payroll&admin specialist | bucharest

postat
contact
andreea barbu, randstad romania
tip job
permanent
aplică acum

descriere job

postat
locație
bucharest, bucuresti
sector
egyéb
tip job
permanent
număr de referință
352 / 466
contact
andreea barbu, randstad romania
NU este obligatoriu să vă înscrieți CV-ul pentru a aplica pentru această poziție, dar dacă aveți o versiune actualizată, este un ajutor important pentru noi. Dacă nu este actualizat sau nu este disponibil acum, îl puteți încărca mai târziu, în orice moment când vă conectați la profilul dvs.

Organisation/Department

HR

Job description

- intocmire contracte de munca, adeverinte, incetari, suspendari - opereaza in REVISAL;
- mentinerea legaturii cu angajatii companiei in vederea oferirii documentelor necesare solicitate de acestia: adeverinte, fluturasi salariu, etc;
- calcul bonusuri oferite de companie (casatorie, nastere copil, sarbatori, vacanta);
- calcul concediu de odihna & medical, cota de absenta;
- plati, calcule salariale si bonuri de masa;
- crearea de noi posturi in sistemul SAP, schimbare date in sistem;
- instroducerea instruirilor anagajatilor in sistem;
- efectueaza inchiderile lunare;
- se ocupa de depunerea declaratiilor;
- se ocupa de transferurile externe.;
- raportare catre Grup: overtime, absenteism, salarii etc.

Requirements

- persoana deschisa, pozitiva, flexibila, implicata, multitasking;
- minim 3 ani intr-un rol similar (admin si payroll);
- studii finalizate - in HR sau economic;
- limba engleza mediu spre avansat;
- experienta intr-o companie cu volum de personal;
- de preferat sa fi facut cursul de Inspector Resurse Umane/ Payroll/ Admin;
- experienta de lucru cu SAP - nice to have;
- excel avansat: pivot, vlookup, if;
- experienta in operare REVISAL.