manager transport | bucureşti

postat
contact
randstad romania
aplică acum

descriere job

postat
locație
bucureşti, bucuresti
sector
Logistică / Achiziții
număr de referință
1953 / 2711
contact
randstad romania
NU este obligatoriu să vă înscrieți CV-ul pentru a aplica pentru această poziție, dar dacă aveți o versiune actualizată, este un ajutor important pentru noi. Dacă nu este actualizat sau nu este disponibil acum, îl puteți încărca mai târziu, în orice moment când vă conectați la profilul dvs.

Organisation/Department

Transport



Job description

Suntem in cautarea unei persoane potrivite pentru rol Manager Transport, pentru o cunoscuta companie din domeniul retail.

Care sunt atributiile principale?

  • Colectarea informatiilor cu privire la fluxul de transport si transmiterea acestora catre destinatar
    (magazin sau prestator logistic), cu scopul de a asigura o comunicare transparenta a procesului de transport;
  • Realizarea planului de transport atat la nivel operational cat si strategic, precum si de implementarea lui la nivelul echipei din subordine;
  • Urmarirea calitatii serviciilor de transport (litigii, intarzieri, etc), care iți ofera baza de comparatie cu datele obtinute de la transportator, verificand in acest mod veridicitatea informatiilor transmise de catre acesta;
  • Calcularea lunara a indicatorilor de transport (cost transport, numar de paleti livrati, respectarea orelor de livrare, nivelul de poluare, nivelul de utilizare a camioanelor), pe care ii raportezi
    Directorului Logistica si propui masuri de remediere si ameliorare atunci cand acestia nu sunt respectati;
  • Evaluarea, negocierea si analizarea anuala a performantei colaborarii cu transportatorii (distributie si HUB), conform indicatorilor agreati, cu scopul de a imbunatati relatia cu acesta.


Requirements

  • Minim 4 ani de experienta in domeniul transportului/ distributiei nationale;
  • Abilitati de coordonare a echipei, de conducere si interpersonale pentru a lucra eficient cu o paleta vasta de interlocutori;
  • Experienta in intocmirea si gestionarea bugetelor;
  • Orientare catre realizarea obiectivelor si capacitatea de a actiona rapid in luarea deciziilor;
  • Experienta in utilizarea pachetului MS Office – nivel avansat, iar experienta in utilizarea unui sistem de management al transportului (TMS) reprezinta un avantaj;
  • Cunostinte de limba engleza - nivel mediu, iar limba franceza constituie un avantaj.


Offer

  • Contract de munca nedeterminat:
  • Salariu competitiv;
  • Tichete de masă
  • Primă de vacanță ½ din salariul net (condiție de eligibilitate 1 an de activitate);
  • Prime de fidelitate pentru 5, 10, 15, 20 ani vechime în companie;
  • Cupoane de magazin de Paști și Crăciun în valoare de 250 lei;
  • Asigurare privată de sănătate;
  • Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite;
  • Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;
  • Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale;
  • Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.


Applications

lucia.negru@randstad.ro