Organisation/DepartmentOperationsJob descriptioncorrect and precise processing of day-to-day tasks related to banking activities;efficient performing of activities using specialized software and tools, according to predefined manuals, policies and procedures;provide support to the customers in Italian on topics related to various invoices or documents;developing of know-how aimed at continuous improving of own and team activity;sharing knowledge inside the
Organisation/DepartmentOperationsJob descriptioncorrect and precise processing of day-to-day tasks related to banking activities;efficient performing of activities using specialized software and tools, according to predefined manuals, policies and procedures;provide support to the customers in Italian on topics related to various invoices or documents;developing of know-how aimed at continuous improving of own and team activity;sharing knowledge inside the
Organisation/DepartmentHRJob descriptiongestionarea procesului de recrutare;construirea strategiilor de recrutare pentru proiectele pe care le gestionezi;identificarea profilurilor potrivite pentru rolurile deschise pe platformele de recrutare și socializare;crearea și publicarea anunțurilor de angajare, verificarea candidaturilor și selectarea candidaților potriviți;contactarea candidaților, programarea și desfășurarea interviurilor și acordarea de feedba
Organisation/DepartmentHRJob descriptiongestionarea procesului de recrutare;construirea strategiilor de recrutare pentru proiectele pe care le gestionezi;identificarea profilurilor potrivite pentru rolurile deschise pe platformele de recrutare și socializare;crearea și publicarea anunțurilor de angajare, verificarea candidaturilor și selectarea candidaților potriviți;contactarea candidaților, programarea și desfășurarea interviurilor și acordarea de feedba
Organisation/DepartmentITJob descriptionerogare il supporto di primo livello agli utenti, risolvendo in via diretta o tramite workaround il problema segnalato, con l’obiettivo di massimizzare l’efficienza e l’efficacia nell’esecuzione dei processi operativi; qualificare e inoltrare a tutti gli incidenti che non possono essere risolti direttamente ai gruppi di secondo livello di supporto e ne monitora lo stato di evoluzione;mantenere gli utenti informati su
Organisation/DepartmentITJob descriptionerogare il supporto di primo livello agli utenti, risolvendo in via diretta o tramite workaround il problema segnalato, con l’obiettivo di massimizzare l’efficienza e l’efficacia nell’esecuzione dei processi operativi; qualificare e inoltrare a tutti gli incidenti che non possono essere risolti direttamente ai gruppi di secondo livello di supporto e ne monitora lo stato di evoluzione;mantenere gli utenti informati su
Organisation/DepartmentOperationalJob descriptionoferire suport telefonic în domeniul financiar-bancar, pe parte de inbound calls;preluare apeluri si solutionare situatii. Requirementsstudii medii;competente lingvistice limba Italiana nivel B2-C1 (conversational);cunostinte calculator basic, Excel (rapiditate tastare, accesare programe);experienta in customer support / call center minim 3 luni;disponibilitate pentru activitate in ture repartizate in interv
Organisation/DepartmentOperationalJob descriptionoferire suport telefonic în domeniul financiar-bancar, pe parte de inbound calls;preluare apeluri si solutionare situatii. Requirementsstudii medii;competente lingvistice limba Italiana nivel B2-C1 (conversational);cunostinte calculator basic, Excel (rapiditate tastare, accesare programe);experienta in customer support / call center minim 3 luni;disponibilitate pentru activitate in ture repartizate in interv
Caută locuri de muncă similare.
Te vom ține la curent când vom avea posturi similare.
Te-ai abonat cu succes la alertele personalizate de joburi.
Se pare că doriți să schimbați limba. Acest lucru vă va reseta filtrele la căutarea de locuri de muncă curentă.