agent call center - limba italiana | braşov

postat
contact
randstad romania
aplică acum

descriere job

postat
locație
braşov, brasov
sector
Serviciu clienți
număr de referință
1266 / 1574
contact
randstad romania
NU este obligatoriu să vă înscrieți CV-ul pentru a aplica pentru această poziție, dar dacă aveți o versiune actualizată, este un ajutor important pentru noi. Dacă nu este actualizat sau nu este disponibil acum, îl puteți încărca mai târziu, în orice moment când vă conectați la profilul dvs.

Organisation/Department

Customer Service



Requirements

-studii medii (absolvite in Romania cu diploma BAC sau 13 clase absolvite in Italia )

-cunostinte limba italiana nivel C1

-disponibilitate de a lucra in 2 ture L-D, interval 09:00-21:00




Offer

Agentii ofera suport telefonic(intra in aria tehnica) in limba italiana, clientilor unuia dintre colaboratorii nostri.


Interacțiunea cu clienții:

  • capacitatea de a determina nevoile clienților și de a oferi soluții adecvate într-o manieră promptă și profesională;
  • capacitatea de a intelege nevoia de actiune urgenta, angajament si calitate atunci cand se adreseaza nevoilor clientilor;
  • capacitatea de a empatiza și de a prioritiza nevoile clienților;
  • atenție la detalii;
  • susținerea valorilor companiei și respectarea fiecărui client.


Abilități de comunicare:

  • capacitatea de a utiliza serviciile de telefon, email si chat ca mijloc de comunicare cu clientii;
  • capacitatea de a înțelege în mod clar și de a răspunde în mod corespunzător problemelor pe care le prezintă clienții;
  • capacitatea de a comunica în mod clar și concis cu clienții externi, precum și cu colegii și departamentele interne;
  • capacitatea de a compune răspunsuri scrise corecte din punct de vedere gramatical și lămuritoare la problemele clientului;
  • capacitatea de a documenta activitățile din conturile clienților cu atenție și în mod concis
  • abilități de rezolvare a problemelor;
  • capacitatea de a aborda problemele în mod logic și cu o judecată bună pentru a asigura rezultatul corespunzător pentru client;
  • capacitatea de a lua decizii adecvate în numele clientului în mod rapid și eficient;
  • dorința de a învăța în mod continuu;
  • orientat către soluții și auto-motivat;
  • capacitatea de a prioritiza în mod eficient timpul de lucru pentru a asigura eficiența.






Applications

denisa.pricoliciu@randstad.ro

georgiana.magureanu@randstad.ro

oana.huhurez@randstad.ro