customer service specialist ( referent relatii clienti ) | bolintin-deal

postat
contact
randstad romania
aplică acum

descriere job

postat
locație
bolintin-deal
sector
Logistică / Achiziții
număr de referință
1100 / 1287
contact
randstad romania
NU este obligatoriu să vă înscrieți CV-ul pentru a aplica pentru această poziție, dar dacă aveți o versiune actualizată, este un ajutor important pentru noi. Dacă nu este actualizat sau nu este disponibil acum, îl puteți încărca mai târziu, în orice moment când vă conectați la profilul dvs.

Organisation/Department

Sales – Customer Service ( Vanzari – Servicii Clienti )




Job description

  • gestioneaza portofoliul de Clienti;
  • coordoneaza comenzile de la client cu ajutorul sistemului informatic (CPMS) tinand cont de cerintele clientilor (introduce comenzile in sistem pentru clientii alocati);
  • confirma catre client termenele de fabricatie si de livrare si se asigura de respectarea acestora;
  • gestioneaza reclamatiile clientilor si propune solutii;
  • ofera solutii de optimizare a preturilor de vanzare si a marjei comerciale;
  • elaboreaza oferta comerciala (incluzand calculatiile de pret) si elaboreaza contractele de     colaborare pentru clientii noi;
  • mentine permanent legatura cu agentii de vanzari, proiectantii si planificarea productiei pentru executarea in bune conditii a comenzilor;
  • urmareste stocurile existente si propune solutii de valorificare pentru stocurile cu termen de livrare depasit;
  • urmareste organizarea transportului/ incarcarile DAP/ livrarea la client;
  • monitorizeaza stadiul urgentelor clientilor si da feedback corespunzator, trimite lista de urgente catre logística;
  • completeaza fisele pentru produsele noi si comunica, cu departamentul Constructii si Design in acest sens, pentru clientii alocati;
  • face comenzile de cooperare si urmareste stadiul acestora;
  • rezolva situatiile financiare ale clientilor alocati: facturi proforme, deblocari, facturi restante, urmarire paleti, recuperarea debitelor.




Requirements

  • studii superioare ( reprezinta un avantaj );
  • cunostinte Limba Engleza ( nivel mediu );
  • abilitati de lucru cu Ms Office ( nivel mediu );
  • experienta de 2 ani in domeniu, pe aceeasi tip de activitate in industrie ;
  • persoana organizata, orientata spre solutii rapide si eficiente;
  • mobilitate in cazuri specifice ( traininguri organizate de companie, diferite evenimente);
  • atentie sporita la detalii;
  • abilitati de analiza, prezentare.





Offer

Oferim:

  • pachet salarial motivant
  • diverse beneficii
  • transport asigurat
  • asigurare medicala privata
  • oportunitati de dezvoltare profesionala




Applications

georgiana.magureanu@randstad.ro