (fără limitare) codul numeric personal, numărul de asigurare socială și numărul de protecție socială, după cum impune legislația.
- Fotografii și materiale video – când participați la evenimente referitoare la recrutare, întâlniri, conferințe etc., este posibil să prelucrăm fotografii și videoclipuri cu dvs.
- Informații despre vizitatori – când accesați clădirile noastre, este posibil să prelucrăm numele, detaliile de contact, numărul de înmatriculare al mașinii și alte elemente de identificare, din motive de securitate. Când legea ne impune să procedăm astfel, este posibil să vă solicităm să dezvăluiți informații despre starea dvs. de sănătate (inclusiv informații referitoare la infecțiile virale, gripă etc.) din motive de sănătate și siguranță.
- Informații pe care alegeți să le partajați cu noi – este posibil să prelucrăm date suplimentare cu caracter personal dacă alegeți să le partajați cu noi.
Aceste date pot fi obținute în mod direct sau indirect de la dvs. În cel din urmă caz, vă vom informa cu privire la scopul și sursele de date pe care le utilizăm, [atunci când comunicăm cu dvs. în legătură cu Serviciile noastre (de ex., pentru a vă trimite o alertă referitoare la o oportunitate de job), sau în orice caz în termen de o lună din momentul în care obținem datele dvs. în mod indirect]. Excepția o constituie situația în care transmiterea acestor informații către dvs. ar presupune eforturi disproporționate. În acest caz, este posibil să luăm măsuri alternative pentru a vă proteja drepturile și libertățile.
- de ce avem nevoie de datele dvs. cu caracter personal
Randstad prelucrează datele dvs. cu caracter personal numai în scopurile specificate mai jos:
- Pentru a vă pune la dispoziție Servicii (inclusiv pentru a vă corela și a vă propune clienți, interviuri, evaluări). De exemplu, este posibil să vă prelucrăm datele cu caracter personal pentru a vă recomanda locuri de muncă pe baza profilului dvs. și pentru a le permite consultanților să vă ofere oportunități de angajare adaptate, consiliere în carieră, opțiuni de recalificare, integrare, să vă sugereze stagii de formare suplimentare acolo unde este necesar și să vă prezinte angajatorilor.
- Antrenarea și actualizarea sistemelor/scopuri statistice. Anumite sisteme pe care le utilizăm pentru furnizarea Serviciilor noastre se bazează pe tehnologia de învățare automatizată. Pentru ca respectiva tehnologie să funcționeze în mod fiabil, ea trebuie antrenată și actualizată pe baza datelor existente. De asemenea, este posibil să prelucrăm date cu caracter personal, în mod agregat, în scopuri statistice.
- Gestionarea litigiilor și acțiunile în justiție
- Respectarea legislației muncii, a celei fiscale și a celei privind asigurările sociale, precum și a altor cerințe legale sau de reglementare (de ex., egalitatea de șanse și cerințele legate de diversitatea la locul de muncă)
- Evenimente
- Scopuri ce privesc dotările, securitatea și planificarea pentru situații de urgență
- Pentru desfășurarea de tranzacții corporative (inclusiv fuziuni, achiziții și transferuri de active)
- temeiurile juridice pentru prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal
- Prelucrarea datelor dvs. și utilizarea sistemelor automatizate este necesară pentru a vă furniza serviciile de corelare cu posturile disponibile, întemeindu-se așadar pe necesitatea (pre)contractuală
- În temeiul interesului nostru legitim de antrenare și actualizare a sistemelor noastre. Am pus în aplicare măsuri de atenuare pentru limitarea impactului asupra vieții private, cum ar fi de-identificarea și o opțiune facilă de neparticipare (opt-out).
- Prelucrarea este necesară în scopurile intereselor legitime urmărite de Randstad, care includ protecția activelor companiei, protecția intereselor sale legale și gestionarea litigiilor/a drepturilor în justiție
- Prelucrarea este necesară pentru respectarea obligațiilor legale în materie de ocupare a forței de muncă și asigurări sociale
- În baza interesului nostru legitim de a menține o relație bună cu comunitatea noastră de candidați și de a ne promova serviciile prin invitarea dvs. la evenimentele noastre
- Prelucrarea este necesară pentru realizarea intereselor legitime urmărite de Randstad, care includ protejarea și securizarea activelor noastre, a dotărilor noastre, a sistemelor noastre informatice și a angajaților și colaboratorilor noștri
- Prelucrarea este necesară pentru realizarea intereselor legitime urmărite de Randstad, care includ interesul Randstad de dezvoltare a afacerii sale prin fuziuni, achiziții și transferuri de active.
- cât timp păstrăm datele dvs. cu caracter personal
Este posibil să păstrăm datele dvs. cu caracter personal pentru o perioadă de 2-3 ani începând de la data ultimei noastre interacțiuni cu dvs. în scopul de a vă furniza Serviciile noastre.
-
angajați temporari
În contextul Serviciilor noastre, in calitate de furnizor de servicii de personal, prelucrăm datele dvs. cu caracter personal pentru intermedierea relatiilor de munca temporara cu societatile (clienti ai Randstad) in cadrul carora dvs, va desfasurati activitatea.
- care sunt datele cu caracter personal pe care le colectăm despre dvs.
Dacă sunteți un lucrător temporar într-o misiune la unul dintre clienții noștri, este posibil să prelucrăm următoarele tipuri de date cu caracter personal referitoare la dvs.:
- Informații de identificare - numele dvs., informațiile de contact (inclusiv adresa de domiciliu, numărul de telefon de la domiciliu și numărul de telefon mobil), cetățenia și țara de reședință, data nașterii, (în cazuri excepționale) sexul, semnătura digitală și limbile vorbite.
- Informații privind profesia - este posibil să prelucrăm date cu caracter personal legate de ocupația dvs., inclusiv (fără limitări) titulatura postului, descrierea și localizarea, departamentul dvs., adresa de e-mail de serviciu, nivelurile de raportare și tipul relației de muncă (cu normă întreagă/cu normă parțială etc.)
- Informații financiare - informații de natură financiară, inclusiv (fără limitări) contul dvs. bancar, informațiile bancare, codul de TVA.
- Informații salariale - este posibil să prelucrăm informații legate de salariu, inclusiv (fără limitări) plățile recurente și beneficiile, bonusul dvs.
- Informații privind performanțele - informații legate de performanțe, inclusiv (fără limitări) informații privind evaluările dvs. privind performanța.
- Informații disciplinare - informații legate de măsurile disciplinare luate împotriva dvs., dacă este cazul.
- Informații privind reclamațiile - Pentru a ajuta la raportarea reclamațiilor și a abaterilor (suspectate) de la conduită în cadrul grupului de companii Randstad, am stabilit canale dedicate prin care părțile interesate își pot exprima îngrijorările, fie prin intermediul unor mecanisme de raportare locale implementate la nivelul companiilor locale ce fac parte din Grupul Randstad, fie, în cazul unor abateri grave (inclusiv denunțarea de integritate), prin intermediul Liniei noastre de integritate, facilitatea de raportare a Grupului Randstad. Ori de câte ori ni se raportează o reclamație sau o abatere (suspectată) de la conduită, este posibil să prelucrăm datele cu caracter personal referitoare la reclamant, la celelalte persoane menționate în reclamație și la persoana/persoanele care fac(e) obiectul reclamației și/sau al investigațiilor referitoare la respectiva reclamație.
- Elemente de identificare emise de guvern - elemente de identificare emise de autoritățile guvernamentale, inclusiv (fără limitări) codul numeric personal, numărul de asigurări sociale, conform legii.
- CV-uri și alte informații de recrutare - CV-ul dvs. și alte informații relevante (cum ar fi fotografia dvs., notele de interviu și informațiile incluse în scrisoarea de intenție sau cele care fac parte din procesul de aplicare).
- Detalii referitoare la călătorii și cheltuieli - informațiile și cheltuielile legate de călătorii și de cazare, inclusiv (fără limitări) itinerariile, cardurile de recompensă pentru hoteluri și călătorii.
- Informații pe care alegeți să le partajați cu noi - informații pe care alegeți să le partajați cu noi, inclusiv (fără limitări) informațiile pe care le partajați atunci când folosiți asistența IT sau când apelați linia de asistență telefonică, precum și informații referitoare la dvs. care pot fi transmise prin utilizarea unei camere web pentru comunicarea cu noi.
- Informații privind vehiculele - informații despre autoturismul dvs. personal sau de serviciu, inclusiv (fără limitări) numărul de înmatriculare, amenzile de parcare și de circulație.
- Fotografii și înregistrări video - atunci când participați la evenimente externe sau interne, la întruniri, conferințe sau alte evenimente, este posibil să prelucrăm fotografii sau înregistrări video cu dvs.
- Calitatea de membru de sindicat - informații care dezvăluie calitatea dvs. de membru de sindicat.
- Informații privind familia și persoanele aflate în întreținere - informații legate de familia dvs. și de persoanele pe care le aveți în întreținere, inclusiv (fără limitări) detalii privind membrii familiei dvs. (nume, sex, vârstă), eventualele „nevoi speciale” sau necesități educaționale ale copiilor sau persoanelor aflate în întreținere, nevoile speciale ale părinților vârstnici, informații de contact pentru situații de urgență.
- Informații legate de cardurile de identificare/de control al accesului - cardurile de identificare a angajatului și de control al accesului pot cuprinde numele dvs., fotografia, numărul de angajat și pot fi puse în legătură cu alte detalii despre dvs. aflate în evidențele noastre (departament, număr de telefon, număr de înmatriculare).
- Înregistrări de la camerele CCTV - este posibil să prelucrăm înregistrări cu dvs. obținute prin utilizarea sistemelor noastre de supraveghere cu camere CCTV.
- Rezultate ale sondajelor - este posibil să prelucrăm răspunsurile dvs. la sondajele efectuate printre angajați.
- Informații legate de modul în care utilizați dispozitivele, programele software și accesul la rețeaua Randstad - este posibil să prelucrăm informații referitoare la modul în care utilizați dispozitivele, programele software și accesul la rețeaua Randstad, inclusiv (fără limitări) istoria de navigare, utilizarea e-mailului, a internetului și a rețelelor sociale, atât la locul de muncă, pe echipamentele noastre, cât și în alte moduri prin intermediul rețelelor noastre.
- Informații referitoare la vizitatori - atunci când accesați clădirile noastre, este posibil să colectăm numele dvs., datele de contact, numărul de înmatriculare al autovehiculului, actul de identitate etc., din motive de securitate. Când legea ne impune să procedăm astfel, este posibil să vă solicităm să dezvăluiți informații despre starea dvs. de sănătate (inclusiv informații referitoare la infecțiile virale, gripă etc.) din motive de sănătate și siguranță.
- Categorii speciale de date, cum ar fi:
- Informații legate de starea de sănătate - informații privind starea de sănătate, inclusiv (fără limitări) accidentările și expunerea, rapoartele privind incidentele, dizabilitățile, bolile și absențele, precum și informațiile legate de concediile de maternitate, conform cerințelor legii.
- Originea etnică - informații care dezvăluie originea dvs. etnică, conform cerințelor legii.
În măsura în care prelucrăm aceste categorii speciale de date, vom proteja, securiza și utiliza respectivele informații în conformitate cu prezenta notificare politica și cu legislația aplicabilă.
- Sancțiuni comerciale referitoare la dvs. - este posibil să verificăm dacă sunteți o persoană cu expunere politică, un cetățean special desemnat sau dacă sunteți supus(ă) în vreun alt fel sancțiunilor, în conformitate cu legile sau reglementările aplicabile.
De ce avem nevoie de datele dvs. cu caracter personal
Randstad prelucrează datele dvs. cu caracter personal numai în scopurile specificate mai jos:
Scopurile în care prelucrăm datele dvs. cu caracter personal
Scopuri administrative și de gestionare a resurselor umane cu caracter general (inclusiv gestionarea forței de muncă)
Remunerație, salarizare și rambursarea cheltuielilor (inclusiv raportarea și facturarea către clienți)
Asigurare, pensie și alte beneficii
Gestionarea performanțelor, dezvoltarea carierei și stagiile de formare
Gestionarea flotei auto
Managementul disciplinar și al reclamațiilor, investigații, recursuri (inclusiv gestionarea plângerilor) și gestionarea rapoartelor prin intermediul procedurii Randstad de raportare a abaterilor de la conduita impusă
Gestionarea litigiilor și acțiunile în justiție
Gestionarea sănătății și a siguranței
Gestionarea vacanțelor, concediilor și a altor absențe
Respectarea legislației muncii, a celei fiscale și a celei privind asigurările sociale, precum și a altor cerințe legale sau de reglementare (de ex., egalitatea de șanse și cerințele legate de diversitatea la locul de muncă)
Asistență IT
Scopuri ce privesc dotările, securitatea și planificarea pentru situații de urgență
Controale privind optimizarea utilizării rețelei și a dispozitivelor și controale privind securitatea aferentă acestora (inclusiv accesul și autentificarea în rețeaua companiei)
Prevenirea, detectarea și investigarea fraudelor și a altor infracțiuni, respectarea regimurilor de sancțiuni (inclusiv identificarea persoanelor cu expunere politică, a cetățenilor special desemnați și depistarea pe listele de sancțiuni)
Gestionarea situațiilor de urgență și a dezastrelor
Relocarea, mobilitatea și gestionarea deplasărilor
Pentru a monitoriza și a pune în aplicare conformitatea cu politicile și procedurile Randstad
Pentru a monitoriza și a pune în aplicare conformitatea cu obligațiile legale aplicabile în cazul nostru (inclusiv cerințele stabilite în contractul încheiat de dvs. cu noi)
Recrutarea și ocuparea forței de muncă
Sondajele pentru angajați, scopurile statistice
Evenimente
Pentru a gestiona afilierile angajaților la asociațiile profesionale
Pentru a efectua audituri interne și externe
Pentru desfășurarea de tranzacții corporative (inclusiv fuziuni, achiziții și transferuri de active)
Temeiurile juridice pentru prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal
Prelucrarea este necesară pentru executarea contractului de muncă al lucrătorului temporar; și/sau
Prelucrarea este necesară pentru respectarea obligațiilor legale în materie de ocupare a forței de muncă și asigurări sociale
Prelucrarea este necesară pentru executarea contractului de muncă al lucrătorului temporar; și/sau
Prelucrarea este necesară pentru respectarea obligațiilor legale în materie de ocupare a forței de muncă, asigurări sociale și impozitare
Prelucrarea este necesară pentru executarea contractului de muncă al lucrătorului temporar; și/sau
Prelucrarea este necesară pentru respectarea obligațiilor legale în materie de ocupare a forței de muncă și asigurări sociale
Prelucrarea este necesară pentru executarea contractului de muncă al lucrătorului temporar; și/sau
Prelucrarea este necesară pentru realizarea intereselor legitime urmărite de Randstad, care includ dezvoltarea și formarea angajaților
Prelucrarea este necesară pentru executarea contractului de muncă al lucrătorului temporar; și/sau
Prelucrarea este necesară pentru realizarea intereselor legitime urmărite de Randstad, care includ protejarea activelor noastre
Prelucrarea este necesară în scopurile intereselor legitime urmărite de Randstad, care includ protecția activelor companiei, protecția intereselor sale legale și gestionarea litigiilor/a drepturilor în justiție
Prelucrarea este necesară în scopurile intereselor legitime urmărite de Randstad, care includ protecția activelor companiei, protecția intereselor sale legale și gestionarea litigiilor/a drepturilor în justiție
Prelucrarea este necesară pentru executarea contractului de muncă al lucrătorului temporar; și/sau
Prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea obligațiilor legale în materie de ocupare a forței de muncă și de asigurări sociale.
Dacă nu se întemeiază pe motivele de mai sus: Prelucrarea este necesară pentru realizarea intereselor legitime urmărite de Randstad, care includ protejarea angajaților săi, a activelor companiei, protejarea intereselor sale legale și gestionarea litigiilor; sau
protejarea intereselor vitale ale persoanelor vizate
Prelucrarea este necesară pentru executarea contractului de muncă al lucrătorului temporar; și
Prelucrarea este necesară pentru realizarea intereselor legitime urmărite de Randstad, care includ ameliorarea eficienței la locul de muncă și buna desfășurare a activității sale
Prelucrarea este necesară pentru respectarea obligațiilor legale în materie de ocupare a forței de muncă și pentru respectarea obligațiilor noastre legale în materie de dreptul muncii, impozitare și asigurări sociale, precum și a altor legi și reglementări
Prelucrarea este necesară pentru executarea contractului de muncă al lucrătorului temporar; și/sau
Prelucrarea este necesară pentru realizarea intereselor legitime urmărite de Randstad, care includ protejarea activelor noastre și asigurarea securității sistemelor noastre informatice
Prelucrarea este necesară pentru executarea contractului de muncă al lucrătorului temporar; și/sau
Prelucrarea este necesară pentru realizarea intereselor legitime urmărite de Randstad, care includ protejarea și securizarea activelor noastre, a dotărilor și a sistemelor noastre informatice, precum și a angajaților și colaboratorilor noștri
Prelucrarea este necesară pentru executarea contractului de muncă al lucrătorului temporar; și/sau
Prelucrarea este necesară pentru realizarea intereselor legitime urmărite de Randstad, care includ protejarea activelor noastre și asigurarea securității sistemelor noastre informatice
Prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime urmărite de Randstad, care includ protecția activelor companiei, protejarea intereselor sale legale și gestionarea drepturilor în justiție/a litigiilor; și/sau
Prelucrarea este necesară pentru a respecta obligațiile noastre legale (inclusiv atunci când autoritățile sau administrațiile solicită informații cu privire la un lucrător temporar)
Pe baza unui interes legitim urmărit de Randstad, care include asigurarea siguranței talentelor; și
În cazul în care temeiul de mai sus nu este posibil din cauză că legislația locală obligatorie impune acest lucru, numai în respectivele cazuri limitate acesta poate avea la bază un consimțământ
Prelucrarea este necesară pentru executarea contractului de muncă al lucrătorului temporar; și/sau
Prelucrarea este necesară pentru realizarea intereselor legitime urmărite de Randstad, care includ ameliorarea eficienței la locul de muncă și buna desfășurare a activității sale
În scopul intereselor legitime urmărite de Randstad, care includ protejarea activelor noastre și asigurarea securității sistemelor noastre de informații
Prelucrarea este necesară în scopurile intereselor legitime urmărite de Randstad, care includ protecția activelor companiei, protecția intereselor sale legale și gestionarea litigiilor/a drepturilor în justiție
(a) necesitatea (pre)contractuală pentru serviciile noastre în momentul stabilirii concordanței (de ex., prin intermediul Termenilor și Condițiilor de pe site-ul web) sau când încheiem un contract de muncă cu dvs., avem nevoie de anumite date pentru a putea întocmi acest contract și pentru a-l putea executa corect ulterior;
(b) Dacă și numai dacă procesul local nu s-ar concretiza într-un raport contractual cu caracter obligatoriu sub aspect juridic conform punctului (a) sau dacă legislația aplicabilă prevede altfel, excepția s-ar putea baza pe interesul nostru legitim de a construi și de a menține o relație;
(c) În baza consimțământului dvs.
Pe baza interesului nostru legitim de a efectua sondaje printre lucrătorii noștri temporari pentru a le înțelege mai bine nevoile, a ne îmbunătăți serviciile și a construi și menține o bună relație cu lucrătorii noștri temporari și cu clienții la care lucrează lucrătorii noștri temporari
Pe baza interesului nostru legitim de a organiza evenimente pentru a construi și a menține mai bine o relație bună cu comunitatea lucrătorilor temporari și cu clienții la care lucrează lucrătorii noștri temporari
Prelucrarea este necesară pentru realizarea intereselor legitime urmărite de Randstad, care includ ameliorarea eficienței la locul de muncă și buna desfășurare a activității sale
Prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime urmărite de Randstad, care includ îmbunătățirea eficienței la locul de muncă și desfășurarea corespunzătoare a activității sale, inclusiv respectarea legilor și a regulamentelor
Prelucrarea este necesară pentru realizarea intereselor legitime urmărite de Randstad, care includ interesul Randstad de dezvoltare a afacerii sale prin fuziuni, achiziții și transferuri de active.
Cât timp păstrăm datele dvs. cu caracter personal
Datele dvs. cu caracter personal vor fi păstrate pentru pe durata derularii relatiei de munca si ulterior, conform cerintelor din reglementarile interne aplicabile la nivelul Randstad.
Este posibil să vă păstrăm datele cu caracter personal atât timp cât este necesar în legătură cu orice litigiu real sau potențial (de ex., avem nevoie de aceste date cu caracter personal pentru a stabili sau a apăra drepturi în justiție), caz în care vom păstra datele dvs. cu caracter personal până la sfârșitul unui astfel de litigiu; și/sau pentru a ne permite să respectăm orice obligație legală sau de reglementare (de ex., în scopuri fiscale sau referitoare la pensii), caz în care vom păstra datele dvs. cu caracter personal atât timp cât impune obligația respectivă.]
-
relații de afaceri
În contextul Serviciilor noastre, prelucrăm datele dvs. cu caracter personal dacă lucrați pentru companii cu care desfășurăm (sau intenționăm să desfășurăm) relații comerciale (de ex., pentru a efectua oferte pentru Servicii și pentru a menține o relație de afaceri cu compania pentru care lucrați).
Care sunt datele cu caracter personal pe care le colectăm despre dvs.
Prelucrăm următoarele date cu caracter personal referitoare la dvs.:
- Informații de identificare – este posibil să prelucrăm numele dvs. și alte informații de contact (inclusiv adresa de e-mail, numărul de telefon fix și numărul de telefon mobil), sexul, semnătura digitală și limbile vorbite.
- Informații de natură profesională – este posibil să prelucrăm informații referitoare la activitatea dvs., inclusiv (fără limitare la) titlul postului dvs., locația și departamentul dvs.
- Fotografii și materiale video – în momentul participării la evenimente, întâlniri, conferințe etc., este posibil să prelucrăm fotografii sau videoclipuri cu dvs.
- Rezultatele sondajelor – este posibil să prelucrăm răspunsurile dvs. la întrebările din sondaje.
- Informații referitoare la vizitatori - atunci când accesați clădirile noastre, este posibil să colectăm numele dvs., datele de contact, numărul de înmatriculare al autovehiculului, actul de identitate etc., din motive de securitate. În cazul în care ni se permite prin lege să procedăm astfel, este posibil să vă solicităm să dezvăluiți informații despre starea dvs. de sănătate (inclusiv informații referitoare la infecțiile virale, gripă etc.) din motive care țin de sănătate și de siguranță.
- Informațiile pe care alegeți să le partajați cu noi – este posibil să prelucrăm informații suplimentare dacă alegeți să le partajați cu noi.
- Sancțiuni comerciale referitoare la dvs. - este posibil să verificăm dacă sunteți o persoană cu expunere politică, un cetățean special desemnat sau dacă sunteți supus(ă) în vreun alt fel sancțiunilor, în conformitate cu legile sau reglementările aplicabile.
De ce avem nevoie de datele dvs. cu caracter personal
Randstad prelucrează datele dvs. cu caracter personal numai în scopurile specificate mai jos:
Scopurile în care prelucrăm datele dvs. cu caracter personal
Pentru a administra și a gestiona relația contractuală dintre Randstad și clienții și furnizorii noștri
Dezvoltarea afacerii (inclusiv trimiterea de materiale de marketing direct și oferte)
Scopuri ce privesc dotările, securitatea și planificarea pentru situații de urgență
Gestionarea sănătății și a siguranței
Pentru desfășurarea de tranzacții corporative (inclusiv fuziuni, achiziții și transferuri de active)
Evenimente
Prevenirea, detectarea și investigarea cazurilor de fraudă
Asistența IT
Sondajele (inclusiv sondajele privind satisfacția)
Gestionarea litigiilor și acțiunile în justiție
Respectarea cerințelor legale sau de reglementare
Prevenirea, detectarea și investigarea cazurilor de fraudă
Pentru a monitoriza și a pune în aplicare conformitatea cu politicile și procedurile Randstad
Pentru a efectua audituri interne și externe
Temeiurile juridice pentru prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal
Necesar pentru executarea contractului dintre Randstad și client sau furnizor
În funcție de împrejurări, aceasta poate avea la bază fie consimțământul dvs., fie interesul nostru legitim de a întreține relații bune cu clienții sau furnizorii noștri actuali sau potențiali. Puteți alege întotdeauna să nu primiți materiale de marketing direct și oferte de la noi; consultați secțiunea „Drepturile dvs. privind protecția datelor” de mai jos
În scopul intereselor legitime urmărite de Randstad, care includ protejarea și asigurarea activelor noastre, a dotărilor noastre, a sistemelor noastre de informații și a oamenilor noștri
Prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime urmărite de Randstad, care includ protecția angajaților săi, a activelor companiei, protejarea intereselor sale legale și gestionarea drepturilor în justiție/a litigiilor; și/sau
protejarea intereselor vitale ale persoanelor vizate
Prelucrarea este necesară pentru realizarea intereselor legitime urmărite de Randstad, care includ interesul Randstad de dezvoltare a afacerii sale prin fuziuni, achiziții și transferuri de active
Pe baza interesului nostru legitim de a organiza evenimente pentru a construi și a menține mai bine o bună relație cu clienții și furnizorii noștri
Pentru a respecta obligațiile noastre legale când anumite autorități sau administrații solicită informații despre contactul nostru în calitate de client; și/sau
Prelucrarea este necesară în scopurile intereselor legitime urmărite de Randstad, care includ protecția activelor companiei, protecția intereselor sale legale și gestionarea litigiilor/a drepturilor în justiție
Prelucrarea este necesară în scopurile intereselor legitime urmărite de Randstad, care includ protejarea activelor noastre și asigurarea securității sistemelor noastre de informații
Pe baza interesului nostru legitim de a efectua sondaje printre clienții noștri, pentru a le înțelege mai bine nevoile, a ne îmbunătăți serviciile și a construi și înțreține mai bine o bună relație cu clienții noștri
Prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime urmărite de Randstad, care includ protecția activelor companiei, protejarea intereselor sale legale și gestionarea drepturilor în justiție/ a litigiilor cu clienții și furnizorii noștri
Prelucrarea este necesară pentru respectarea obligațiilor noastre legale sau de reglementare (de ex., obligațiile ce decurg din legislația fiscală privind păstrarea anumitor informații, inclusiv a datelor cu caracter personal)
Pentru a respecta obligațiile noastre legale când anumite autorități sau administrații solicită informații, inclusiv date cu caracter personal; și/sau
Prelucrarea este necesară în scopurile intereselor legitime urmărite de Randstad, care includ protecția activelor companiei, protecția intereselor sale legale și gestionarea litigiilor/a drepturilor în justiție
În scopul intereselor legitime urmărite de Randstad, care includ protejarea activelor noastre și asigurarea securității sistemelor noastre de informații
În scopul intereselor legitime urmărite de Randstad, care includ desfășurarea corespunzătoare a activităților sale și precizia raportării financiare
Cât timp păstrăm datele dvs. cu caracter personal
Este posibil să păstrăm datele dvs. cu caracter personal un timp mai îndelungat dacă acest lucru este necesar în legătură cu orice litigiu real sau potențial (de ex., avem nevoie de aceste date cu caracter personal pentru a stabili sau a apăra drepturi în justiție), caz în care vom păstra datele dvs. cu caracter personal până la sfârșitul unui astfel de litigiu; și/sau pentru a ne permite să respectăm orice obligație legală sau de reglementare (de ex., în scopuri fiscale sau referitoare la pensii), caz în care vom păstra datele dvs. cu caracter personal atât timp cât o impune respectiva obligație.
-
tehnologii de resurse umane
Utilizarea de către noi a tehnologiilor de Resurse Umane pentru corelarea talentelor și pentru servicii
Obiectivul nostru suprem este de a susține oamenii și organizațiile în realizarea adevăratului potențial al acestora. Considerăm că modalitatea cea mai bună de a realiza acest obiectiv este prin combinarea pasiunii pentru oameni cu puterea tehnologiilor de Resurse Umane din prezent. Prin tehnologii de Resurse Umane, ne referim la tehnologii care ne ajută să digitalizăm și să îmbunătățim o varietate de procese referitoare la recrutare.
De exemplu, utilizăm roboți de chat pentru a îmbunătăți experiența dvs. în calitate de talent. Roboții de chat le oferă candidaților oportunitatea de a răspunde la întrebări pe baza cerințelor postului pentru care aceștia candidează. Aceasta reprezintă o metodă ușor de utilizat, prin care candidații pot:
- să ne furnizeze informații relevante care pot să nu fie evidente direct din candidatura, profilul sau CV-ul unui candidat.
- să afle imediat dacă abilitățile lor îndeplinesc cerințele esențiale ale unui post și, dacă nu, să exploreze cu ușurință alte posturi sau să identifice lacunele din setul lor de aptitudini.
- să răspundă în orice moment convenabil pentru utilizator.
Ca parte din procesul de recrutare mai amplu, tehnologiile de Resurse Umane ne permit să conectăm mai rapid candidații cu consultanții noștri. La rândul său, acest lucru le permite consultanților noștri să susțină candidații în explorarea posturilor disponibile și să transmită mai rapid candidații potriviți către clienții noștri. Tehnologiile de Resurse Umane le permit consultanților noștri să găsească oameni nu doar pe baza posturilor pentru care aceștia se califică, ci și pe baza posturilor de care aceștia sunt interesați.
Îmbunătățirea experienței clienților
Tehnologiile de Resurse Umane ne permit să căutăm printr-un grup mai mare și mai diversificat de candidați, astfel încâd să ne perfecționăm capacitatea de a găsi cel mai bun talent cu cel mai relevant set de aptitudini pentru clienții noștri. Datorită acestor tehnologii, consultanții noștri se pot concentra pe sarcini care necesită trăsături umane autentice, pe care tehnologia nu le poate imita: creativitatea și emoția.
Semnalizatoarele web
E-mailurile noastre pot conține un „pixel de semnalizare web” individual, unic pentru fiecare campanie, pentru a ne comunica dacă e-mailurile noastre sunt deschise și pentru a verifica clicurile efectuate pe linkurile sau pe anunțurile din cadrul e-mailului. Este posibil să folosim aceste informații, printre altele, pentru a identifica e-mailurile noastre sunt mai interesante pentru utilizatori, pentru a întreba dacă utilizatorii care nu deschid e-mailurile noastre doresc să continue să le primească și pentru a ne informa clienții de publicitate, în mod agregat, câți utilizatori au făcut clic pe anunțurile lor publicitare. Pixelul va fi șters atunci când ștergeți e-mailul. Dacă nu doriți ca pixelul să fie descărcat pe dispozitivul dvs., trebuie să selectați opțiunea de a primi e-mailuri de la noi în format de simplu text, în loc de HTML.
Utilizarea responsabilă a tehnologiilor de resurse umane
Randstad se angajează să utilizeze în mod etic și responsabil tehnologiile de resurse umane inovatoare. Randstad nu utilizează aceste tehnologii ca înlocuitor pentru oameni sau pentru interacțiunile umane în nicio parte a proceselor sale. Dimpotrivă, modul în care utilizăm tehnologiile de resurse umane este menit a face interacțiunile cu clienții și cu candidații mai personale, mai relevante și mai semnificative.
Ne străduim să implicăm oameni de fiecare dată când luăm decizii care au un impact semnificativ asupra dumneavoastră. Dacă, în cazuri excepționale, ne-am putea afla în situația de a lua asemenea decizii pe baza unui proces complet automatizat (adică fără implicarea oamenilor), o vom face numai acolo unde acest lucru ne este permis prin lege și după ce vă vom fi înștiințat.
Pentru a ne asigura că toți candidații sunt tratați echitabil, luăm măsuri pentru evitarea lipsei de imparțialitate acolo unde utilizăm tehnologii de resurse umane. De exemplu:
- Testăm în mod regulat rezultatele generate de aceste tehnologii, pentru a identifica eventuala lipsă de imparțialitate și de echitate.
- Ne bazăm cu regularitate pe expertiza specialiștilor pentru ameliorarea modului în care identificăm și eliminăm lipsa de imparțialitate.
- Atât consultanții noștri, cât și algoritmii de căutare și selecționare sunt antrenați temeinic și lucrează mereu împreună.
-
cu cine partajăm datele dvs. cu caracter personal
Este posibil să partajăm datele dvs. cu caracter personal:
- cu alte entități ale grupului de companii Randstad. Facem parte dintr-un grup multinațional de companii și, uneori, este posibil să partajăm date cu caracter personal cu alte grupuri de companii Randstad, în scopul gestionării eficiente a activităților de afaceri, al respectării cerințelor legale și de reglementare și pentru a pune Serviciile noastre la dispoziția dvs. (inclusiv selecționare) și a clienților noștri. Pentru o trecere în revistă a acestor entități, faceți clic aici.
- cu clienții Randstad. În sfera de aplicare a serviciilor noastre, inclusiv recrutare și angajare cu caracter temporar.
- cu terții care pun la dispoziție servicii conexe de resurse umane pentru utilizare (de ex., furnizorii de servicii de salarizare).
- cu terții furnizori de servicii de IT (de ex., utilizăm un furnizor extern pentru a ne susține infrastructura IT; de ex., o parte importantă a programelor noastre software și a bazelor noastre de date este localizată într-un mediu cloud, administrat de un furnizor terț).
- cu terții furnizori de servicii de marketing (de ex., este posibil să vă stocăm datele cu caracter personal într-o aplicație CRM din cloud, care este găzduită și pusă la dispoziție de un furnizor de servicii terț; de ex., atunci când folosim un furnizor de servicii terț pentru a organiza un eveniment, este posibil să partajăm datele dvs. cu caracter personal cu respectivul terț, pentru a vă invita la respectivul eveniment.
- cu furnizorii de servicii profesionale (de ex., cu auditorii noștri, cu consultanții noștri fiscali sau cu consilierii noștri juridici).
- cu băncile și companiile de asigurări (de ex., pentru a plăti salariile angajaților noștri cu caracter temporar, partajăm anumite date cu caracter personal ale acestora cu banca noastră).
- cu fondurile de pensii.
- cu autoritățile publice (de ex., în conformitate cu legislația aplicabilă, Randstad trebuie să divulge date cu caracter personal autorităților de asigurări sociale și autorităților fiscale).
- cu autoritățile de aplicare a legii, cu instanțele și autoritățile de reglementare (de ex., în cadrul unei anchete penale, poliția ne poate solicita să le transmitem anumite date cu caracter personal).
Este, de asemenea, posibil să divulgăm datele dvs. cu caracter personal unor terți:
- în situația în care vindem sau cumpărăm orice afacere sau active, caz în care este posibil să divulgăm datele dvs. cu caracter personal potențialului vânzător sau cumpărător al respectivei afaceri sau al respectivelor active; sau
- dacă toate sau o parte substanțială din activele noastre sunt achiziționate de o terță parte, caz în care datele cu caracter personal pe care le deținem cu privire la dvs. pot deveni unul dintre activele transferate.
Atunci când partajăm datele dvs. cu caracter personal în modurile descrise mai sus, este posibil ca respectivele date cu caracter personal să fie transferate atât în interiorul cât și în afara Spațiului Economic European (SEE). În situația în care vă transferăm datele cu caracter personal pe plan internațional, o vom face numai în condițiile legislației aplicabile și vom pretinde un nivel adecvat de protecție pentru datele dvs. cu caracter personal, precum și punerea în aplicare a unor măsuri de securitate corespunzătoare. Este posibil ca datele dvs. cu caracter personal să fie transferate din țări membre ale SEE în țări situate în afara SEE (cum ar fi Statele Unite ale Americii). În asemenea cazuri, vom pretinde respectarea următoarelor măsuri de siguranță:
- Legile țării în care vi se transferă datele cu caracter personal asigură un nivel de protecție adecvat. Faceți clic aici pentru lista țărilor din afara SEE care, potrivit Comisiei Europene, oferă un nivel adecvat de protecție a datelor; sau
- Transferul este supus clauzelor standard de protecție a datelor aprobate de Comisia Europeană. Informații suplimentare referitoare la clauzele de protecție a datelor sunt disponibile aici; sau
- Orice alte măsuri de siguranță aplicabile și adecvate, în conformitate cu articolul 46 al Regulamentului general al UE privind protecția datelor (2016/679).
Pentru informații suplimentare referitoare la măsurile de siguranță pe care le-am implementat pentru a vă proteja datele cu caracter personal pe plan internațional, vă rugăm să ne contactați la privacy@randstad.ro.
-
cum vă vom proteja datele cu caracter personal
Am pus în aplicare măsuri de securitate de natură tehnică și organizațională pentru a vă proteja datele cu caracter personal împotriva pierderii accidentale, precum și împotriva folosirii, modificării, distrugerii, divulgării sau accesării neautorizate a acestora. Limităm accesul la datele dvs. cu caracter personal la acele persoane care au necesitatea reală de a le cunoaște în cadrul activităților lor profesionale. Persoanele care prelucrează datele dvs. cu caracter personal se supun regulilor Randstad privind securitatea informațiilor și a sistemelor IT, reglementărilor privind protecția datelor și altor reglementări și directive interne aplicabile activității de prelucrare a datelor cu caracter personal.
Deși punem în aplicare măsuri pentru a vă proteja datele cu caracter personal, este important să înțelegeți că siguranța lor deplină, în proporție de 100%, nu poate fi garantată. Prin urmare, aplicăm proceduri pentru a face față incidentelor ce pot afecta securitatea datelor și pentru a ne conforma cerințelor legale aplicabile detectării, gestionării și notificării eventualelor încălcări ale securității datelor cu caracter personal.
-
drepturile dvs. referitoare la protecția datelor
Cu privire la datele dvs. cu caracter personal, dispuneți de următoarele drepturi:
Drepturi
1. Dreptul la informare
2. Dreptul dela acces la date
3. Dreptul la rectificarea datelor
4. Dreptul la ștergerea datelor
5. Dreptul la restricționarea prelucrării
6. Dreptul la portabilitatea datelor
7. Dreptul de a vă opune prelucrării
8. Dreptul de a vă retrage consimțământul
9. Dreptul de a vă opune deciziilor automatizate
Ce înseamnă aceasta?
Aveți dreptul de a vi se pune la dispoziție informații clare, transparente și ușor de înțeles cu privire la modul în care vă folosim datele cu caracter personal și la drepturile ce vă revin. De aceea vă punem la dispoziție informațiile din prezenta politică.
Aveți dreptul să accesați datele cu caracter personal pe care le păstrăm despre dvs. - și aceasta pentru că ne dorim să aveți cunoștință de datele cu caracter personal referitoare la dvs. pe care le deținem, precum și să vă permitem să verificați dacă vă prelucrăm datele cu caracter personal în conformitate cu legile și reglementările aplicabile privind protecția datelor.
Dacă datele dvs. cu caracter personal sunt incorecte sau incomplete, aveți dreptul să solicitați rectificarea datelor dvs. cu caracter personal.
Acest drept mai este cunoscut sub denumirea de „dreptul de a fi uitat“ și, în termeni simpli, vă permite să solicitați ștergerea sau eliminarea datelor dvs. cu caracter personal atunci când nu avem niciun motiv convingător pentru a le păstra. Dreptul la ștergere nu este unul cu caracter general, ci există excepții.
În anumite situații, aveți dreptul de a „bloca“ sau suprima utilizarea suplimentară a datelor dvs. cu caracter personal. Atunci când se restricționează prelucrarea, putem continua să vă stocăm datele cu caracter personal, însă nu le mai putem utiliza suplimentar. Menținem liste cu persoanele care au solicitat „blocarea“ utilizării suplimentare a datelor lor cu caracter personal, pentru a ne asigura că această restricție se respectă în viitor.
În anumite situații, aveți dreptul să obțineți și să refolosiți datele dvs. cu caracter personal într-un format structurat, utilizat frecvent și care poate fi citit automat. În plus, atunci când se aplică anumite condiții, aveți dreptul de a vi se transfera direct către o terță parte respectivele date cu caracter personal.
Aveți dreptul de a vă opune anumitor tipuri de prelucrare, în anumite situații. În special, dreptul de a vă opune prelucrării datelor dvs. cu caracter personal pe baza intereselor noastre legitime sau din motive de interes public; dreptul de a vă opune prelucrării în scopuri de marketing direct (inclusiv elaborarea de profiluri); dreptul de a vă opune utilizării datelor dvs. cu caracter personal pentru scopuri de cercetare științifică sau istorică ori în scopuri statistice, în anumite situații.
Dacă prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal de către noi este bazată în mod specific pe consimțământul dvs., aveți dreptul de a vă retrage acest consimțământ în orice moment. Acesta include dreptul dvs. de a vă retrage consimțământul pentru utilizarea datelor dvs. cu caracter personal de către noi în contextul sondajelor voluntare printre angajați.
Aveți dreptul de a nu fi supus(ă) unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automatizată, inclusiv elaborarea de profiluri, care produce efecte juridice pentru dvs. sau care vă afectează semnificativ într-un mod similar. Deciziile automatizate iau naștere atunci când un sistem electronic utilizează date cu caracter personal pentru a lua o decizie fără intervenție umană. Acest drept nu are un caracter general, ci există excepții. De exemplu, ni se permite să utilizăm procesul decizional automatizat atunci când acest lucru este necesar pentru executarea unui contract cu dvs. și sunt instituite măsuri corespunzătoare pentru protejarea drepturilor dvs. Pentru mai multe informații, consultați secțiunea „Tehnologii inovatoare pentru resurse umane”.
Vă puteți exercita drepturile prin transmiterea unei cereri in atentia responsabilului cu protectia datelor la adresa de e-mail privacy@randstad.ro. Vom gestiona solicitarea dvs. cu grijă deosebită pentru a ne asigura că vă puteți exercita drepturile în mod eficace. Vă putem solicita o dovadă a identității pentru a ne asigura că nu partajăm datele dvs. cu caracter personal cu nimeni altcineva în afară de dvs.! Trebuie să fiți conștient(ă) de faptul că, în cazuri speciale (de exemplu, din cauza cerințelor legale), este posibil să nu putem da curs imediat solicitării dvs.
În orice caz, în termen de o lună de la solicitarea dvs., vă vom informa cu privire la acțiunile întreprinse. Aveți dreptul de a depune plângere la o autoritate de supraveghere a protecției datelor: ANSPDCP cu sediul in B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti si avand adresa de e-mail anspdcp@dataprotection.ro.
-
modificări aduse prezentei politici privind protecția datelor
Este posibil să actualizăm prezenta politică în mod ocazional. Mai jos în prezenta politică, puteți vedea data la care a fost efectuată ultima modificare. Vă sfătuim să examinați în mod regulat prezenta politică, astfel încât să aveți cunoștință de toate modificările.