descriere job postat vineri, 6 mai 2022 locație bucureşti, bucuresti sector Serviciu clienți număr de referință 1969 / 2737 contact randstad romania aplică acum înapoi Aplică Aplicați cu ușurință, fără un rezumat, cu câteva clicuri. aplicație rapidă Importați automat datele necesare din profilul Linkedin. înscrieți-vă cu profilul Linkedin Întreabă-ne trimite pe email acest job imprimă NU este obligatoriu să vă înscrieți CV-ul pentru a aplica pentru această poziție, dar dacă aveți o versiune actualizată, este un ajutor important pentru noi. Dacă nu este actualizat sau nu este disponibil acum, îl puteți încărca mai târziu, în orice moment când vă conectați la profilul dvs. Job descriptionPrimary Responsibilities:• Effectively communicate technical information to both technical and non-technicalpersonnel;• Properly translates all support incidents with detail and accuracy;• Communicates with co-workers to research problems and find solutions in a timelymanner;• Facilitate the flow of information throughout the Integration team;• Maintain a good communication with co-workers;• Enthusiastically support, actively promote and demonstrate superior customer service inaccordance with department and company standards and programs;• Provide first help desk support to a diverse group of internal customers.RequirementsRequirements:• Excellent English & Chinese written and verbal communication skills;• Proficiency in MS Office (MS Excel and MS Outlook, in particular);• Communicate effectively with all levels of Team Members, guests and outside contacts;• Work effectively in a fast-paced environment;• Excellent time management skills and ability to multi-task and prioritize work;• Attention to detail and problem-solving skills;• A creative mind with an ability to suggest improvementsOfferWe’re now looking for a dynamic and committed Technical Support to join our client's growing team. împărtășește Facebook LinkedIn Twitter