customer service analyst | timişoara

postat
contact
randstad romania
aplică acum

descriere job

postat
locație
timişoara, timis
sector
Serviciu clienți
număr de referință
1404 / 1784
contact
randstad romania
NU este obligatoriu să vă înscrieți CV-ul pentru a aplica pentru această poziție, dar dacă aveți o versiune actualizată, este un ajutor important pentru noi. Dacă nu este actualizat sau nu este disponibil acum, îl puteți încărca mai târziu, în orice moment când vă conectați la profilul dvs.


Job description

  • management of orders;
  • data management;
  • financial areas: credits management, billing/invoicing;
  • periodic reports (internally);
  • document management-back office/via email.




Requirements

  • German language advanced level (B2-C1)+ medium level of English;
  • MS Office package (Outlook, Excel, Word, PowerPoint);
  • client support/customer service experience;
  • ability to work efficiently in a fast-paced environment;
  • ability to learn fast and adapt easily.




Offer

  • customized monthly salary;
  • extra financial benefits: meal tickets, annual performance bonus, referral bonus;
  • holidays bonuses: Easter, Christmas, etc.;
  • additional wellbeing benefits: private medical subscription

delighting your reading taste- Bookster.