descriere job postat marți, 19 aprilie 2022 locație bucureşti, bucuresti sector Serviciu clienți număr de referință 1926 / 2668 contact randstad romania aplică acum înapoi Aplică Aplicați cu ușurință, fără un rezumat, cu câteva clicuri. aplicație rapidă Importați automat datele necesare din profilul Linkedin. înscrieți-vă cu profilul Linkedin Întreabă-ne trimite pe email acest job imprimă NU este obligatoriu să vă înscrieți CV-ul pentru a aplica pentru această poziție, dar dacă aveți o versiune actualizată, este un ajutor important pentru noi. Dacă nu este actualizat sau nu este disponibil acum, îl puteți încărca mai târziu, în orice moment când vă conectați la profilul dvs. OfferResponsabilitati- Insusirea si aplicarea ulterioara a informatiilor puse la dispozitie de catre companie privindmodalitatea de lucru si standardele de calitate acceptate;- Solutionarea solicitărilor alocate (de exemplu: solicitariprimite via e-mail chat etc) sau redirectionarea solicitarilor care depasesc aria deresponsabilitate catre persoana responsabila din cadrul departamentului sau companiei, dupacaz;- Preluarea comenzilor de la client, strict venite pe e-mail/chat/platfome Cerinte - Excelentă comunicare orala si in scris;- Utilizarea Microsoft Word, Excel la nivel de baza; împărtășește Facebook LinkedIn Twitter