technical support it level 1 | cluj-napoca

postat
contact
randstad romania
aplică acum

descriere job

postat
locație
cluj-napoca, cluj
sector
IT / telekom
număr de referință
1559 / 2060
contact
randstad romania
NU este obligatoriu să vă înscrieți CV-ul pentru a aplica pentru această poziție, dar dacă aveți o versiune actualizată, este un ajutor important pentru noi. Dacă nu este actualizat sau nu este disponibil acum, îl puteți încărca mai târziu, în orice moment când vă conectați la profilul dvs.


Requirements

 Activități principale

Activitatile vor include:

Răspunde la incidente simple în urma monitorizării resurselor și asigură urmărirea micilor operațiuni de întreținere;

Procesarea scripturile sub Linux sau Windows) în funcție de proceduri;

Preluarea apeluri telefonice (asistență clienți de nivel 1: detalii de contact și posibilă asistență mică conform FAQ);

Actualizarea Procedurilor și documentație suplimentară;

Orientare catre clienți și rezolvarea solicitărilor IT interne conform procedurilor dedicate

Răspunde la tichete și solicitări IT de nivel 1 (răspuns rapid și non-tehnic) urmând proceduri dedicate.

 

 

PROFIL ȘI ABILITĂȚI

Diploma de bacalaureat  + 2 training cu o specialitate de sistem și experiență într-o poziție similară.

 

Aptitudini necesare :

1  Abilitati tehnice:

  • Cunoștințe generale de instrumente IT (Windows, automatizare de birou etc.);
  • Cunoașterea sistemului de operare Windows și/sau Linux;
  • Utilizarea unui instrument de ticketing 

2  Abilități personale:

  • Capacitate de analiză și sinteză
  • Abilitatea de a lucra în echipă
  • Adaptabilitate
  • Abilități de ascultare și comunicare
  • Autonomie pe sarcini simple documentate
  • Simțul de a lucra într-o echipă de la distanță

 



Offer

Cerințe

Aprovizionarea a 2 tehnicieni ticketing - limba franceză vorbită citită și scrisă la un nivel foarte bun.

Experienta in activitati L1 (calificarea biletelor / aplicarea procedurii / estimarea capacității de procesare și transfer in N2 / N3 în funcție de valoarea GTI)

Misiuni:

Rezumat executiv: Asistarea clienților (interni/externi) prin mijloace de ticketing, răspunde la solicitări și tichete de nivel 1 (răspuns rapid și low-tech) și lansează lanțurile de procesare.