chief accountant | bucharest

postat
contact
alina diu, randstad romania
tip job
permanent
aplică acum

descriere job

postat
locație
bucharest, bucuresti
sector
Contabilitate & Financiar
tip job
permanent
număr de referință
430 / 507
contact
alina diu, randstad romania
NU este obligatoriu să vă înscrieți CV-ul pentru a aplica pentru această poziție, dar dacă aveți o versiune actualizată, este un ajutor important pentru noi. Dacă nu este actualizat sau nu este disponibil acum, îl puteți încărca mai târziu, în orice moment când vă conectați la profilul dvs.

Organisation/Department

Finance/Accounting

Job description

- organizeaza si coordoneaza contabilitatea operatiilor de capital, contabilitatea imobilizarilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea tertilor, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor si rezultatelor, contabilitatea angajamentelor si altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune in conformitate cu legislatia in vigoare;
- urmareste respectarea principiilor contabile si ale evaluarii patrimoniului (prudentei, permanentei metodelor, continuitatii activitatii, independentei exercitiului, intangibilitatii bilantului de deschidere, necompensarii);
- raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare;
- organizeaza si participa la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil, la operatiunile de inventariere a patrimoniului urmarind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii;
- asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
- efetueaza reconcilierea si inchiderea conturilor;
- asigura si raspunde de elaborarea balantei de verificare la termenele stabilite de legislatia in vigoare.


Requirements

- absolvent al invațamantului superior economic de specialitate – frecventa la zi;
- certificare CECCAR – expert contabil sau contabil autorizat;
- minim 5 ani de zile experienta in contabilitate financiara si de gestiune;
- cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabil;
- o buna cunoastere a conducerii contabilitatii computerizate;
- utilizezarea pachetul MS Office, in mod special EXCEL;
- limba engleza la un nivel care sa ii permita sa comunice in raporturile de serviciu cu colegii din afara;
- obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice si financiare, receptivitate, spirit de echipa (sincer, dispus la colaborare).