operator call-center limba italiana | bucuresti

postat
contact
marinela dan, randstad romania
tip job
permanent
aplică acum

descriere job

postat
locație
bucuresti
sector
SSC
tip job
permanent
număr de referință
580 / 34
contact
marinela dan, randstad romania
NU este obligatoriu să vă înscrieți CV-ul pentru a aplica pentru această poziție, dar dacă aveți o versiune actualizată, este un ajutor important pentru noi. Dacă nu este actualizat sau nu este disponibil acum, îl puteți încărca mai târziu, în orice moment când vă conectați la profilul dvs.

Organisation/Department

Call-Center

Job description

Activitati de suport inbound pentru clientii posesori de POS-uri, suport acordat pentru probleme tehnice legate de:

-actualizare/resetare soft
-informatii privind operatiunile efectuate prin intermediul POS
-anulare tranzactii
-informatii privind circuitele bancare (VISA/Mastercard, AmericanExpress)
-suport platforma plati online (E-commerce)

Activitati de suport inbound pentru clientii posesori de carduri de credit/debit:

-blocare/deblocare carduri (in urma pierderii/furtului acestora)
-monitorizarea si gestiunea semnalarilor primite in urma utilizarii frauduloase a cardurilor


Requirements

-studii medii (absolvite in Romania cu diploma BAC sau 13 clase absolvite in Italia) sau superioare (finalizare/in curs)
-cunostinte limba italiana nivel avansat B2/C1 (scris/vorbit)
-cunostinte limba engleza nivel B1 (avantaj)
-pachet Ms Office (Excel, Word, Acces)
-experienta de minim 2 ani intr-un domeniu similar (call-center, customer support, banking, sales)
-disponibilitate pentru program de lucru in ture (ture 24/7 sau ture in intervalul 07:00-01:00)

Offer

-pachet salarial atractiv
-diverse beneficii si bonusuri
-contract de munca perioada nedeterminata
-training intern




Applications

Marinela Dan