Organisation/Department
Call center
Job description
Activitati de suport inbound pentru clientii posesori de POS-uri, suport acordat pentru probleme tehnice legate de:
- actualizare/resetare soft
- informatii privind operatiunile efectuate prin intermediul POS
- anulare tranzactii
- informatii privind circuitele bancare (VISA/Mastercard, AmericanExpress)
- suport platforma plati online (E-commerce)
Requirements
-studii medii (absolvite in Romania cu diploma BAC sau 13 clase absolvite in Italia ) sau superioare (finalizate sau in curs)
-cunostinte limba italiana nivel C1
-cunostinte limba engleza nivel B2
-pachet Ms Office (Excel, Word, Acces)
-experienta minim 12 luni intr-un domeniu similar (call-center, customer support)
-disponibilitate de a lucra in ture
Offer
Oferim noilor colegi:
-pachet salarial atractiv
-diverse beneficii si bonusuri
-training intern
-contract de munca perioada nedeterminata
-oportunitatea de a lucra intr-o echipa profesionista, tanara si dinamica
Applications
Asteptam CV-urile persoanelor interesate pe adresa: marinela.dan@randstad.ro.