specialist colectare debite | bucureşti

postat
contact
randstad romania
aplică acum

descriere job

postat
locație
bucureşti, bucuresti
sector
Real estate/ Imobilire
număr de referință
1056 / 1219
contact
randstad romania
NU este obligatoriu să vă înscrieți CV-ul pentru a aplica pentru această poziție, dar dacă aveți o versiune actualizată, este un ajutor important pentru noi. Dacă nu este actualizat sau nu este disponibil acum, îl puteți încărca mai târziu, în orice moment când vă conectați la profilul dvs.


Job description

∙ Verificarea si actualizarea bazelor de date cu informatii despre clientii restantieri;

∙ Mentinerea bazei de date privind detaliile de contact ale clientilor;

∙ Realizarea de rapoarte cu privire la situatia chiriasilor; 

∙ Realizarea de rapoarte pentru management; 

∙ Transmiterea de notific ri scrise si telefonice clientilor in vederea colectarii creantelor;

∙ Proceseaza si raporteaza informatii referitoare la activitatea departamentului si situatia financiara a clientilor;

∙ Oferirea de suport clientilor in alegerea celor mai potrivite metode de plata a restantelor;  agrearea transelor si termenelor de plata cu seful direct sau Direcorul General; 

∙ Urmarirea platilor efectuate, introducerea datelor acestora in sistemele relevante; 

∙ Analizarea situatiei restantierilor impreuna cu Directorul Financiar si adoptarea unei strategii de recuperare a sumelor restante; 

∙ Calculul penalitatilor; 

∙ Colaborarea cu departamentul contabil si facturare in vederea verificarii corectitudinii debitelor;

∙ Cunoasterea situatiei financiare a chiriasului;

∙ Participa la auditul periodic participand la furnizarea documentelor si informatiilor necesare catre auditor.



Requirements

∙ Cunostinte limba engleza – nivel avansat (scris si vorbit), se va lucra cu contracte in limba engleza

∙ Cunoastere a pachetului Microsoft Office (Excel, Word), Outlook, Internet, Power Point – in special cunostinte Excel nivel la avansat

∙ Experienta colectare debite minim 1 an

∙ Foarte bune abilitati de comunicare si de exprimare in limba romana si engleza (vorbit, scris)

∙ Gandire logica, corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii 

∙ Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca 

∙ Persoana motivata, interes pentru dezvoltarea profesionala proprie 

∙ Persoana atenta la detalii, cu simt analitic si disponibilitate de a invata  

∙ Cunostinte de operare in SAP – constituie avantaj 






Offer

∙ Salariu corespunzator performantei si activitatii desfasurate;

∙ Mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara si dinamica;

∙ Oportunitate de dezvoltare a carierei;

∙ Tichete de masa, asigurare si abonament medical.