senior corporate banking in bucuresti

postat
contact
marinela dan, randstad romania
tip job
permanent
aplică acum

descriere job

postat
locație
bucuresti
sector
SSC
tip job
permanent
număr de referință
29 / 32
contact
marinela dan, randstad romania
aplică acum
NU este obligatoriu să vă înscrieți CV-ul pentru a aplica pentru această poziție, dar dacă aveți o versiune actualizată, este un ajutor important pentru noi. Dacă nu este actualizat sau nu este disponibil acum, îl puteți încărca mai târziu, în orice moment când vă conectați la profilul dvs.

descriere job

Organisation/Department

Call-Center

Job description

-gestioneaza activitătile operative stabilite pe baza obiectivelor și priorităților/scadentelor atribuite de responsabilul său, utilizand aplicatii informatice și softul specializat, in conformitate cu manualele, criteriile, practicile și procedurile predefinite
-dobandește cunostintele și abilitătile tehnice și operative necesare pentru dezvoltarea lor
-oferă activităti de asistenta inbound (apeluri, ticket on-line, e-mailuri)/outbound pentru servicii care se incadreaza in aria de activitate
-cauta informațiile solicitate de catre client utilizand instrumentele disponibile
-documenteaza toate informatiile legate de apel în conformitate cu procedurile standard de operare
-identifica, raportează și gestionează incidentele legate de serviciul gestionat



Requirements

-absolvent de studii superioare (profilul economic reprezinta un avantaj)
-limba engleza nivel avansat C1/C2
-limba italiana nivel avansat C1/C2
-experienta minim 2 ani intr-o pozitie similara (contact center, suport tehnic, call-center)
-experienta calculator: pachet Office + configurari browsere Internet
-rabdare, empatie, orientare catre client, punctualitate, disponibilitate pentru a invata mereu lucruri noi
-disponibilitate pentru lucru in ture (L-S, ture cuprinse in intervalul 08.00-21.00)



Offer

-contract perioada nedeterminata
-pachet salarial atractiv
-diverse beneficii si bonusuri



Applications