manager zonal / coordonator filiala sibiu

postat
contact
randstad romania
aplică acum

descriere job

postat
locație
sibiu
sector
Vânzări / comerț
număr de referință
2052 / 2863
contact
randstad romania
NU este obligatoriu să vă înscrieți CV-ul pentru a aplica pentru această poziție, dar dacă aveți o versiune actualizată, este un ajutor important pentru noi. Dacă nu este actualizat sau nu este disponibil acum, îl puteți încărca mai târziu, în orice moment când vă conectați la profilul dvs.

Organisation/Department

Comercial



Job description

Suntem in cautarea unei persoane potrivite pentru rolul de Manager Zonal pentru o companie 100% românească, cu o traditie de peste 25 de ani în producția și comercializarea de tamplarie termoizolanta premium.

Cu ce te vei ocupa?

- asigura managementul general al filialei: organizeaza/coordoneaza departamentele existente si activitatea membrilor acestora, colaboreaza cu institutiile - autoritatile locale si nationale;    

- coordonează activitatea de vânzări în zona pe care o are in subordine, în conformitate cu politica de vânzare a firmei;
- stabilește strategii specifice fiecărui punct de lucru pentru implementarea procedurilor de la sediul central;
- urmărește zilnic activitatea agenților de vânzări și a magazinelor/punctelor de lucru, asigurandu-se de aplicarea corectă a procedurilor operaționale;
- efectuează vizite periodice în magazinele/showroom-urile din subordine în vederea obținerii de feedback în urma aplicării procedurilor;
- asigură unui echilibru permanent al costurilor operaționale;
- asigură corectitudinea informațiilor furnizate către întreg personalul din subordine, către toate departamentele din firmă cu care colaborează, precum și către toți partenerii și clienții;
- realizează obiectivele de vânzări și cresterea cotei de piață prin atingerea targetului lunar, trimestrial si anual agreat;
- propune planuri de acțiune în vederea creșterii vânzărilor și a obținerii de profit în zona alocată/de acoperire;
- monitorizează prezența și activitatea în zonă a competitorilor și asigură o informare promptă și eficientă cu privire la concurență;

- prospectează piața, analizează și propune relocarea anumitor magazine sau deschiderea altora noi;
- menține și dezvoltă portofoliul de clienți din zona alocată; actualizarea în mod constant a bazei de date a companiei;

- stabilește și susține întâlniri cu potențiali clienți, în scopul identificării nevoilor acestora și a creării unei relații profesionale pe termen mediu și lung;  

- oferă consultanță de specialitate asistând clienții în luarea celei mai bune decizii pe toată perioada procesului de contractare, cât și după finalizarea acestuia;
- verifică circulația corectă a documentelor fiscale, ține evidența plăților și ia măsuri pentru respectarea termenelor de plată din contractele de vânzare-cumpărare;
- identifică factorii motivaționali pentru fiecare persoană, îi responsabilizează și îi stimulează pentru atingerea performanțelor;
- evaluează performanțele profesionale ale angajaților filialei și realizează propuneri de îmbunătățire și/sau perfecționare a pregătirii profesionale;

- selecționează și propune spre angajare persoane care corespund criteriilor pentru poziții din subordinea sa;

- gestionează procesul de vânzare și post-vânzare pentru toate produsele din portofoliul;

- negociază contractele comerciale respectând politica de ofertare a companiei;

- realizarea și transmiterea periodică a analizelor și rapoartelor de activitate - vânzări.
- execută orice alte dispoziții date de superiorul ierarhic în realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei, în limitele respectării temeiului legal.



Requirements

- experiență de minim 2 ani pe o poziție similară;
- experiență de minim 3 în vânzări (constituie avantaj experiența în domeniul vânzării produselor de tâmplărie);

- buna cunoastere a pietei de tamplarie termoizolanta: dinamica, trenduri, tendinte, competitie;
- competente in luarea deciziilor și asumarea responsabilităților;
- atenție la detalii și autoorganizare;
- foarte bune abilități de analiză, sinteză, management al timpului și organizare strategică în vânzare dar și în gestionarea echipelor din subordine;
- inițiativă, proactivitate în identificarea de potențiali clienți/ parteneri, seriozitate și perseverență în atingerea obiectivelor propuse;
- experiență demonstrată în implementarea și asigurarea unui proces de vânzări eficient;
- prezență placută, agreabilă cu o bună capacitate de a comunica, înțelege și relaționa ușor cu diferite categorii socio-profesionale;
- atitudine pozitivă și abordare consultativă;
- bune cunoştinţe de operare a pachetului Microsoft Office; 

- cunoştinţe de limba engleză - nivel mediu/ avansat;

- permis de conducere categoria B și disponibilitate la deplasări în teritoriu;

- studii superioare finalizate - tehnice sau economice.



Offer

- sesiuni de training specific activității și suport în procesul de integrare organizațională;

- posibilitatea de dezvoltare profesională în cadrul unei companii cu operațiuni la nivel național și continental;

- pachet salarial alcătuit din parte fixă și parte variabilă corelată cu indicatorii de performanță;

- instrumente adecvate de lucru: laptop, telefon, autoturism de serviciu.



Applications

loredana.draghici@randstad.ro