consilier relații clienți - limba italiană | lucru de acasă

postat
contact
ioana vitan, randstad romania
tip job
permanent
aplică acum

descriere job

postat
locație
lucru de acasă
sector
SSC
tip job
permanent
număr de referință
603 / 610
contact
ioana vitan, randstad romania
NU este obligatoriu să vă înscrieți CV-ul pentru a aplica pentru această poziție, dar dacă aveți o versiune actualizată, este un ajutor important pentru noi. Dacă nu este actualizat sau nu este disponibil acum, îl puteți încărca mai târziu, în orice moment când vă conectați la profilul dvs.
Recrutăm în numele clientului nostru Amazon, candidați dornici de a contribui la buna funcționare și desfășurare a serviciilor de relații clienți. De a furniza în timp util servicii exacte și profesionale.

Consilierii vor comunica cu clienții Amazon prin telefon, e-mail și chat. Aceștia vor utiliza o varietate de instrumente software pentru a putea accesa conturile clienților, pentru a studia și revizui politicile și pentru a comunica soluții eficiente într-un mediu agreabil și într-un ritm alert.

Candidatul ideal va avea următoarele abilitați și calități:

Interacțiunea cu clienții:

- capacitatea de a determina nevoile clienților și de a oferi soluții adecvate într-o manieră promptă și profesională;
- capacitatea de a intelege nevoia de actiune urgenta, angajament si calitate atunci cand se adreseaza nevoilor clientilor;
- capacitatea de a empatiza și de a prioritiza nevoile clienților;
- atenție meticuloasă la detalii;
- susținerea valorilor companiei și respectarea fiecărui client;
- emanarea de răbdare și stăpânire de sine cu fiecare client;
- capacitatea de a rezolva conflictele și de a stabili așteptări adecvate cu clienții.

Abilități de comunicare:

- capacitatea de a utiliza serviciile de telefon, email si chat ca mijloc de comunicare cu clientii;
- capacitatea de a înțelege în mod clar și de a răspunde în mod corespunzător problemelor pe care le prezintă clienții;
- capacitatea de a comunica în mod clar și concis cu clienții externi, precum și cu colegii și departamentele interne;
- capacitatea de a compune răspunsuri scrise corecte din punct de vedere gramatical și lămuritoare la problemele clientului;
- capacitatea de a documenta activitățile din conturile clienților cu atenție și în mod concis
- abilități de rezolvare a problemelor;
- capacitatea de a aborda problemele în mod logic și cu o judecată bună pentru a asigura rezultatul corespunzător pentru client;
- capacitatea de a lua decizii adecvate în numele clientului în mod rapid și eficient;
- dorința de a învăța în mod continuu;
- orientat către soluții și auto-motivat;
- capacitatea de a prioritiza în mod eficient timpul de lucru pentru a asigura eficiența.

Calificări de bază:

- fluent italiană (scris și vorbit);
- internet - minim 5 Mbps viteză;
- spațiu de lucru dedicat acasă (fără zgomot de fond, întreruperi și distragere a atenției);
- experiență în gestionara interogărilor clienților, fie prin telefon, e-mail sau față în față;
- familiaritate dezvoltata in utilizarea platformelor de cumpărăturile online;
- trebuie să fie o persoană care învață rapid.